GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu
aktuális téma

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
nehany trukk inkabb az emb-vel:
mivel a skyline gtr-ekben 2db afm van 8es az emb lekezeli), ezert ha neked csak 1 van, akkor a masikat fel tudod hasznalni egy 0-5V-os jel loggolasara (pl kopogas, vagy kulonallo gyari map sensor, wbo2, egt jel). Sot ugyanezt elvileg a vtech szalon is meg lehet csinalni!
sot, en csak loggolas vegett fogom bekotni az afm jelet, afm-hack-et nem tervezek, mert a 4db gyari 550ccm-s injektorok melle csak 2db 860ccm-s kell es megvan a celteljesitmenyem >> ez miert fontos? >> mert a gyari injektoreok miatt nincs szukseg az afm jel valtoztatasara ezert az afm1 szalra be tudom kotni a gyari map szenzor jelet (ami a fuel cut-ot vegzi), es az emb-ban van fcd funkcio, tehat nem kell fcd-t vennem, csinalnom; mig az afm2 szalra pedig mondjuk a kopogas sensor jelet...
;)
mivel a skyline gtr-ekben 2db afm van 8es az emb lekezeli), ezert ha neked csak 1 van, akkor a masikat fel tudod hasznalni egy 0-5V-os jel loggolasara (pl kopogas, vagy kulonallo gyari map sensor, wbo2, egt jel). Sot ugyanezt elvileg a vtech szalon is meg lehet csinalni!
sot, en csak loggolas vegett fogom bekotni az afm jelet, afm-hack-et nem tervezek, mert a 4db gyari 550ccm-s injektorok melle csak 2db 860ccm-s kell es megvan a celteljesitmenyem >> ez miert fontos? >> mert a gyari injektoreok miatt nincs szukseg az afm jel valtoztatasara ezert az afm1 szalra be tudom kotni a gyari map szenzor jelet (ami a fuel cut-ot vegzi), es az emb-ban van fcd funkcio, tehat nem kell fcd-t vennem, csinalnom; mig az afm2 szalra pedig mondjuk a kopogas sensor jelet...
;)
akkor ez nem lesz gond......az japánul mit lelent?várj forditom:mennyiért van kék neon eladó?.............



gondoltam csinálok egyet a sok neonos mellé..................
...üdv

most ertem haza.... tudod... mindegy
ferko636: nem kell megijedni az emb-tol, egyszeru :)
alapbeallitas annyi, hogy tudasd az emb-vel, hogy hany hengeres az autod, dugos vagy rotary, hany trafo, hogyan vezerli a gyertyaidat, milyen a legtomegmerod, hany db legtomegmerod van, akarsz e sub injektort hasznalni, gyari injektorok vannak benne vagy nagyobbak, kisebbek, stb... alapdolgok
a programozas meg megegyszerubb :)
Mindenhol 0 van, akkor minden gyari; ahol vmi nem tetszik ott a 0tol eltero szamot irsz be pl.: 60%-os tps allasnal, 6000rpm-nel, 12psi nyomason gyari (azaz 0) benzinbefecs ido helyett +2ms-mal akarod tovabb nyitva tartani az injektort, akkor beirod a megfelelo cellaba, hogy "2" :) ...gyujtasnal ugyanigy, stb...
ha loggolni akarsz, akkor kivalasztod, hogy mit szeretnel loggolni es megnyomod a "record" gombot :) ...aztan viszzanezed a gorbeket, szamadatokat, stb...
Japan: Kore wa kuruma desu ka? :))) :P :)
alapbeallitas annyi, hogy tudasd az emb-vel, hogy hany hengeres az autod, dugos vagy rotary, hany trafo, hogyan vezerli a gyertyaidat, milyen a legtomegmerod, hany db legtomegmerod van, akarsz e sub injektort hasznalni, gyari injektorok vannak benne vagy nagyobbak, kisebbek, stb... alapdolgok
a programozas meg megegyszerubb :)
Mindenhol 0 van, akkor minden gyari; ahol vmi nem tetszik ott a 0tol eltero szamot irsz be pl.: 60%-os tps allasnal, 6000rpm-nel, 12psi nyomason gyari (azaz 0) benzinbefecs ido helyett +2ms-mal akarod tovabb nyitva tartani az injektort, akkor beirod a megfelelo cellaba, hogy "2" :) ...gyujtasnal ugyanigy, stb...
ha loggolni akarsz, akkor kivalasztod, hogy mit szeretnel loggolni es megnyomod a "record" gombot :) ...aztan viszzanezed a gorbeket, szamadatokat, stb...
Japan: Kore wa kuruma desu ka? :))) :P :)
Honnan tudtam,h észre fogod venni ezt a topicot:DDD
baby, hat itt meg mivan?
ilyen topic carstylingon? :)))))))))))))
ilyen topic carstylingon? :)))))))))))))
egyébként egy ilyen kütyüt vehetnél te is mert pont ezekhez gyártják.......sztem a tiédhez van kábel kit is neked még blankolni sem kell semmit...........
a fullos alatt a kiegészítőket értem mert az ultimate az fullosabb................
Csak óvatos vagyok.....................ezért inkább apránként megtanulom a programozást és akkor az én hibám ha szét esik...........nem valamelyi chipes emberé aki többet elkér az irásért mint amennyiért megvettem a fullos e-manage-t...............

Ricsi^
#31
2006. december 03. 17:22
Ehhh...csaknem akad fent minden a motorba, eléggé biztosra mész...



én is............
vettem mégegy motort kompletten meg még egy k04 es turbót mert nem biztos ,hogy elsőre sikerül....................
ha igen akkor lesz eladó motor ,és turbó........................




Ricsi^
#29
2006. december 03. 17:13
Nézegetem oldalad, jó lesz a gép...kíváncsi leszek a végére!
na szal e-manage blue alap beállítás......elvileg üresen kapom a cuccot ...szal injektor méretét meg még egy halom dolgot be kell állítanom mielőtt irogatom..........

egy erjedt almalé után már nagyon vágom...........

hádzsime....................kogyoooooo....yamataaaa............



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
azt jelenti, hogy:
"ez egy auto?" :)