Autoextrák, autovillamosság

Témakör: Tuning
aktuális téma
Autoextrák, autovillamosság

[http://www.106power.extra.hu]

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kati01
#943
2013. május 30. 08:25
Sziasztok!Tudna segíteni valaki ,aabban hogy miért nem keringeti a vizet a fiat bravám.Már termosztát ,ésvízpumpa is lett cserélva,de még mindig forralja a vizet.
bgeri02
#942
2013. március 30. 14:44
Helló!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
bgeri02
#941
2013. március 30. 14:10
Helló!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
bgeri02
#940
2013. március 30. 13:34
Helló!
Pesten tudna valaki vállalni központi zárat beszerelni meg a hátsó ajtó zárszerkezetet kicserélni? Emailre írjatok!
Köszi előre is!
Gergő!!
tipo gt
#939
2012. október 27. 11:48
A kilépőfényt ha van elég ügyességed otthon is elvégezheted ha adottak a vezetékek. Az ülésfűtést inkább bízd szakemberre, ha gebasz van ne magadnak reklamálj vagy leégjen bármi. A kilépőfényt az ajtókapcsolóhoz kötik ugyan úgy mint a belső lámpát.
Wildboy
#938
2012. október 26. 23:18
can rendszer van az autóba, van egy szál vezeték amin digitális információk hada száguldozik. ezzel a szál vezetékkel lesz valami, lehet hogy ki van dörzsölődve valahol, vagy csak kontakt hiba...ha mázlid van akkor csak kontakt hiba, ha nincs akkor a vezetékkel lesz gebasz, és ha nem lesz meg hogy mi akkor csoportkábel csere.
opelgeri
#937
2012. október 26. 23:11
tuningpe23
#936
2012. október 26. 22:37
Sehol senki ebben a témában?!?
tuningpe23
#935
2012. október 25. 17:31
Sziasztok!
Abban tud valaki segíteni hogy a Sharanomhoz szereztem kilépőfényes ajtókárpitot,és ennek bekötéséhez szeretnék segítséget kérni,a másik pedig szintén a Sharanomhoz szereztem fűthető első üléseket,kapcsolóval,csatlakozóval-Ezt otthon be tudom kötni vagy csináltassam villamosságissal?!Esetleg valakinek bekötési/kapcsolási rajz?
Köszi a választ előre is!!!
Gyeti
#934
2012. október 03. 07:43
Sziasztok jó reggelt! Egy hatalmas gonddal köszködök a Peugeot 1.4Hdi-m egyik napról a másikra üzemképtelen lett,nem akar indúlni az istenért sem,pedig a motorvezérlő teljesen jó amit kapott most mert az előző egy beázás miatt elromlott,Bsi teljesen jó,gyújtáskapcsoló jó,immo is jó, a minap sikerűlt beindítani,valami véletlen folytán,akkor a gyújtáskapcsolóból kijövő vezetéket piszkálgattam,illetve fújtam be kontaktsprével,utánna egyből fel is gyulladt a check engine lámpa és a motor indúlt is,autóvillamossági szerelő szerint valami Can bus communikációs hibát írt ki a számítógépe,de nem tudott hozzáfűzni semmit sem,azt szeretném tudni,hogy esetleg mi tilthatja az autót vagy miért nem gyulladhat ki a check engine lámpa,ha az autó indítására szolgáló egységek,Bsi motorvezérlő stb...jók,előrre is köszönöm a válaszokta hozzászólásokat!!!
L2106-1
#933
2012. augusztus 02. 19:44
akkor passz.Véletlen olvastam és nekem az egyik autómban volt ilyen jelenség, de akkor ez teljesen más lehet.
Bona
#932
2012. augusztus 02. 19:41
Nem sajna. Még csak nem is mostam, hogy vizet kapott volna vhonnan vagy vmi.
L2106-1
#931
2012. augusztus 02. 19:39
Lehet baromság,de nem raktál véletlen az autódba xenonlámpát?
Bona
#930
2012. augusztus 02. 19:38
Sziasztok! Találkozott vki már olyan hibával. Hogy beindítja az autót semmi hibaüzenet nem jelenik meg majd ha ráadja a világítást kiírja, az esp hibaüzenetét. Ha leveszi a világítást ugyan úgy nem alszik el. De ha nem kapcsol világítást nincs hiba üzenet.
Vectra555
#929
2012. április 08. 10:58
THX.
Utána olvastam és én is ezt állapítottam meg. Bár olyan, hogy Opel generátor nincs, mert a Bosch, a Delco és a Remy a beszállítók. Haveromnak a G Astrában és a D Corsában is előfordult a diódaprobléma. A minőség sajnos tényleg gyatra, mivel állítólag az igénybevétel közelébe tervezték a max. teljesítményét az alkatrészeknek.

Az esetek többségében a diódasor a hunyó, míg a másik ludas a feszültségszabályozó lehet, a többi pedig egyéb kategória.

Szerdán megy szerelőhöz, aztán kiderül. Mindenesetre nagy élmény volt 5 akksicserével lenyomni a majd 200 km-t éjszaka helyzetjelzővel rátapadva a másik autóra.

És hogy ellent mondjak az elejének, az A Vectrámban 162 ezer, a B Vectrámban 265 ezer volt amikor eladtam, és soha semmilyen probléma nem volt a generátorral. Kivéve utóbbinál egy filléres csapágycserét.
CupraRacer
#928
2012. április 08. 07:58
Hja van gond az Opel generátorokkal.Nem valószínű hogy ennél a futásteljesítménynél kefés lessz.Én a fesszabályzóra tippelnék,kissebb eséllyel a diódasor.Bár találkoztam olyannal is ,ahol a forgórésztekercs elfordult a tengelyén eltépve a csúszógyűrű bekötéseit.
LJ80
#927
2012. április 08. 01:44
Vectra555
#926
2012. április 08. 01:39
Sziasztok!

Bedöglött a generátorom, nem tölt. Hiba oka(i)? Elméletileg csak 80 ezret futott.

Pozitív saru lehúzása után a motor egyből le is áll.
tipo gt
#925
2011. december 06. 09:32
ha van műszered próbáld visszakövetni honnan és miért kap áramot ami kap,de a legtöbb esetben kontakhiba van.
XE Cali
#924
2011. november 04. 11:46
A kocsim azt produkálja, hogy gyújtás nélkül, benne sincs a kulcs, mégis működik a board computer, és halványan pislákol az olajnyomáslámpa visszajelzője a műszerfalon.
Mintha nem lenne levéve rendesen a gyújtás.

A gyújtáskapcsolót most cseréltem, nem lett jó. De simán akkor is ugyanez van, ha nincs is rákötve a kapcsoló..

Valakinek valami ötlete?

Félek, hogy leszívja az akksit
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 963 találat 49 oldalon