A teljesítménynövelés leghírhedtebb és talán legtöbbet vitatott formáját a nitro rendszerek beépítése terén találjuk meg. Az Egyesült Államokban már évtizedek óta az utcai gyorsulási versenyek nélkülözhetetlen kellékének számító rendszerek immáron itthon is nagy népszerűségnek örvendenek az adrenalinra éhes fiatalok körében. Bővebben
nekem is a műszerfalon van a nyomásmérő óra, csak egy T elosztó kellett, így mindjárt jobb minőségű csatlakozókat is kapott, mint a gagyi nitrosystemes. Ja és enyém is használt szett, pár konzolt, csatlakozót nekem kellett legyártanom hozzá, vagy ebay-ről rendelni.
Olvastam,..hát nagyon nevetséges,320nm lett,bazze a gyári autóm,ami 95 évjáratú,meg 2l, annak alap 300nm,persze ha az enyémre is nitró lenne szerelve...
De nem lesz...
fut már itthon egy Saab Cabrio az általad említett konfiggal... én maradtam a benzinnél... keress rá gugliban... (Saab E85 nitró). E85-re írt chipem már több mint egy éve a szekrényben porosodik és az üzemanyagnyomás szabályzót is az E85 üzem miatt kapta. Külön-külön próbáltam is az E85 üzemet és a nitrót is benzinnel, de a kettőt együtt még nem. Sztem nem lenne gond, csak ki kellene számolni, hogy mennyivel nagyobb üzemanyagfúvókát kell használni, ugyanakkora nitro fúvókához.
Hogyhogy az átalakítókat felejtsem el??? Gondolom az E85-átalakító azért kell, hogy a vezérlést módosítsa nem?? Csövekkel, szelepekkel nincs gond, de még nitróval nem próbáltam...De most lesz rá időm, lehet végre betolom a rendszert a verdába
Üdv. Vajon mi történik ha E85- üzemmódban nitrózunk?? Nekem meg lenne a lehetőségem rá 100% etanollal járok átalakítóval, és van computeres nitro szettem is, de még nem mertem beépíteni. Van valakinek tapasztalata esetleg? Eddig mindenféle véleményt hallottam, így nehéz eldönteni.
teljesen mindegy milyen autó milyen köbcenti. Mivel az tunerek 90%-a nem tudja mikor melyik táblát írja, nem tudják, hogy az most amit látnak az a főtábla vagy valamelyik korrekciós tábla amit írnak általában egy-egy esetben jobb lesz az autó, majd miután hideg van már a hidegindítás nem jó már a korrekciós tábla nem működik stb. Az AVL-nél a fejlesztésnél erre nagyon oda figyelnek, hogy ne igazán tudjanak normálisan hozzáférni, főleg ezekkel az új kínai interfészekkel. Ezért írtam, hogy jól működjön a nitro vagy akár a turbó is kell egy standalone ecu normálisa felprogramozva, egy motronical vagy siemens-el vagy bármi mással soha nem fog normálisan működni... esetleg a hondata, de az is tartogat negatívumokat...
Nyílván hamar haza lehet vágni a motort a nitorval. De ha megállsz annál amit még a köbcentidhez javasolnak, és 1-2 nitrózás után mész egy finom kört hogy visszahűljön a motor, akkor van esély rá hogy bírja