GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu
aktuális téma

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
elvileg az emb automatikusan korrigalja a gyujtas elmaszast....de, hogy tuti legyen a dolog en a helyedben loggolnek egyet allitas elott es allitas utan is, abbol kiderul > ha valoban automatikusan korrigal, akkor mind2 log-on ugyanazt kell latnod
na ezért csináltam fórumot neki............................
akkor ha hekkelem a maf jelet mászik a gyujtás is.......és azt tudom visszakorigálni az emb-vel....de honnan látom mennyit mászik el??és mennyit vegyek vissza?
ja-ja be....jon is a szettben a kábel hozzá...........
OK, en csak mint lehetoseg mondtam :)
akkor viszont mindenkepp be kell kotnod a gyujtas vezerlest (gondolom amugy is be akartad :D ) :))
akkor viszont mindenkepp be kell kotnod a gyujtas vezerlest (gondolom amugy is be akartad :D ) :))
nekem a négy TT már bent van a motorban.......az nekem 280 ig elég....nekem a célom a 260 stabilan........a másik motoromat ha megmarad akkor megcsinálom durvára.....................
szal greddy map be gyári maf marad,Tt injektor marad,és mindent az emb-vel hekkelek.................mint mekkelek...........



viszont ezesetben lehet, hogy neked is eleg lenne a 2sub injektor es nem kell a 4db TT inj, hm? olcsobb, egyszerubb, nem kell afm-hack (ezert nem kell a gyujtast korrigalni) es a gyaritol tok fuggetlen :)
nekem a 4db gyari 550-esemmel 250LE-ig tudok elmenni csak, de ha beteszem a 2db 860-as sub-ot, akkor mar 460LE (kb ennyi a celom)
nekem a 4db gyari 550-esemmel 250LE-ig tudok elmenni csak, de ha beteszem a 2db 860-as sub-ot, akkor mar 460LE (kb ennyi a celom)
mindent értek........hurrráááááá



ugy tudom hogy az a pillangó szelep előtt és nem utána van berakva.........de lehet ,hogy rosszul tudom.....az atmoszférikus pedi elengedi a cuccot a visszakeringetős pedig a rendszerben hagyja a nyomást....de lehet hogy most nagy baromságot irtam..............
hogyne tudnad!!!! nekem is atm bov-om van :))
hat logikus, hogy az injektorokat nem a bov ele teszed :))) sot en a pillango szelepek utanra fogom tenni (mintha gyari lenne)
hat logikus, hogy az injektorokat nem a bov ele teszed :))) sot en a pillango szelepek utanra fogom tenni (mintha gyari lenne)
haaaat, eleg kicsi a valoszinusege, hogy a gyari ecu-dnak a TT maf-ja pont annyit hazudna, mint amennyivel nagyobbak a TT injektorok :)))) ...eleg kizartnak tartom, de elvileg lehetseges :)
de egyebkent nem kell ennyire tulbonyolitanod!!! semmit sem kell venned! a 4 injektor ott figyel benne > ezt a modositast beirod az emb-nek (van egykulon rublika ennek) es ő automatikusan beirogatja a korrekcios ertekeket.....ha berakod a TT maf-ot akkor Isten sem tudja majd, hogy sok vagy keves benzint kap a motorod;
ne ugy nezd, hogy TT injektor vagy TT maf, hanem ugy, hogy xyzCCM-s injektor, stb
de egyebkent nem kell ennyire tulbonyolitanod!!! semmit sem kell venned! a 4 injektor ott figyel benne > ezt a modositast beirod az emb-nek (van egykulon rublika ennek) es ő automatikusan beirogatja a korrekcios ertekeket.....ha berakod a TT maf-ot akkor Isten sem tudja majd, hogy sok vagy keves benzint kap a motorod;
ne ugy nezd, hogy TT injektor vagy TT maf, hanem ugy, hogy xyzCCM-s injektor, stb
subot nem akarok mert akkor nem tudom használni az atmoszférikus bow-ot.......................és azért élek halok.....
azért gondoltam a TT mafot mert az passzolna a TT befecsihez....vagy ez igy faszság??

de ha ott van a greddy map-ja, akkor minek a TT maf-ja??? tok felelsleges
ne feledd, hogy az emb lekezel 2db sub injektort!!!!!! tehat a gyari vezerlestol TELJESEN fuggetlenul tudsz vezerelni 2db injektort!!! >> ezert tudom en meghagyni a gyari injektorjaimat!
a te esetedben mindenkepp bele kell nyulni a maf jelbe (mert a gyaritol elteroeket hasznalsz), de ez a maf mereshataran felul mar tok mind1, mert ott ugyis a greddy map-jara fogod beloni a tablakat
ne feledd, hogy az emb lekezel 2db sub injektort!!!!!! tehat a gyari vezerlestol TELJESEN fuggetlenul tudsz vezerelni 2db injektort!!! >> ezert tudom en meghagyni a gyari injektorjaimat!
a te esetedben mindenkepp bele kell nyulni a maf jelbe (mert a gyaritol elteroeket hasznalsz), de ez a maf mereshataran felul mar tok mind1, mert ott ugyis a greddy map-jara fogod beloni a tablakat
szal: a gyári maf marad...nagyobb TT injektoraim vannak plusz a gyári 3 as helyett a gyári 4 baros benzinnyomás szabályzó.........tervezem a Tt maf ját....szal akkor berakom pluszba a greddy mapot és azt(is) használom?
abban az esetben, ha a gyari maf-od mar a mereshataran tul van, akkor kell a greddy sajat 3bar-os map-ja (2Bar nyomas; 1Bar vakuum)
ha a gyari injektorokat akarod hasznalni, akkor nem kell belenyulnod a maf jelbe (mint nalam) es ekkor teljesen a greddy sajat map-jara tudod beloni a vezerlest
ha a gyari injektorokat akarod hasznalni, akkor nem kell belenyulnod a maf jelbe (mint nalam) es ekkor teljesen a greddy sajat map-jara tudod beloni a vezerlest
csak vicceltem ám. Engem is érdekel a téma, csak nem tudok érdemben hozzá szólni

sztem még közel sem.....engem sok minden érdekel még ezzel kapcsolatban.................
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!