Autoextrák, autovillamosság
aktuális téma

[http://www.106power.extra.hu]
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sziasztok!Tudna segíteni valaki ,aabban hogy miért nem keringeti a vizet a fiat bravám.Már termosztát ,ésvízpumpa is lett cserélva,de még mindig forralja a vizet.
Helló!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
Helló!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
Helló!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
A kilépőfényt ha van elég ügyességed otthon is elvégezheted ha adottak a vezetékek. Az ülésfűtést inkább bízd szakemberre, ha gebasz van ne magadnak reklamálj vagy leégjen bármi. A kilépőfényt az ajtókapcsolóhoz kötik ugyan úgy mint a belső lámpát.
can rendszer van az autóba, van egy szál vezeték amin digitális információk hada száguldozik. ezzel a szál vezetékkel lesz valami, lehet hogy ki van dörzsölődve valahol, vagy csak kontakt hiba...ha mázlid van akkor csak kontakt hiba, ha nincs akkor a vezetékkel lesz gebasz, és ha nem lesz meg hogy mi akkor csoportkábel csere.
...nagyon úgy néz ki 

Sehol senki ebben a témában?!?

Sziasztok!
Abban tud valaki segíteni hogy a Sharanomhoz szereztem kilépőfényes ajtókárpitot,és ennek bekötéséhez szeretnék segítséget kérni,a másik pedig szintén a Sharanomhoz szereztem fűthető első üléseket,kapcsolóval,csatlakozóval-Ezt otthon be tudom kötni vagy csináltassam villamosságissal?!Esetleg valakinek bekötési/kapcsolási rajz?
Köszi a választ előre is!!!

Abban tud valaki segíteni hogy a Sharanomhoz szereztem kilépőfényes ajtókárpitot,és ennek bekötéséhez szeretnék segítséget kérni,a másik pedig szintén a Sharanomhoz szereztem fűthető első üléseket,kapcsolóval,csatlakozóval-Ezt otthon be tudom kötni vagy csináltassam villamosságissal?!Esetleg valakinek bekötési/kapcsolási rajz?

Köszi a választ előre is!!!


Sziasztok jó reggelt! Egy hatalmas gonddal köszködök a Peugeot 1.4Hdi-m egyik napról a másikra üzemképtelen lett,nem akar indúlni az istenért sem,pedig a motorvezérlő teljesen jó amit kapott most mert az előző egy beázás miatt elromlott,Bsi teljesen jó,gyújtáskapcsoló jó,immo is jó, a minap sikerűlt beindítani,valami véletlen folytán,akkor a gyújtáskapcsolóból kijövő vezetéket piszkálgattam,illetve fújtam be kontaktsprével,utánna egyből fel is gyulladt a check engine lámpa és a motor indúlt is,autóvillamossági szerelő szerint valami Can bus communikációs hibát írt ki a számítógépe,de nem tudott hozzáfűzni semmit sem,azt szeretném tudni,hogy esetleg mi tilthatja az autót vagy miért nem gyulladhat ki a check engine lámpa,ha az autó indítására szolgáló egységek,Bsi motorvezérlő stb...jók,előrre is köszönöm a válaszokta hozzászólásokat!!!
akkor passz.Véletlen olvastam és nekem az egyik autómban volt ilyen jelenség, de akkor ez teljesen más lehet.

Nem sajna. Még csak nem is mostam, hogy vizet kapott volna vhonnan vagy vmi.
Lehet baromság,de nem raktál véletlen az autódba xenonlámpát?

Sziasztok! Találkozott vki már olyan hibával. Hogy beindítja az autót semmi hibaüzenet nem jelenik meg majd ha ráadja a világítást kiírja, az esp hibaüzenetét. Ha leveszi a világítást ugyan úgy nem alszik el. De ha nem kapcsol világítást nincs hiba üzenet.
THX.
Utána olvastam és én is ezt állapítottam meg. Bár olyan, hogy Opel generátor nincs, mert a Bosch, a Delco és a Remy a beszállítók. Haveromnak a G Astrában és a D Corsában is előfordult a diódaprobléma. A minőség sajnos tényleg gyatra, mivel állítólag az igénybevétel közelébe tervezték a max. teljesítményét az alkatrészeknek.
Az esetek többségében a diódasor a hunyó, míg a másik ludas a feszültségszabályozó lehet, a többi pedig egyéb kategória.
Szerdán megy szerelőhöz, aztán kiderül. Mindenesetre nagy élmény volt 5 akksicserével lenyomni a majd 200 km-t éjszaka helyzetjelzővel rátapadva a másik autóra.
És hogy ellent mondjak az elejének, az A Vectrámban 162 ezer, a B Vectrámban 265 ezer volt amikor eladtam, és soha semmilyen probléma nem volt a generátorral. Kivéve utóbbinál egy filléres csapágycserét.
Utána olvastam és én is ezt állapítottam meg. Bár olyan, hogy Opel generátor nincs, mert a Bosch, a Delco és a Remy a beszállítók. Haveromnak a G Astrában és a D Corsában is előfordult a diódaprobléma. A minőség sajnos tényleg gyatra, mivel állítólag az igénybevétel közelébe tervezték a max. teljesítményét az alkatrészeknek.
Az esetek többségében a diódasor a hunyó, míg a másik ludas a feszültségszabályozó lehet, a többi pedig egyéb kategória.
Szerdán megy szerelőhöz, aztán kiderül. Mindenesetre nagy élmény volt 5 akksicserével lenyomni a majd 200 km-t éjszaka helyzetjelzővel rátapadva a másik autóra.

És hogy ellent mondjak az elejének, az A Vectrámban 162 ezer, a B Vectrámban 265 ezer volt amikor eladtam, és soha semmilyen probléma nem volt a generátorral. Kivéve utóbbinál egy filléres csapágycserét.
Hja van gond az Opel generátorokkal.Nem valószínű hogy ennél a futásteljesítménynél kefés lessz.Én a fesszabályzóra tippelnék,kissebb eséllyel a diódasor.Bár találkoztam olyannal is ,ahol a forgórésztekercs elfordult a tengelyén eltépve a csúszógyűrű bekötéseit.



Valami elromlott. 



Sziasztok!
Bedöglött a generátorom, nem tölt. Hiba oka(i)? Elméletileg csak 80 ezret futott.
Pozitív saru lehúzása után a motor egyből le is áll.
Bedöglött a generátorom, nem tölt. Hiba oka(i)? Elméletileg csak 80 ezret futott.
Pozitív saru lehúzása után a motor egyből le is áll.
ha van műszered próbáld visszakövetni honnan és miért kap áramot ami kap,de a legtöbb esetben kontakhiba van. 

A kocsim azt produkálja, hogy gyújtás nélkül, benne sincs a kulcs, mégis működik a board computer, és halványan pislákol az olajnyomáslámpa visszajelzője a műszerfalon.
Mintha nem lenne levéve rendesen a gyújtás.
A gyújtáskapcsolót most cseréltem, nem lett jó. De simán akkor is ugyanez van, ha nincs is rákötve a kapcsoló..
Valakinek valami ötlete?
Félek, hogy leszívja az akksit
Mintha nem lenne levéve rendesen a gyújtás.
A gyújtáskapcsolót most cseréltem, nem lett jó. De simán akkor is ugyanez van, ha nincs is rákötve a kapcsoló..
Valakinek valami ötlete?
Félek, hogy leszívja az akksit

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!