Cikk: A nitro
aktuális téma

A teljesítménynövelés leghírhedtebb és talán legtöbbet vitatott formáját a nitro rendszerek beépítése terén találjuk meg. Az Egyesült Államokban már évtizedek óta az utcai gyorsulási versenyek nélkülözhetetlen kellékének számító rendszerek immáron itthon is nagy népszerűségnek örvendenek az adrenalinra éhes fiatalok körében. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Gatter30 ne haragudj asszem férreértésekbe estünk. A megoldásom ugy működik,hogy a levegő csövet egyenesen a légszürőházba vezetem és tudniillik a beáramló levegő az ami a karbibol a fuvókákon át kiragadja az üzemanyagot hiszen egyfajta szivóerő jön létre a fuvókák szájánál.ez pedig azt eredményezi hogy ha több levegőt szív a motor több üzemanyagot ránt magával a vákum. Szó sincs visszaáramlásrol.
Itt karburátorról van szó,amit ha nyomás alá helyezel,a fúvókákból visszaáramlik a benzin az úszóházba,ergó a motor fullad.
Persze van olyan karbi,amit direkt erre terveztek.
A kérdésem az volt,hogy ez a karbi
olyan-e.
Később jött a válasz,miszerint féktisztító kiegészítést használ a kolléga.

Persze van olyan karbi,amit direkt erre terveztek.
A kérdésem az volt,hogy ez a karbi
olyan-e.
Később jött a válasz,miszerint féktisztító kiegészítést használ a kolléga.

Bányászok is megoldották valahogy :D
Hello.
Szerintem ilyen nyomásnál egyszerűen befagy a cső. Akár mekkora.
Szerintem ilyen nyomásnál egyszerűen befagy a cső. Akár mekkora.
általában az üzemanyagrendszerek a levegőhöz automtice adják a benzint.. ergo ha belenyomod a kompreszsort akkor hozzáállítja a nyálat a gép...

Haverral gondolkodtunk rajta, hogy építünk egy ilyen kispolákot :D Még nem megvalósult "álom" ámbár ami késik, nem múlik... Nekünk 5db 1-1 literes bányász légpalackunk van. Rendkívül kicsik, és rendkívül sok fér bele. A palackra az van ráírva, hogy 400l, azaz 400baros nyomás kell bele és elfér benne ennyi levegő... Számításaink alapján kb. 2-3 400m-es gyrsulásra elég egy kb. 1.4-es motornak. A kompresszort is magunk szereztük be a palackokhoz.Egyébként, most az a probléma merült fel, hogy a levegőnek ki kell tágulnia, és ha a levegő tágul akkor lehül. Ez jó is lenne, de még nem gondolkoztunk ennek káros vagy épp jótékony hatásain, tanács? tapasztalat ? :D
Ja és a motor nem csak a süritett levegőt hanem a saját levegőjét is szivja a süritett levegő csak töblet levegő de ha kétejeid vannak próbáld ki! filléres dolog.


A levegő nem lassul le mert a csőátnérő a lángheggesztéshez való magasnyomásu csövön jön aminek van egy átmérője. és egy próba: próbáld meg a kezed ott tartani egy kétbáros levegő áramlás elött. a tisztaoxigén baja az hogy nagyon oxidál és magas hőfokon ég amitöl a dugók elolvadnak amugy meg olajos felülettel reakcióba lép és robban. Ez csak fizika.És kémia.
hmmm csak az az érdekes, hogy vegyünk alapul egy 1400ccm es motort...alapjáraton forog 1000f/p. az azt jelenti, hogy 700liter percenként.. hogyha fogsz egy palackot aminek a kivezetése, mint álltalában minden ilyen palacknak olyan fél cm, nem tud ennyi levegő kijutni a palackbol ennyi idő alatt..hiába jön nagy nyomáson..mikor kiér a palackbol lelassul a levegő...nem tölti a motort...hmm.....
esetlegesen, hogyha a hegesztéshez használt tiszta oxigént nyomnál a motorba, ugyanilyen palackbol, akkor nem a nyomást"töltést" használnád ki, hanem a tisztább égést...ez még lehet megoldást....de ennek a kompresszorral felnyomom a tartályt, oszt ráengedem a motorra igy nincs értelme... de ez csak a privát véleményem
Üdv. Zoli
esetlegesen, hogyha a hegesztéshez használt tiszta oxigént nyomnál a motorba, ugyanilyen palackbol, akkor nem a nyomást"töltést" használnád ki, hanem a tisztább égést...ez még lehet megoldást....de ennek a kompresszorral felnyomom a tartályt, oszt ráengedem a motorra igy nincs értelme... de ez csak a privát véleményem
Üdv. Zoli

csak ugy érzésre? :)))))) egy löttyintés benzin 2 szisszentés levegő? :))))))))
Hali a töblet üzemanyagot szintén én juttatom a motorba, amit féktárcsa tisztitó néven ismerek.kurvajó az égése és magában is eléggé hatásos.

nah ez engem is érdekelne

hol lehet beszerezni ilyen palackot és mennyiért?

Vagy a karbi direkt olyan ami tudja?
És milyen módszerrel oldottad meg,a plusz levegőhöz szükséges többlet üzemanyagot?
Ja és próbáltam a habpatronos megoldást a mocimban és nem volt hülye aki kitalálta.
Ha bárkinek volna ilyen sufnituningos megoldása lécci irja eg emailben a [email protected] -ra.

Helló mindenkinek,láttam,hogy it mindenki turbókat kompresszorokat és N2O-t emleget. Én kis pénzemnek hála egy másik sufnituning megoldással aláztam az 1300as mazdimmal a nagyokat. Ez semmiből nem ált csak egy baszott nagy süritett levegős palackból a csomagtartóban és egy csőböl amin keresztül a légszürőhöz vezettem a levegőt. Ha alázni szerettem volna csak kinyitottam a csapot és a süritett levegő olyat töltött hogymég 4.ben is forgott a kerék a mazdi allatt.
ajánlom mindenkinek mert semmibe sem kerül feltölteni mikor kiürül és tényleg brutális.

lehet müködik több helyen is...
jol jonne nekem neha neha



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!