Fékpad!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Fékpad!

Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy hol találok megbízható és pontos fékpadot ahol teljesítményt lehet mérni??? Köszi! CsM

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
_Tomiboy
#26
2005. február 01. 11:35
Mehetek a kartoddal? Naaa lécci, te is mehetsz a mocimmal.
_Tomiboy
#25
2005. február 01. 11:33
Széria kocsit felesleges méregetni
_Tomiboy
#24
2005. február 01. 11:32
Ahogy elolvad a hó és lesz legalább 15 fok, de inkább több. Hátul SC3 gumim van, az meg 40 fok alatt nem szeret tapadni, azt is csak pályán.
Na jó nincs több kifogásom!
Ha jó idő lesz mindenképp elmegyek hozzád!
norbGTi_
#23
2005. február 01. 11:29
Az ok, hogy a hidegebb levegő több oxigént tartalmaz , de egy sima szívó motornál az elektronika nem fog nekem több benzint hozzáadni az oxigéndúsabb levegőhöz , akkor meg mitől nőne a teljesítmény (hangsúlyozom szívó motorról beszélek) ?
garda kart
#22
2005. február 01. 11:21
Mikor gyorsulunk eggyet motorguru barátom!?
Tudod, te a mocival én a gokival!!!
garda kart
#21
2005. február 01. 11:17
Na nem ennyire veszélyes a helyzet!
Van erre számolási mód is és az legalább annyira hiteles mint a több ezer forintos fékpad.Turbós autóknál a két időszak között lehet akár 30-40lóerő is!!!!
_Tomiboy
#20
2005. február 01. 11:17
0 fokos levegőnél azonos térfogatban közel 10%-al több oxigén van, mint a 25 fokosban. Ez semmit se jelent?
norbGTi_
#19
2005. február 01. 11:09
Méreti a rossebb , azért nem autózok fel Pestre. Amúgy meg ha megméretném a két eredmény nagyjából megkellene , hogy egyezzen, talán picivel jobb lenne most , de nem hiszem , hogy nagyon mérhető lenne a különbség. Nem?
garda kart
#18
2005. február 01. 11:04
Sőt, van még egy érdekes dolog!
Méresd meg most az autódat és méresd meg Júliusban!
Melyik lessz szerinted a hiteles?
Csodálkoznál a matek eredményeken!
garda kart
#17
2005. február 01. 11:00
norbGTi_
#16
2005. február 01. 10:57
garda kart
#15
2005. február 01. 10:53
Ez így igaz, csak az a probléma, hogy a motor nem olyan üzemi hőfokon üzemel álló helyzetű igénybevételnél mint menetközben!A ventillátorok a mérés minnél pontosabb hitelessége miatt kellenek.Nem kell megküzdeni velük!!!!!
n12turbo
#14
2005. február 01. 10:49
még én se...
de lehet két hét mulva már az... vagy mégsem
n12turbo
#13
2005. február 01. 10:48
jaja!
Osztom a véleményt. Szívó autónál nem hiszem hogy túl nagy volna e a jelentőssége de turbósnál igencsak fontos hogy milyen hatásfokkal "dolgozik az intercooler". Azt meg jelentősen befolyásolja hogy mennyi "menetszél" áramlik át a bordák között....
norbGTi_
#12
2005. február 01. 10:48
Nem igazán. Nem vagyok gépész :)
_Tomiboy
#11
2005. február 01. 10:44
Hétköznapi kocsinál valóban nem számít, de amin már van intercooler, vagy elölről szívja a levegőt ott nagyonis, torlónyomást nem tanították neked a suliban?
norbGTi_
#10
2005. február 01. 10:38
Menetszélnek miköze a főtengelyen vagy akár keréken mért teljesítményhez ?

Mert az ugye logikus , hogyha baromi nagy a szembe szél a közúton , akkor több energiát kell kifejtenie a motornak , többet fogyaszt , de a teljesítmény akkor is konstans...
garda kart
#8
2005. február 01. 10:12
Ebben a témában kompromisszumot kell kötni!
Hiteles mérésű fékpadot ott fogsz találni ahol ha beállsz a fékpadra, minimum 2db 2méter átmérőjű ventillátor mosolyog a képedbe!Az tekinthető valós és hiteles mérésnek ahol a környezeti viszonyokat tudják szimulálni.Értem ezt az alatt, ha mondjuk 120-km/h mutat az órád akkor ott ugyan ennyivel jövő menetszelet kell produkálni!Ezért nem teljesen hitelesek az itthoni fékpadok.
ZDoman
#7
2005. február 01. 09:49
Tudnak mérni a Csonka János Műszaki Szakközépben is.
Elvileg a legolcsóbb, asszem 5ezer valahányszáz Ft.
A műszer pontos! Az én autómat is mérték ott.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 66 találat 4 oldalon