GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu
aktuális téma

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
polcról sehol.
azon kivül újonnan itthon??



tudtok nekem egy cimet dobni, hogy hol tudok ilyet szerezni?

hidd el biztos nekem is fog törni valami
de elméletileg ez a szint amit Te is írtál az még januárban meglesz

de elméletileg ez a szint amit Te is írtál az még januárban meglesz

DOHC
#418
2007. január 05. 14:58
Lehet, hogy marad az SAFC a helyén, csak hát mindig jobbat szeretne az ember.
Amúgy nálam a LE tuningnak lassan vége, a gyári motorból, turboból, injektorból nem nagyon lehet többet kihozni, ha meglesz tengelyen a 280-300LE, akkor az nekem bőven elég. A további tuning már elég húzós lenne: nagyobb turbo, Wiseco dugó, 550-es vagy injektorok, komoly vezérlés ...., és utána folyamatosan törnének a féltengelyek, az osztómű, illetve a váltóház, megoldás lenne a 6-os XTRAC váltó, csak az ára ~10,000EUR



Amúgy nálam a LE tuningnak lassan vége, a gyári motorból, turboból, injektorból nem nagyon lehet többet kihozni, ha meglesz tengelyen a 280-300LE, akkor az nekem bőven elég. A további tuning már elég húzós lenne: nagyobb turbo, Wiseco dugó, 550-es vagy injektorok, komoly vezérlés ...., és utána folyamatosan törnének a féltengelyek, az osztómű, illetve a váltóház, megoldás lenne a 6-os XTRAC váltó, csak az ára ~10,000EUR



hát akkor miért nem marad a safc? lehet h többet tud az emb, de ha felesleges feature akkor csak kihasználatlanul marad. olyan kocsiba kell amelyiknek "buta" az ecuja.
DOHC
#416
2007. január 05. 14:06
Igazából a beállításnál csak a wbo2-t néztük.
Elvileg ha csökkentem a nyitvatartási időt, akkor csökken az előgyújtás? Mi van, ha én erre az alap előgyújtást mondjuk 10 fokról felteszem 12-re??
Ez érne valamit vagy hülyeség????
Elvileg ha csökkentem a nyitvatartási időt, akkor csökken az előgyújtás? Mi van, ha én erre az alap előgyújtást mondjuk 10 fokról felteszem 12-re??
Ez érne valamit vagy hülyeség????
DOHC
#415
2007. január 05. 14:00
Gondolom, azért tud korrigálni, mert ha nem így lenne, akkor a gyári 0,7-es nyomás helyett nem nagyon menne 1,35-ön!
Igazából lehet, hogy nekem se kellene lecserélni az SAFC-t, csak több helyen olvasom, hogy egy E-manage jóval többet tud, ezért gondolkozom valami cserén.
Ha minden igaz tavasszal felkerül a nyitott nagy rendszer közvetlenül a turbótól, illetve kap még 4"-os cold air direkt szűrős kit-et, ami után úgy gondolom újra wbo2-el be kell majd állítani az egészet, és arra gondoltam, hogy akkor inkább majd beteszek valami komolyabb piggy back-et.
De egyenlőre ezek még csak tervek.
Igazából lehet, hogy nekem se kellene lecserélni az SAFC-t, csak több helyen olvasom, hogy egy E-manage jóval többet tud, ezért gondolkozom valami cserén.
Ha minden igaz tavasszal felkerül a nyitott nagy rendszer közvetlenül a turbótól, illetve kap még 4"-os cold air direkt szűrős kit-et, ami után úgy gondolom újra wbo2-el be kell majd állítani az egészet, és arra gondoltam, hogy akkor inkább majd beteszek valami komolyabb piggy back-et.
De egyenlőre ezek még csak tervek.
DOHC
#414
2007. január 05. 13:53
Bár csak lenne akitől meg tudnám kérdezni:--))) Ennek az autónak nincs olyan giganagy háttér tuninja, mint a DSM-nek, ezt irigylem Tőletek a legjobban



ohohohooo, akkor én mar el is felejtenem azt az unisz@rt....
safc2: mire gondoltal, hogy bvovebben? :) hiszen te hasznalod :)
2d-s tablat irsz, afm hack; ha kisebb afm allast allitasz be, akkor a gyujtas retardalodik, ha nagyobb afm allast hazudsz az ecu fele, akkor meg az elogyujtas lesz nagyobb a gyarinal
en motec-et alapbol nem vennek, mert korantsem tud annyit, mint amennyibe kerul... a legprofibb haltech-ek tudnak annyit, mint a vems.... de ott van még az apexi power fc, ami nagyon jo...valamint az aem-nek a standaloneja (de ez nagyon draga)
safc2: mire gondoltal, hogy bvovebben? :) hiszen te hasznalod :)
2d-s tablat irsz, afm hack; ha kisebb afm allast allitasz be, akkor a gyujtas retardalodik, ha nagyobb afm allast hazudsz az ecu fele, akkor meg az elogyujtas lesz nagyobb a gyarinal
en motec-et alapbol nem vennek, mert korantsem tud annyit, mint amennyibe kerul... a legprofibb haltech-ek tudnak annyit, mint a vems.... de ott van még az apexi power fc, ami nagyon jo...valamint az aem-nek a standaloneja (de ez nagyon draga)
azt kell megtudnod, hogy a gyári ECU mennyit tud korrigálni a gyújtáson vagy egyáltalán tud-e. dsm-be azért elég a safc2 mert alapból tud korrigálni
DOHC
#410
2007. január 05. 13:35
Tudom, hogy nagyon jó az E-manage és már itthon van elég sok tapasztalat vele, ez se hátrány, ha én is tudnék szerezni 350 dodó-ért kompletten már megvettem volna.
tehát ha ezek 0,5 v sek akkor jo nekem a cucc , a cél az hogy a nagy turbo által szállitott levegőhöz be e tudom lőni a gyujtást meg az injectorokat
DOHC
#408
2007. január 05. 13:32
Köszi! Szerintem is jó az alap:--))))
Általában a GTR-ekbe SAFC vagy E-manage van, egy GTR-t láttam unichip-el, a következő lépcsőfok DTA, Autronic, Haltech, Motec M48, de ezek már drágák. Illetve gondolkoztam a megfizethető és jó VEMS-en, de nincs kedvem a teljes kábelezést cserélni.
Az SAFC-ben nem igazán bízom meg (nincs gyújtás állítási lehetőség), bár rengetegen istenítik, erről írhatna valaki kicsit bővebben.
Az én kocsimban szegényítve lett vele a keverék, mert 8-9 volt az AFR, ez lett kicsit feljebb tornázva! 1,35b nyomáson stabilan megy, de jó lenne tudni, hogy áll gyújtás ügyileg?!
Az unichip egy nagy hátránya, hogy csak a szakszervízben (forgalmazó) programozható, nem adják ki hozzá a szoftvert ha jól tudom!!
Általában a GTR-ekbe SAFC vagy E-manage van, egy GTR-t láttam unichip-el, a következő lépcsőfok DTA, Autronic, Haltech, Motec M48, de ezek már drágák. Illetve gondolkoztam a megfizethető és jó VEMS-en, de nincs kedvem a teljes kábelezést cserélni.
Az SAFC-ben nem igazán bízom meg (nincs gyújtás állítási lehetőség), bár rengetegen istenítik, erről írhatna valaki kicsit bővebben.
Az én kocsimban szegényítve lett vele a keverék, mert 8-9 volt az AFR, ez lett kicsit feljebb tornázva! 1,35b nyomáson stabilan megy, de jó lenne tudni, hogy áll gyújtás ügyileg?!
Az unichip egy nagy hátránya, hogy csak a szakszervízben (forgalmazó) programozható, nem adják ki hozzá a szoftvert ha jól tudom!!
ha nem mesz 1.5Bar fole, akkor nem kell csinalnod semmit...le fog kezelni mindent az emb...
tps a fojtoszelepallas szenzora; afm a legtomegmero
tps a fojtoszelepallas szenzora; afm a legtomegmero
hát lehet még mapot cserélni benne mondjuk egy 3 barosra ott akkor biztos nem lenne gond a gt30 at biztos nem fogok 1,5 baral fujni me felrobbanok...azt nem tudom mi a tps meg afm....
OK, azert kerdeztem, mert ha 1.5Bar-nal van tiltas, akkor hiaba az emb 1.5Bar fole nem tudsz menni...ha nem akarsz 1.5Bar-nal nagyobb nyomast, akkor ez sem jelent gondot
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!