E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ha gyengébb lett akkor ott valami nem kóserül lett megcsinálva.hisz 106oktánról beszélünk.valószinüleg vagy a chip vagy a gyújtás vagy a keverék nem megfelelő
chippet már tudnék tenni bele, amit már régóta tesztel egy ismim egy ugyanilyen motorral...Neki bevált, de egy kicsit gyengébb lett...ugyanúgy nálam is érezhető felesebe keverve, de egyéb gondja, nehéz indulás, rángatás, stb nincs. Szóval rászokni nem fogok, de zk.-ra tökéletes...

te tudod.
sajnos sokan nem ismerik és nem tudnak róla semmit.pedig egyszerű,olcsó és a gépnek is jó.
csak hát a fejlődés mindíg nehéz.

sajnos sokan nem ismerik és nem tudnak róla semmit.pedig egyszerű,olcsó és a gépnek is jó.
csak hát a fejlődés mindíg nehéz.

de egyébként nem fogom használni...

nekem is ez a tervem

az általad leírt probléma a teljesítmény vesztésről a túl szegény keverék miatt jelentkezett(ami szerintem 99%)mert a bioetanol használathoz a tökéletes keverék eléréséhez 15-30%-kal több kell belöle(ez autó függő).az enyémbe döl a nafta és megy tölle mint a barom.ha ennyire tisztán szeretnéd használni.tehát 50-50%os keverés felett már mindenkép ajánlanám a keverék dúsítását és a gyújtás állítást.akkor nem valószinű,hogy lesz vele gondod reggelente és a teljesítmény is bőven javúl majd.meg cserélj üzemanyag szűrőt és ellenőrizd mennyire volt koszos a régi.

nekem felesbe bevált...nem lett rosszabb, többet evett, ellenben nem füstölt...tuti, hogy zöldkártyára így viszem majd...



Kezdetnek 30%-ot kevertem a benzinbe, a különbség csak a kasszánál volt érezhető. A következő tankoláskor már 50%-ig kevertem, a menetteljesítmény itt se romlott, a tankolás még olcsóbb lett.
60% se ártott neki, de némi (tényleg elhanyagolható) teljesítménycsökkenés már jelentkezett.
90% etanol már megtette a hatását, a kutról elindulva egyből éreztem, hogy gyengébb a motor, nem is pörgött annyira, nem is húzott akkora erővel. Másnap reggel a kihült motor nehezebben indult, és alacsony fordulaton kicsit dadogott. Pár perc után megint minden helyreállt, de a tankolás utáni erővesztés még mindig érzékelhető volt.
Ezek után szemrebbenés nélkül töltöttem rá tisztán a bioetanolt. Melegen az aznap délutáni 100km-es körön nem volt változás a 90%-os turmixhoz képest.
A következő nap már egy kis csalódást okozott, reggel, hidegen erőteljes fuldoklás mellett sikerült csak beindítanom a motort. Érezhetően kevés volt az etanol a hideginításhoz. Első próbálkozáskor kb. 2mp indítózás után volt egy pöffenés, de azonnal leállt. Másodszorra 1 mp indítózás után pöffent egyet, majd megint leállt. Harmadik nekifutásra 1 mp indítózás után beindult a motor, igaz, itt már gázt is nyomtam (bár állítólag ez a katalizátornak nem igazán tesz jót...). Hideg motorral a 90%-os anyaghoz hasonlóan gyengélkededd, kicsit dadogott a motor, az üzemi hőfokot elérve megint csak hibátlanul ment. Még pár napig bohóckodtam a "tiszta anyaggal", rájöttem, hogy az indítózás előtti néhány gázfröccsel elérhető a fuldoklás nélküli hidegindítás, de egy idő után mégis nyűgössé vált a motor beindítása és hogy a alacsonyabb fordulattartományban óvatosan kell lenyomni a gázt. Visszatértem a 70%-ra. Itt még elviselhető a teljesítmény-vesztés, nem kell szétforgatni a motort, indítási idő hidegen 2-4mp.
Nos, a végső változat:
kb.70% E85 bioetanolból és 30% 95-ös benzinből álló keverék lett az ideális. A motor kicsivel gyengébb, és kényelmesen elérhető maximális fordulat is visszaesett 5500-ról 4500-ra. A hidegindítás nem jelent gondot nyáron.
A fogyasztás vegyes használat mellett a nyáron megszokott 6,8-6,9 literről felkúszott a téli normára, 7,2 - 7,4 liter körül fogyaszt 100km-en.
60% se ártott neki, de némi (tényleg elhanyagolható) teljesítménycsökkenés már jelentkezett.
90% etanol már megtette a hatását, a kutról elindulva egyből éreztem, hogy gyengébb a motor, nem is pörgött annyira, nem is húzott akkora erővel. Másnap reggel a kihült motor nehezebben indult, és alacsony fordulaton kicsit dadogott. Pár perc után megint minden helyreállt, de a tankolás utáni erővesztés még mindig érzékelhető volt.
Ezek után szemrebbenés nélkül töltöttem rá tisztán a bioetanolt. Melegen az aznap délutáni 100km-es körön nem volt változás a 90%-os turmixhoz képest.
A következő nap már egy kis csalódást okozott, reggel, hidegen erőteljes fuldoklás mellett sikerült csak beindítanom a motort. Érezhetően kevés volt az etanol a hideginításhoz. Első próbálkozáskor kb. 2mp indítózás után volt egy pöffenés, de azonnal leállt. Másodszorra 1 mp indítózás után pöffent egyet, majd megint leállt. Harmadik nekifutásra 1 mp indítózás után beindult a motor, igaz, itt már gázt is nyomtam (bár állítólag ez a katalizátornak nem igazán tesz jót...). Hideg motorral a 90%-os anyaghoz hasonlóan gyengélkededd, kicsit dadogott a motor, az üzemi hőfokot elérve megint csak hibátlanul ment. Még pár napig bohóckodtam a "tiszta anyaggal", rájöttem, hogy az indítózás előtti néhány gázfröccsel elérhető a fuldoklás nélküli hidegindítás, de egy idő után mégis nyűgössé vált a motor beindítása és hogy a alacsonyabb fordulattartományban óvatosan kell lenyomni a gázt. Visszatértem a 70%-ra. Itt még elviselhető a teljesítmény-vesztés, nem kell szétforgatni a motort, indítási idő hidegen 2-4mp.
Nos, a végső változat:
kb.70% E85 bioetanolból és 30% 95-ös benzinből álló keverék lett az ideális. A motor kicsivel gyengébb, és kényelmesen elérhető maximális fordulat is visszaesett 5500-ról 4500-ra. A hidegindítás nem jelent gondot nyáron.
A fogyasztás vegyes használat mellett a nyáron megszokott 6,8-6,9 literről felkúszott a téli normára, 7,2 - 7,4 liter körül fogyaszt 100km-en.
óóó... hogyne az a rakás szar... csomó embernek működik végülis... lehhet rakász szar üzemanyag csak rakás szar autókkal üzemel rendesen, vééletlenül se próbáljuk meg után állíttatni karbissal vagy olyannal aki a keverékképzésben jártasabb egy kicsit, fölösleges! beletankolom nemmegy... szar azt kész 

Teljesen másképp működik,mint az LPG,de nem is ez a lényeg.
gyuresz90
#44
2008. december 05. 12:16
etanolra kéne átalakítattni az autót... ez kb úgy működik mint az LPG...
A kútoszlopon olvasható egy figyelmeztetés,hogy NE tankoljon ilyet olyan autóba,ami nem erre készült.Egyébként átfúvókázott karburátorral problémamentesen működik a te autód is.Semmiféle plussz kenésre nincs szükség.
Ne várd,hogy átállítás nélkül működjön a rakás szar autódban.
A kúton meg nagyon magasan kvalifikált emberek szoktak tevékenykedni,ők aztán tudják,hogy mi kell az etanolos üzemhez.
A kúton meg nagyon magasan kvalifikált emberek szoktak tevékenykedni,ők aztán tudják,hogy mi kell az etanolos üzemhez.
ja a golfom 1.3 karbi 8 szelep de egy rakas szar volt össze vissza torpant.... meg sehova nem ment !!!ez egy szar rakás a szelepek sem szeretik mivel rákérdeztem a kuton külön olajat igényel!!!!
helo!sziasztok!kecskeméti vagyok lett itt ilyen kut bio benzinent árulnak bio etanol e85!na erről tudni illik hogy 1 rakás szar!!!!
sokkal gyengébb az auto,leállnak hengerek,sokal többet fogyaszt,külön olaj kell hozáá,amugy bassza a szelepeket!!!!és öli a gyertyát ez 80 e85 és 20% benzin arányban volt 50-50% ban vala,mivel jobb ovlt!!amugy szopás!!!!senki ne tankolja higyjétek el!! mentem már haza miatta 2 hengerrel....4 be padlo 70 és ott is rángatott horror
sokkal gyengébb az auto,leállnak hengerek,sokal többet fogyaszt,külön olaj kell hozáá,amugy bassza a szelepeket!!!!és öli a gyertyát ez 80 e85 és 20% benzin arányban volt 50-50% ban vala,mivel jobb ovlt!!amugy szopás!!!!senki ne tankolja higyjétek el!! mentem már haza miatta 2 hengerrel....4 be padlo 70 és ott is rángatott horror

http://etanol.blog.hu/tags/swift?tags=swift
Ajánlom ezt az oldalt.
Csá!
Ajánlom ezt az oldalt.
Csá!
az zsír akkor felesbe én is kipróbálom
Hy!
Én 1,3-as suzukiban használom már 5 hónapja felesben gyújtás állítás nélkül,fogyasztás fél literrel több.De nagyon jól megy vele.Első tankolás után érdemes újra indítani a kompjutert hogy beálljon a megváltozott keverékarányhoz ,mivel 1kg-hoz csak kb 9 kg levegőt égethet el,míg a benzinhez 15-öt.
Én 1,3-as suzukiban használom már 5 hónapja felesben gyújtás állítás nélkül,fogyasztás fél literrel több.De nagyon jól megy vele.Első tankolás után érdemes újra indítani a kompjutert hogy beálljon a megváltozott keverékarányhoz ,mivel 1kg-hoz csak kb 9 kg levegőt égethet el,míg a benzinhez 15-öt.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!