AS vs. DLD

Témakör: Tuning
aktuális téma
AS vs. DLD

Ez a topic azért született, hogy segítsünk eldönteni a kevésbé tapasztalt usereknek, hogy milyen mélynyomót válasszanak maguknak.
Segítsétek a hasonló sorsú, szub választása előtt álló fórumtársainkat is hasznos hozzászólásaitokkal!

Úgy látszik, ki kell írni:
-ITT SINCS ARÉNA-KUCSORGÁS!!!
ha kellenek a pontok, zsírozz le mindenkit, hátha valaki viszonozza...
-ITT SINCS BIZNISZELÉS
adj fel apróhirdetést, ingyen van!
oldd meg priviben, az oldaladon, telefonon, msn-en, akárhogy


Szub választásáról:
Ha szubot szeretnél a kocsidba, vedd meg hozzá a megfelelő erősítőt, majd próbáld be a már elkészült rendszeredbe a kiszemelt darabokat. Lehetőleg bejáratott nyomókkal próbálkozz! Olyan boltban ne vásárolj, ahol nem engedik, hogy meghallgathasd a kocsidban a kiszemelt szubot!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
asziszed
#485
2009. február 04. 22:39
má töltöm az elméletet a kisiklásra
con_blade
#484
2009. február 04. 22:38
látod a rajzon hol a hely a csúcs és a tősin között ahol eltávolodtak egymástol ?? nah oda köll nemrajzolok
Zsotti89
#483
2009. február 04. 22:37
Wackond
#482
2009. február 04. 22:37
Wackond
#481
2009. február 04. 22:36
na és akkor egy rajzot plz, hogy hova kell tenni a fillérkéket
Zsotti89
#480
2009. február 04. 22:34
Nem hinném, hogy képes lennék rá! Ennyire állat még én sem vagyok!
con_blade
#479
2009. február 04. 22:34
gigant 114 T
v43 80 T
m41 80 T válogassatok
con_blade
#478
2009. február 04. 22:33
tősín:ami a vágányzat megszakitás nélküli folytatását képzi

csúcssín : amit mozgatni tudnak ... probálom emberi nyelven leirni... mert a hivatalos verzio érthetetlen
asziszed
#477
2009. február 04. 22:31
hu gec mekkora lélekjelenlét kell ahoz mikor jön feléd majd 100 tonna vas és nyomja a kürtöt hogy menj arrébb ,,és TE mégis ott maradj? u gec.. nagyon komoly
asziszed
#475
2009. február 04. 22:30
ehh csak szopat TE meg veszed befele...
Zsotti89
#474
2009. február 04. 22:29
De vigyázz nem az a baj, ha jön a fény, hanem ha dudál is!
asziszed
#473
2009. február 04. 22:29
a vonalvizsgáló egy méteres villáskulcsa volt az angol váltóba beszorulva és a villany szöcsi ugy kibaxta hogy arra rohantunk amerre volt fa..de tudom ezt.. volt ebböl már baleset mert pesttöl balvágányon angol váltóban csaba felé gyomaendrödnél elszállt egy gigant egy zippo öngyuszi miatt
Zsotti89
#472
2009. február 04. 22:29
vagy hogy tudd honnan kell kikapirgálni?
Wackond
#471
2009. február 04. 22:28
igen, úgy jobb lesz
meg rajzold be a lóvé helyét is, hogy megértsem
con_blade
#470
2009. február 04. 22:27
Wackond
#469
2009. február 04. 22:26
akkor nem értem, mondjuk a fix és a mozgó rész sem csak 1 ponton találkozik kegymással
con_blade
#468
2009. február 04. 22:25
a jelzési utasitás amiben ezek vannak ( F1 ) még haggyán de az a buzi F2 F1 megmondja mit nem lehet az F2 meg megmondja hogy hogy lehet mégis .. hát elmennek ezek a gecibe
con_blade
#467
2009. február 04. 22:24
akkor ha ugy mondom hogy 10 db 5 -öst nemtudja kilőni és ki is probáltuk ugy elhiszed ?? a nyomkarima( az abront formájábol eredő forma) elkezdte a 114T-át kiemelni a sinről
asziszed
#466
2009. február 04. 22:24
jófélesok sikert
majd a villogó zöldnél ne lassits.. bár a magyar pályákon ne kell parázni hogy látsz ilyet: "gyorsits má g***i"
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Összesen 1105 találat 56 oldalon