Cikk: Elsősegély gyorsulóknak
aktuális téma

A közelgő gyorsulási szezon alkalmából szeretnénk egy kis segítséget nyújtani azoknak a versenyzőknek, akiket mostanában ragadott el a gyorsulási láz. Legfőképp az autó könnyítéséről és a megfelelő gumi kiválasztásáról olvashattok, amelyekre verseny előtt mindenképp érdemes odafigyelni. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az összes TOTAL-ból shell-t csináltak, mer ezek a barmok megegyeztek, hogy MO.-n az összes kutat átveszi a shell, valamelyik másik országban meg az összes shell TOTAL lesz... vagy lett!!!
mongyuk én eccer tankoltam shell-t pesten és az autó onnantól kezdve megbolondult!!! többször leállt, meg 130-nál többet nem ment...
úgyhogy nekem a shell kilőve!!!


mongyuk én eccer tankoltam shell-t pesten és az autó onnantól kezdve megbolondult!!! többször leállt, meg 130-nál többet nem ment...
úgyhogy nekem a shell kilőve!!!


hi all!
a mai írogatásom után beteszteltem(mivel üres volt a tankom) az evo99et,mert valaki írta,hogy jó!
tankoltam 10 litert és meg vagyok vele elégedve!
kellemeset csalódtam és ezekután néha elkényesztetem a kocsit evo99el!
üdv!
a mai írogatásom után beteszteltem(mivel üres volt a tankom) az evo99et,mert valaki írta,hogy jó!
tankoltam 10 litert és meg vagyok vele elégedve!
kellemeset csalódtam és ezekután néha elkényesztetem a kocsit evo99el!
üdv!
Hali!
Nem tudom, de szerintem addig semmit sem ér az oktán növelése, amíg a motor nem tud vele mit kezdeni.
Nekem spec. tökmind1 lenne, hogy 95 felett mit tankolok, mert nincs kopogásszenzorom, meg a moci se tudja magát ráállítani. Én is 98-ast tankolok, mert az esetek többségében az legalább 95-ös, míg a 95-ös csak ideális esetben 95, a mesék idejéből meg már kinőttem.
Ja, a cikkben leírt "elhasznált téligumi" témában sem volnék elég biztos, a gumik azért védekeznek a totális tönkremenetel ellen (Azt hiszem, szabványban rögzített módon), tehát egy eléggé lefutott gumi sajna kemény lesz, mert az alsó rétegek keményebbek a gumin, nehogy úgy fogyjon el, hogy valaki nem tud rá felkészülni. Biztonságtechnikai okokból jobb egy csúszós gumi, mint egy durrdefektes.
Szóval vegyetek inkább eleve puhább nyári gumeszt, pl. Toyo Proxes.
Egy a lényeg: ne adjatok ki több pénzt, mint amit muszáj! Egy csomó dolog csak szép csomagolás, meg ámítás.
Nem tudom, de szerintem addig semmit sem ér az oktán növelése, amíg a motor nem tud vele mit kezdeni.
Nekem spec. tökmind1 lenne, hogy 95 felett mit tankolok, mert nincs kopogásszenzorom, meg a moci se tudja magát ráállítani. Én is 98-ast tankolok, mert az esetek többségében az legalább 95-ös, míg a 95-ös csak ideális esetben 95, a mesék idejéből meg már kinőttem.
Ja, a cikkben leírt "elhasznált téligumi" témában sem volnék elég biztos, a gumik azért védekeznek a totális tönkremenetel ellen (Azt hiszem, szabványban rögzített módon), tehát egy eléggé lefutott gumi sajna kemény lesz, mert az alsó rétegek keményebbek a gumin, nehogy úgy fogyjon el, hogy valaki nem tud rá felkészülni. Biztonságtechnikai okokból jobb egy csúszós gumi, mint egy durrdefektes.
Szóval vegyetek inkább eleve puhább nyári gumeszt, pl. Toyo Proxes.
Egy a lényeg: ne adjatok ki több pénzt, mint amit muszáj! Egy csomó dolog csak szép csomagolás, meg ámítás.

Nálunkaz Ősnek (fater) jobb, de nem hagyja hogy kivigyem. pedig kiváncsi lennék mit vállal. A6 Quattro 2.7 Biturbo...
jaja..monnyuk én omv 98at tankolok...
beteszteltem máa a svprot és nem volt változás,de a mol üanyagok is jók..98assal meg voltam elégedve eccer.
99est meg azért nem tankolok már mrt nem éri meg nekem a +50ft literenkén.
beteszteltem máa a svprot és nem volt változás,de a mol üanyagok is jók..98assal meg voltam elégedve eccer.
99est meg azért nem tankolok már mrt nem éri meg nekem a +50ft literenkén.
Hát saját tapasztalat alapján a totál mezei 95-öse érezhetően jobb bármelyik másik cég hasonlójánál, vagy akár a "szuperbenzinjeinél" is. Kár, hogy Pécsen az összesből Shell-t csináltak. Német minőség ide oda, az egy szar....bár a német kocsikba biztos jó

gyorsulóknakáltalában;http://www.winnipegracing.ca/gallery/album02/photo071]
Hát igen.
Az én ősöm kocsija sem egy versenygép...habár a mocija jobban viriitana az én szekerembe mint abba a baszott nagy kombiba :)))
Az én ősöm kocsija sem egy versenygép...habár a mocija jobban viriitana az én szekerembe mint abba a baszott nagy kombiba :)))
a baj az hogy az "ösök" köcsija kb 1/3-ad teljesítménnyel bír csak :)
Valami kimaradt a cikkből. Futam előtt 1 hónappal erőteljes felkészítő, konditréning, 1 héttel előtte fogyikúra, 1 nappal előtte hashajtó, uccsó nap arcradírozás

NA majd akkor egyszer kiprbálom és végre nem 95 öst hanem EVOT tankolok :)
Én sosem nyulnám le ősök kocsiját, nagy batár kocka dög!:) Utállok vele menni, ha kell, viszont jó nyomatékos a mazda motor!:)
Amugy szerintem is kicsivel jobb a 99-es cucc, viszont nekem a 99-es VPower+ jobb, mint az AVO. Autója válogatja!
Domingó, egy flakon cucot vehetünk a gépbe!

Amugy szerintem is kicsivel jobb a 99-es cucc, viszont nekem a 99-es VPower+ jobb, mint az AVO. Autója válogatja!
Domingó, egy flakon cucot vehetünk a gépbe!


Szerintem annyira sokat nem javit, de valami minimalisat biztos er. Bar azt mondjak, hogy a mol fele sokall jobb mint a shell vpower racingje.
Egy hülye de lényeges kérdés : Ha megyek gyorsulásra sokat számít amit a hülye haverom állít hogy nagy a külömbség az általam tankol.. áljj belekezdek másképp egy versen yelött érdemes EVO üzemanyagot tankolni vagy megteszi a hagyományos 95 ös is ?:) Érdemes EVOT tankolni mennyire lesz érzehető a különmbség ?
Az a baj, ha lenyulod az osok kocsijat, akkor ugyis kiderul 

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
ilyenről még nem hallottam!