hidd el, egy normális sportfutóműhöz képest elég puha a gyári, egy kört mennél az enyémmel megértenéd miről beszélek Amúgy az eibach elég magas minőség, nyugodtan veheted.
Én már Krasyy ,múltkori kérdésére adott válaszban is csak néztem egy nagyot,mikor valaki az Eibach-ot legagyizza és a TA val 1 lapon említi,de vannak itt "komoly szakemberek látom.
Hát az FR futóművet már gyári állapotában sem nevezném puhának...az előző leon alatt cupra futómű volt ("gagyi" eibach....annyira mégse tünt gagyinak...) ugyhogy szerintem mindent mérlegelve az eibach sportline rugószettje mellett döntök, és itt meg is áll a futómű "tuningja"
az ültetőrugók általában félúton vannak egy állítható futómű és a gyári között keménységben. Vannak keményebbek is, de azok hosszú távon tönkretehetik a puha gyári gátlókat, nekem pl az Apex rugók ütötték kicsit szét az egyiket.
Variante 1-et ugyanúgy kínában gyártják mint a többi olcsóbb futóművet, vegyél weitec-et az pontosan ugyanazokból az anyagokból épül ugyanabban az üzemben csak sárga helyett zöldre festik és olcsóbb. A TA gyengébb minőség, de nem rossz, nagyon sokan használják, időnként előfordul, hogy kicsit folynak, de a többi márkával ellentétben a TA-t nagyon hamar cserélik. Ha kevésbé elterjedt márkát veszel és mégis van vele gond akkor hónapokig is tarthat míg csere darabot kapsz.
Igazából azon múlik mennyi pénzt vagy hajlandó rákölteni a történetre. Én először vettem egy olcsó v-maxx-ot, aztán rá egy évre a létező legdrágább futóművet vettem a kocsiba. Nekem megérte, de van akinek ez már felesleges pénzkidobás lenne. Az a kérdés mennyire fontos neked a tudat, hogy minőségi cucc van a kocsidban, illetve, hogy mit engedhetsz magadnak.
Sziasztok! Tapasztalataitok alapján mi a véleményetek a KW variante1-es futóműről?Ezen kívül esetleg Eibach, ta gewinde futóművekről? (állítható futóművek...) Ha csak rugót cserél az ember, a komfort hogyan változik?
Elgondolkodom rajta, de kicsit aggaszt hogy a futómű többi alkatrészére milyen hatással van... Ami erőket a powerflex nem nyel el azt a többi alkatrésznek/kasztninak kell tűrnie... Másrészről meg nem akarok túl sportos vezetési élményt, ha már audiban ülök. :)
az én autóm földig volt ültetve na jó nem... 5 centire volt az allja a földtől és poliuretán szilent volt mindenhol
kanyarban brutális
semmivel nem lehetett lelőni az útról
persze azért biztos számított a 19 es felni is ami 9.5 széles volt
de vedd meg szerintem a powerflexet majdnem örök élet
"Felmerülhet a kérdés, hogy a keményebb szilentekkel nem lesz-e hangosabb a futómű. Habár a POWERFLEX szilentek 25-30%-kal feszesebbek a gyáriaknál, a megfelelően megtervezett poliuretán összetevők miatt nem hangosabbak annál."
Amúgy az eibach elég magas minőség, nyugodtan veheted.