Cikk: A nitro

Témakör: Tuning
aktuális téma
A nitro

A teljesítménynövelés leghírhedtebb és talán legtöbbet vitatott formáját a nitro rendszerek beépítése terén találjuk meg. Az Egyesült Államokban már évtizedek óta az utcai gyorsulási versenyek nélkülözhetetlen kellékének számító rendszerek immáron itthon is nagy népszerűségnek örvendenek az adrenalinra éhes fiatalok körében. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
SK
#484
2007. március 18. 16:02
Beszélj Mazlee-val. Ő is most építgeti a talonját
q765
#483
2007. március 18. 16:02
nem nagyon van itthon elárasztva a piac alkatrészekkel..
q765
#482
2007. március 18. 16:02
én is igy vagyok vele.... csak azért meg kell gondolnom, mikor belenyúlok egy amcsi autóba....
SK
#481
2007. március 18. 16:01
nitró ügyben nem sokat tudok.
SK
#480
2007. március 18. 16:01
Hát az enyém nem kerül valami sokba. Többe van a motorfelújítás mint a turbósítás. Én egyelőre csak a gyári blokkra rakom a turbót. Jah és én csinálom nem a gyár és nem is vagyok autószerelő. De tudod, bátraké a szerencse
q765
#479
2007. március 18. 16:01
no mindegy .. nem tudsz valami magyarországi forgalmazót? csak úgy nézelődni, érdeklődni, időtütni, ilyesmi
q765
#478
2007. március 18. 15:59
én nagy melonak tartom... tiszteletem, hogy elkezdted... de...
ha én most ráköltök, annyit,( gondolom neked sem a legyek hordták oda) és véletlenül nem ugy rakom össze, mint a gyár( gondolok itt saját magamra) hiszen ott nem egy mérnök dolgozik rajta, azért töbet buknék rajta, minthogyha csak igy turbó nélkül főzőm meg...., de igazad van ott is lehet variálni a -vesztigétte-
SK
#476
2007. március 18. 15:55
SK
#475
2007. március 18. 15:55
Jah félreolvastam. Max hamarabb cseréled a motort
q765
#474
2007. március 18. 15:55
és turbóra alakitottad vagy notrora?
q765
#473
2007. március 18. 15:54
hát nem is tudom...... azért nem lehet párja annak az érzésnek, hogy gombra+100 le...
SK
#472
2007. március 18. 15:54
Mi a gond azzal? Enyémben 200k volt
q765
#470
2007. március 18. 15:53
nemtudom.. egyvalamin gondolkozok még... a turbónál is ez tartott vissza.. az a 250 000 km......
SK
#469
2007. március 18. 15:53
Hát te tudod. A turbó azért feelingesebb
q765
#468
2007. március 18. 15:52
állítólag 150-ért már megcsinálják...
q765
#466
2007. március 18. 15:48
én is régota rágódom a "kérdésen.." az a bajom a turbóval, hogy marha sokba kerül az átalakítás, ha nézed,hogy az egész motort át kell alakítani..., vagy kicseréled az egészet....ha csak a turbót rakod rá, a tartozékaival együtt( ebbe nem értem bele a komplett dugó, hajtókar, ecu...stb-t) akkor rövid időn belül kivégzed a motort..... ellenben a nitróval-ott ugyanaz a helyzet, mint a féligkész turbónál,., kivégzed a motort, csak nem egyfolytában tolod rá a nyálat,

és ha már meghalt a nitróval, már érdemes kicserélnem a motort egy turbósra..és még mindíg felhasználhatom az univ. nitrous szettemet...
SK
#465
2007. március 18. 15:41
A turbo nem fogy el mint a nitro
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 704 találat 36 oldalon