GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Roland__
#84
2006. december 03. 19:03
elvileg az emb automatikusan korrigalja a gyujtas elmaszast....de, hogy tuti legyen a dolog en a helyedben loggolnek egyet allitas elott es allitas utan is, abbol kiderul > ha valoban automatikusan korrigal, akkor mind2 log-on ugyanazt kell latnod
ferko636
#83
2006. december 03. 18:59
na ezért csináltam fórumot neki............................
ferko636
#82
2006. december 03. 18:58
akkor ha hekkelem a maf jelet mászik a gyujtás is.......és azt tudom visszakorigálni az emb-vel....de honnan látom mennyit mászik el??és mennyit vegyek vissza?
ferko636
#81
2006. december 03. 18:57
ja-ja be....jon is a szettben a kábel hozzá...........
Roland__
#80
2006. december 03. 18:56
OK, en csak mint lehetoseg mondtam :)

akkor viszont mindenkepp be kell kotnod a gyujtas vezerlest (gondolom amugy is be akartad :D ) :))
ferko636
#79
2006. december 03. 18:54
nekem a négy TT már bent van a motorban.......az nekem 280 ig elég....nekem a célom a 260 stabilan........a másik motoromat ha megmarad akkor megcsinálom durvára.....................
ferko636
#78
2006. december 03. 18:52
szal greddy map be gyári maf marad,Tt injektor marad,és mindent az emb-vel hekkelek.................mint mekkelek...........
Roland__
#77
2006. december 03. 18:52
viszont ezesetben lehet, hogy neked is eleg lenne a 2sub injektor es nem kell a 4db TT inj, hm? olcsobb, egyszerubb, nem kell afm-hack (ezert nem kell a gyujtast korrigalni) es a gyaritol tok fuggetlen :)

nekem a 4db gyari 550-esemmel 250LE-ig tudok elmenni csak, de ha beteszem a 2db 860-as sub-ot, akkor mar 460LE (kb ennyi a celom)
ferko636
#76
2006. december 03. 18:47
mindent értek........hurrráááááá
ferko636
#75
2006. december 03. 18:46
ugy tudom hogy az a pillangó szelep előtt és nem utána van berakva.........de lehet ,hogy rosszul tudom.....az atmoszférikus pedi elengedi a cuccot a visszakeringetős pedig a rendszerben hagyja a nyomást....de lehet hogy most nagy baromságot irtam..............
Roland__
#74
2006. december 03. 18:46
hogyne tudnad!!!! nekem is atm bov-om van :))

hat logikus, hogy az injektorokat nem a bov ele teszed :))) sot en a pillango szelepek utanra fogom tenni (mintha gyari lenne)
Roland__
#73
2006. december 03. 18:44
haaaat, eleg kicsi a valoszinusege, hogy a gyari ecu-dnak a TT maf-ja pont annyit hazudna, mint amennyivel nagyobbak a TT injektorok :)))) ...eleg kizartnak tartom, de elvileg lehetseges :)

de egyebkent nem kell ennyire tulbonyolitanod!!! semmit sem kell venned! a 4 injektor ott figyel benne > ezt a modositast beirod az emb-nek (van egykulon rublika ennek) es ő automatikusan beirogatja a korrekcios ertekeket.....ha berakod a TT maf-ot akkor Isten sem tudja majd, hogy sok vagy keves benzint kap a motorod;

ne ugy nezd, hogy TT injektor vagy TT maf, hanem ugy, hogy xyzCCM-s injektor, stb
ferko636
#71
2006. december 03. 18:43
subot nem akarok mert akkor nem tudom használni az atmoszférikus bow-ot.......................és azért élek halok.....
ferko636
#70
2006. december 03. 18:41
azért gondoltam a TT mafot mert az passzolna a TT befecsihez....vagy ez igy faszság??
Roland__
#69
2006. december 03. 18:38
de ha ott van a greddy map-ja, akkor minek a TT maf-ja??? tok felelsleges

ne feledd, hogy az emb lekezel 2db sub injektort!!!!!! tehat a gyari vezerlestol TELJESEN fuggetlenul tudsz vezerelni 2db injektort!!! >> ezert tudom en meghagyni a gyari injektorjaimat!

a te esetedben mindenkepp bele kell nyulni a maf jelbe (mert a gyaritol elteroeket hasznalsz), de ez a maf mereshataran felul mar tok mind1, mert ott ugyis a greddy map-jara fogod beloni a tablakat
ferko636
#68
2006. december 03. 18:35
szal: a gyári maf marad...nagyobb TT injektoraim vannak plusz a gyári 3 as helyett a gyári 4 baros benzinnyomás szabályzó.........tervezem a Tt maf ját....szal akkor berakom pluszba a greddy mapot és azt(is) használom?
Roland__
#67
2006. december 03. 18:32
abban az esetben, ha a gyari maf-od mar a mereshataran tul van, akkor kell a greddy sajat 3bar-os map-ja (2Bar nyomas; 1Bar vakuum)

ha a gyari injektorokat akarod hasznalni, akkor nem kell belenyulnod a maf jelbe (mint nalam) es ekkor teljesen a greddy sajat map-jara tudod beloni a vezerlest
narancs
#66
2006. december 03. 18:32
csak vicceltem ám. Engem is érdekel a téma, csak nem tudok érdemben hozzá szólni
ferko636
#65
2006. december 03. 18:30
sztem még közel sem.....engem sok minden érdekel még ezzel kapcsolatban.................
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Összesen 564 találat 29 oldalon