AS vs. DLD

Témakör: Tuning
aktuális téma
AS vs. DLD

Ez a topic azért született, hogy segítsünk eldönteni a kevésbé tapasztalt usereknek, hogy milyen mélynyomót válasszanak maguknak.
Segítsétek a hasonló sorsú, szub választása előtt álló fórumtársainkat is hasznos hozzászólásaitokkal!

Úgy látszik, ki kell írni:
-ITT SINCS ARÉNA-KUCSORGÁS!!!
ha kellenek a pontok, zsírozz le mindenkit, hátha valaki viszonozza...
-ITT SINCS BIZNISZELÉS
adj fel apróhirdetést, ingyen van!
oldd meg priviben, az oldaladon, telefonon, msn-en, akárhogy


Szub választásáról:
Ha szubot szeretnél a kocsidba, vedd meg hozzá a megfelelő erősítőt, majd próbáld be a már elkészült rendszeredbe a kiszemelt darabokat. Lehetőleg bejáratott nyomókkal próbálkozz! Olyan boltban ne vásárolj, ahol nem engedik, hogy meghallgathasd a kocsidban a kiszemelt szubot!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Wackond
#465
2009. február 04. 22:23
con_blade
#464
2009. február 04. 22:23
a mozdony tömegének nincs köze hozzá ... mert a két sindarabot támasztod ki
asziszed
#463
2009. február 04. 22:23
nem nyerhet.. mert ott van egy centi grafitos zsir amin csuszik a váltó és ha oda teszi akkor max elfordul az 5 huf vagy összenyomja.. angol váltóban meg akkora az erökar hogy el is lövi közüle
Wackond
#462
2009. február 04. 22:22
nebasszameg, egy mozdony tömege nem nyomja össze az ötöst?!
con_blade
#461
2009. február 04. 22:21
mozdonyvezető vagyok és kib@szott forgalombol kell vizsgáznom febr 27-én muszály tudnom.. vagy sejteni legalább
con_blade
#460
2009. február 04. 22:20
van a mozgó sindarab és a fixen álló a váltóban ... nah ha közé rakod az 5 -ös akkor nyerhetsz ... étedmá ?
Wackond
#459
2009. február 04. 22:20
szerintem némi magyarázartra szorul ez a kommented, kissé félreérthető!
Wackond
#458
2009. február 04. 22:18

nm vágom a vasuti szaknyelvet, szal ha esetleg egy rajzot mellékelnél
asziszed
#457
2009. február 04. 22:17
"Személyi sérülés nem történt. A teherszerelvény szinte teljes egészében a sínen maradt, de a mozdony leugrott a sínről, megbillent. A mozdony bal oldalán látható rongálódás.

A vasúti pályában komoly a kár"
Wackond
#456
2009. február 04. 22:16
Kitalálom: Te már láttál közelről vasutast
con_blade
#455
2009. február 04. 22:16
ha a váltó csúcssíne és tősine közé rakod akkor kitudod siklasztani a vonatot

persze ezzel nem tippet akarok rakni ... de akár egy sinre helyezett kövel ki lehet siklasztani egy vonatot
asziszed
#454
2009. február 04. 22:15
sztem a balszárnya lenyaklott a váltónak a sinröl megcsuszott a töltés és kihuzta balra a mozdonyt...
con_blade
#452
2009. február 04. 22:14
de akkor sem értem igazán ... mert ha a váltó rossz irányban áll akkor a kijárat nem áll... azaz vörös ...de akkor csak hívóval engedheti ki... ha hívójellel megy ki akkor meg 15 km/h onnan meg elég gyorsan megáll... az mv-nek meg kötelessége a váltók helyes állását megfigyelni amennyire lehetséges
Wackond
#451
2009. február 04. 22:14
minden bizonnyal sokban befolyásolná a mozdonyt az 5 forintos
asziszed
#449
2009. február 04. 22:13
dld sztem
vagy as
con_blade
#447
2009. február 04. 22:13
de tutira kitérő irányból érkezett ... azaz max akkor tudott kisiklani ha reteszelve volt a váltó amugy felvágja és nemsiklik ki...
Wooffer
#446
2009. február 04. 22:12
Hozzászólás törölve -- Wackond
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Összesen 1105 találat 56 oldalon