Cikk: Elsősegély gyorsulóknak

Témakör: Tuning
aktuális téma
Elsősegély gyorsulóknak

A közelgő gyorsulási szezon alkalmából szeretnénk egy kis segítséget nyújtani azoknak a versenyzőknek, akiket mostanában ragadott el a gyorsulási láz. Legfőképp az autó könnyítéséről és a megfelelő gumi kiválasztásáról olvashattok, amelyekre verseny előtt mindenképp érdemes odafigyelni. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7
ss-tuner
#91
2004. október 05. 20:00
Egy rendes turbóhoz sokminden kell! Pl.: kovácsolt dugó, komolyabb szelepek, új és jobb tömítések, h.fej módosítások stb...
Szóval nem olcsó mulatság!
Luise
#90
2004. október 05. 19:36
van egy haverom, aki 2T-s trabantba épitett fiat blokkot, és azt turbózta. ö most a harmadik turbó variánst teszteli, és még igy is alig lépte meg a 150ezres keretet. jo volt neki az elsö kettö is, csak NEM ELÉG!
mOrBiD 18
#89
2004. október 05. 18:24
ugye most csak szivatsz ne már??

tegyük fel ha beszereltetem a gyártonál akkor is ilyen drága?
akkor ugye nem.

hunt3r
#88
2004. október 05. 17:49
bár most azert ha azt nezzuk en mar azt meg ereztem nagyon amikor sima 95 os helyett shell vpower 98 ast tankoltam.. szoval szerintem szamit a benzin nagyon..
hunt3r
#87
2004. október 05. 17:48
100 asba kell rakni 3 as oktan szam novelot es olyan mintha nőt volna meg egy hengered :D
aztec GSI
#86
2004. október 05. 17:46
és akkor még nem 100, hogy jól is sikerül!
Crampus
#85
2004. október 05. 17:46
Erről nem tudok...de akkor ez még plussz? Az szép összeg akkor már...
Crampus
#84
2004. október 05. 17:45
Olvastam a T-mával kapcsolatban, és nem 150 hanem 600e forinttól 1milláig mehet a turbó építés...
mOrBiD 18
#83
2004. október 05. 17:45
folyt.köv.: ez lemaradt
A költséges dolog alatt azt értem hogy az engedélyeztetés és a papir munka.
mOrBiD 18
#82
2004. október 05. 17:40
hi Zsola!
lehetne mégegy kérdésem?
Olyat is hallotam hogyha a turbo nem gyárilag van benne a kocsiba akkor eléggé költséges. 140000-150000 ft is akár.Ez igaz lehet?
Köszi!
mOrBiD
ChPh
#80
2004. október 04. 18:42
Én meg SCGben tankolok (is), ott nem van túl nagy válktozás :)
ChPh
#79
2004. október 04. 18:40
hehe, használ valaki ilyentet?:)
PelyV(T)i
#78
2004. október 04. 18:39
SPURI.

mindenre jó, de leginkább arra , hogy a forgalmazó jól keressen.

Ami ennyi mindenre jó, az már kamu...

bocs, de ez a véleményem.

Benzin: Mostanában romániában tankolok. Az első tankolás után megtáltosodott a gép, és ez mindíg lehet érezni, ha közben itthon is kell tankolnom egy keveset.
steet
#77
2004. október 04. 18:05
No de ezt már alább leírták ,elnézést nem olvastam vissza......
steet
#76
2004. október 04. 18:03
Hondaboy

Ezek közül az üzemanyagok közül egyedül az OMW-t hozzák ausztriából, mind az Esso, mind a Yet a százhalombattai finómítóból veszi a benzint( alias MOL)
Ker
#75
2004. október 04. 16:42
Crampus
#74
2004. október 04. 11:27
Nekem volt egy 24 éves Fiestám...
Eccer nyomtam bele sellrécsinget, és bizony táltos paripa lett belőle... Lehet hogy új autóknál nem dob akkorát, de azon bizony másodprcet hozott...
SixtusAnge
#73
2004. október 04. 09:16
Bocsánat de egyedül az ÖMV hozza be osztrákiábul a lét. A többi kút mind százhalombattáról szállít. Azt hogy milyen adalékottesz még hozzá az az ő dolga. Az meg hogy vizes,az a helyi kút miatt. Legfeljebb lehet reklamálni a kút miatt, azt mejd valamit intézkednek.
Zsola
#72
2004. október 04. 08:35
hello, a turbotol biztos nem fog szetpörögni mivel pont az a lényege hogy,a közepes fordulatszám tartományba nyomatékot hozunk igy nincs szükség a nagy fordulatra. Amugy se a tuning öli meg a motort hanem a jobb lábunk
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7
Összesen 131 találat 7 oldalon