injector-karburátor-elektronika
aktuális téma

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
hirdetésekben általában dupla weber/dellorto néven említik, alábbi linkhez hasonlók.?
mi a fogyasztás ezekkel finoman utcán, vagy hajtva?
mi a fogyasztás ezekkel finoman utcán, vagy hajtva?
Hmm... két fekvő weber (4db 40es torok) szerintem kényelmesen jobb teljesítményt ad mint az injector, ráadásul sokkal kevesebb szenvedéssel jár, kevesebb pénzből. Jahh, és nem kötelező rögtön kettőt alkalmazni, egy is elég korrektül muzsikál. A fogyasztás az más kérdés 

sportengely -t szeretnék is és már szemezgetek vele, olvasom a másik topicot is...dupla karbiról nincs sok tapasztalatom ezért érdekelne az injectorosítás...duplakarbi vs. K-jetronic. Lenne egy jó K-ugyanis eladó egy haveromtól...1.8 8v-s ről.
ebből a sportkipuf rendszer megvan

Amit nekem a srác mondott, és engem lenyomott (enyém:200Le, 280 Nm)
azon chip, nagyobb porlasztó csúcsok, meg mév egy két bizbasz volt megcsinálva. Saját bevallása szerint 2-3 százezer a befektetett összeg. az autó 160 Le, és kb.: 400 Nm
a 200 Le-höz valóban nagyobb összegek kellenek ez igaz, hogy pontosan mennyi azt ne firtassuk, mert nem tudom...
Ha a gyorsulási versenyt nézzük akkor te a kis M3 (2990 ccm) turbós motorral két kategóriával leszel feljebb de lehet hogy hárommal (épített autó) mint az olajkályha, tehát értelmetlen az összehasonlítás.
Hogy egy jó turbós M3-ast meg mennyibe kerül megcsinálni talán Domi tudná nekünk pontosan megmondani, de hogy nem 1 millió az biztos, igaz nem is 200 Le.....
azon chip, nagyobb porlasztó csúcsok, meg mév egy két bizbasz volt megcsinálva. Saját bevallása szerint 2-3 százezer a befektetett összeg. az autó 160 Le, és kb.: 400 Nm
a 200 Le-höz valóban nagyobb összegek kellenek ez igaz, hogy pontosan mennyi azt ne firtassuk, mert nem tudom...
Ha a gyorsulási versenyt nézzük akkor te a kis M3 (2990 ccm) turbós motorral két kategóriával leszel feljebb de lehet hogy hárommal (épített autó) mint az olajkályha, tehát értelmetlen az összehasonlítás.
Hogy egy jó turbós M3-ast meg mennyibe kerül megcsinálni talán Domi tudná nekünk pontosan megmondani, de hogy nem 1 millió az biztos, igaz nem is 200 Le.....
De miért nem vállalod ba a sporttengelyt a karbicserét és a kipuffrendszert?
ez kb 150 - 200 -ból kijön és máris lesz 80LE!!! (ha nem több)
A 16V az szép és jó, de van hátránya is...
Használd ki az autód adta lehetőségeket.
Vegyél egy duplatorkú karbit (kb 30-40 használtan + 5 ropi a felújító kit)
kipuffredszer az 30 leömlő nélkül.
tengely 35,az AC 20 ropi....
Kérdezd Proconsult, én őt tudom példának felhozni...
ez kb 150 - 200 -ból kijön és máris lesz 80LE!!! (ha nem több)
A 16V az szép és jó, de van hátránya is...
Használd ki az autód adta lehetőségeket.
Vegyél egy duplatorkú karbit (kb 30-40 használtan + 5 ropi a felújító kit)
kipuffredszer az 30 leömlő nélkül.
tengely 35,az AC 20 ropi....
Kérdezd Proconsult, én őt tudom példának felhozni...
utánajártam 1-2 dolognak.: nem teljesen ide vág de mégis...
Fő szempont mivel relative kispénzű ember vagyok és a végcél nem 200Le, max 75-80
.
Mivel kis autóm messze áll a gti-től ez főleg futóműben,kuplungban,váltóban és motorban áll.
na meg fék.
tehát ki kéne cserélni a komplett futóművet gti-re tárcsafékestűl mindenestül. Ha veszek egy roggyant gti-t az min.200E. és jóformán amit ennyiért adnak abból nem sok mindent használhatok fel, mindent fel kell újítani.
láttam pár ilyet hááát...
motorcsere. golfba egy elektromos ac 45000ft, és majdnem mindegyik öreg vasba szar. olajszivárgásoról meg... általában teljesen ki kell pucolni őket...
felújítani.
Bontó teljesen kizárva, szinte semmit nem lehet kapni.
váltó megint sok...Egyszóval venni kéne egy nagyonjó állapotú komplett GTI-t. Azt viszont nem vennék még 600000sem, pikk-pakk kinyiffanna, nem tudni az előéletét stb. és már kicsit öregek.( a legfiatalabb is 15éves) most 20-30Le(8v) miatt nem szeretnék keresgéni, eladni, átiratni stb. nem sokat nyernék így sem. 16v 140Le-s gép esetén még durvább a motorgenerál, és szinte mindegyik minimum 200000km-et ment, istentudja hogyan.ha bedöglik valami akkor sokáig állni is fog a fent emlitettek miatt, tehát fázos nekem ilyet csinálni.
Fő szempont mivel relative kispénzű ember vagyok és a végcél nem 200Le, max 75-80

Mivel kis autóm messze áll a gti-től ez főleg futóműben,kuplungban,váltóban és motorban áll.

tehát ki kéne cserélni a komplett futóművet gti-re tárcsafékestűl mindenestül. Ha veszek egy roggyant gti-t az min.200E. és jóformán amit ennyiért adnak abból nem sok mindent használhatok fel, mindent fel kell újítani.
láttam pár ilyet hááát...

motorcsere. golfba egy elektromos ac 45000ft, és majdnem mindegyik öreg vasba szar. olajszivárgásoról meg... általában teljesen ki kell pucolni őket...
felújítani.
Bontó teljesen kizárva, szinte semmit nem lehet kapni.
váltó megint sok...Egyszóval venni kéne egy nagyonjó állapotú komplett GTI-t. Azt viszont nem vennék még 600000sem, pikk-pakk kinyiffanna, nem tudni az előéletét stb. és már kicsit öregek.( a legfiatalabb is 15éves) most 20-30Le(8v) miatt nem szeretnék keresgéni, eladni, átiratni stb. nem sokat nyernék így sem. 16v 140Le-s gép esetén még durvább a motorgenerál, és szinte mindegyik minimum 200000km-et ment, istentudja hogyan.ha bedöglik valami akkor sokáig állni is fog a fent emlitettek miatt, tehát fázos nekem ilyet csinálni.
Az a viszonylag egyszerű dolog, 1 misi.
Azért ez elgondolkodtató...
Aztán jön a dizeles duma: a fogyasztás.
Én durván 5kilóból építem a kis M3 turbót, és ha a fenmaradó 5 kilót benzire költöm, akkor is elhasználom egy darabig.
És talán fog úgy menni, mint egy jó dízel.
Azért ez elgondolkodtató...
Aztán jön a dizeles duma: a fogyasztás.
Én durván 5kilóból építem a kis M3 turbót, és ha a fenmaradó 5 kilót benzire költöm, akkor is elhasználom egy darabig.
És talán fog úgy menni, mint egy jó dízel.
Senki, mért eddig ki vett?
Gyorsulási versenyekre jár egy szürke I.es golf, annak az oldalára volt kifüggesztve a tecnikai adatok, és a teljesítménymérésről az eredmény.
A menetteljesítmény elég meggyőző.
Amivel nem dicsekedni akarok, az, hogy a mulkorában megrendezett gyorsulási versenyen egy 1.9-TDI Skoda Oktávia kombi nyomott le, na nem sokkal (200 m-es 1,0 m-el) a sráccal elég hosszasan beszélgettem hogy mi van a gépben, nem csak chip volt, de nem sokkal több.....

Gyorsulási versenyekre jár egy szürke I.es golf, annak az oldalára volt kifüggesztve a tecnikai adatok, és a teljesítménymérésről az eredmény.
A menetteljesítmény elég meggyőző.
Amivel nem dicsekedni akarok, az, hogy a mulkorában megrendezett gyorsulási versenyen egy 1.9-TDI Skoda Oktávia kombi nyomott le, na nem sokkal (200 m-es 1,0 m-el) a sráccal elég hosszasan beszélgettem hogy mi van a gépben, nem csak chip volt, de nem sokkal több.....
Én vennék, ha lenne rá zsém...
sóhaj...
sóhaj...
Aha és a futómű is bírja? 

Na ezt már hiszem ha látom...
Kicsit sok nem? ezekután ki vesz VTI-t?
Kicsit sok nem? ezekután ki vesz VTI-t?
Az 1.9 TDI motorokból ki lehet hozni viszonylag egyszerű módszerrel 200 Le, és 500 Nm -t., ezt egy II-es golfda helyezve egy III-sa VR6-os golfot szó szerint átugorja!!

Nekem is kicsit gyanús volt de mondták, hogy a tdi-ket úgy csinálják, hogy van bennük még erő amit nem hegyeznek ki a hosszantartó és gazdaságos használat miatt... Nem mindenki verseny miatt vesz tdi-t! 

Akkor is Hm...
De ez egyéni vélemény
De ez egyéni vélemény

KvazR!
Nos itt konkrétan le van írva mit kell tenned! Már csak lovetta kell....
Nos itt konkrétan le van írva mit kell tenned! Már csak lovetta kell....
A TDI-t könnyű túletetni! Van rá lehetőség, ami a chipben fogantatik....
Kis chiptunying ---> sok nafta ----> sok paci!
Kis chiptunying ---> sok nafta ----> sok paci!
TDI? Ami csak csiptől jobbat húz, mint egy VR6-os???
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Az adatokat a VW depó 2003.5. számában olvasható.
Motor: 1896 ccm 1.9 TDI
- módosított vezérműtengely
- Audi 2.5-ös változó geometriás
turbófeltöltő
- 10-es adagolóelem
- 3,3-as hullámostengely
- G 60-as golf intercooler
- 70-es leömlő, 60-as rezgőcsöves
kipuffrendeszer 1 db átmenő dobbal
Teljesítmény: 198 Le, 426 Nm.