GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Roland__
#144
2006. december 27. 13:50
tehat kb 30-40.... az emb 150%ig tudja lekezelni

akkor nem hiszem, hogy barmi gond lehet...alapjaraton sem
ferko636
#143
2006. december 27. 13:49
ugy tudom 150%-ig lekezelné..........simán berakhatnék 550 vagy 660 asokat is..............
ferko636
#142
2006. december 27. 13:46
ez mennyi lehet?kb 35-40%.........max
ferko636
#141
2006. december 27. 13:45
a gyári 282 ccm........3 baron ez 385 ccm ugyanott..........
Roland__
#140
2006. december 27. 13:37
nem hat! mert az emb megcsinalja helyetted...persze ha nem tetszik, akkor te is bele tudsz szolni, ott irod at, ahol akarod

de neked csak azert kell maf jelet hackelned, mert a gyarinal nagyobb injektorokat hasznalsz es emiatt vannak helyek, ahol kevesebb nyitvatartasi idot kell beallitanod....hany %kal nagyobbak az injektorjaid a gyarinal?
ferko636
#139
2006. december 27. 13:37
mert nem szivesen irnék abba bele........
ferko636
#138
2006. december 27. 13:33
te ......és ilyenkor nem kell akkor ezek szerint buzerálnom a maf jelet sem??
ferko636
#137
2006. december 27. 13:32
nem baj ezért van a fórum.......itt okosodik az ember és legalább dumálunk egy kicsit nemneonokról.......
ferko636
#136
2006. december 27. 13:31
akkor jó..........okos kis cucc ez ugylátom.............remélem éri a pénzét.....................
Roland__
#135
2006. december 27. 13:30
sorry, hogy bekavartam....de ezt mindig elfelejtem
Roland__
#134
2006. december 27. 13:30
lehet nem tudom :) dugos motorokhoz nem ertek :)))
Roland__
#133
2006. december 27. 13:29
ooo....b+
most jut eszembe, hogy az emb-ben van olyan tabla, ahova beirod a gyari injektorok meretet es az ujaket es az emb mindenhova beirja a korrekcios erteket....tehat semmoit sem kell tenned, csak annyit, hogy eloszor leleggolod a gyujtast, hogy tudd, hogy a modositas utan mennyit mozdult el, ha ezt megcsinalod, akkor utana mar hasznalhatod az additional injektor tablakat
ferko636
#132
2006. december 27. 13:29
az ok ,hogy egyutt mozog de amikor az egyesben robban akkor a négyesben szelepváltás van.....................tehát az egyesnél zárva minden szelep.....igy elég bajos bejuttatni a cuccot...............vagy nem?
Roland__
#131
2006. december 27. 13:24
de miert?
2 henger egyutt mozog, tehat 2 henger ugyanakkor kapja a benzint...tehat pl az 1esre es a 3asra teszed az egyik szalat (2 injektorral); a 2esre es a 4esre pedig a masik szalat (szinten 2injektorral)
nem? :))
ferko636
#130
2006. december 27. 13:22
csak az a gáz ebben,hogy egyszálra két patron az oda is nyom és akkor amikor nemkéne..........................
ferko636
#129
2006. december 27. 13:20
minden megoldható Magyarországon vagyunk..................................................
ferko636
#128
2006. december 27. 13:19
3 baron 385 ccm ............4 baron 415ccm........épn 4 baron fogom használni valszeg..................
Roland__
#127
2006. december 27. 13:18
akkor ha magas impedanciaju injektorokat hasznalsz, akkor igen....de az alacsonyimpedancias injektorok 2ohm korul vannak....

amugy ez az "1szalra 2 injektor" dolog csak otlet, nem tudom, hogy megoldhato e
ferko636
#126
2006. december 27. 13:18
ez a befecsi 13 ohmos...............
ferko636
#125
2006. december 27. 13:17
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Összesen 564 találat 29 oldalon