injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14
steet
#44
2004. augusztus 13. 15:17
Na utánanéztem a TDI project-nek, lehet hogy már nem téma, de azért jó tudni.

Az adatokat a VW depó 2003.5. számában olvasható.

Motor: 1896 ccm 1.9 TDI

- módosított vezérműtengely
- Audi 2.5-ös változó geometriás
turbófeltöltő
- 10-es adagolóelem
- 3,3-as hullámostengely
- G 60-as golf intercooler
- 70-es leömlő, 60-as rezgőcsöves
kipuffrendeszer 1 db átmenő dobbal

Teljesítmény: 198 Le, 426 Nm.
kvazR
#43
2004. augusztus 13. 15:05
hirdetésekben általában dupla weber/dellorto néven említik, alábbi linkhez hasonlók.?

mi a fogyasztás ezekkel finoman utcán, vagy hajtva?
Proconsul
#41
2004. augusztus 13. 14:16
Hmm... két fekvő weber (4db 40es torok) szerintem kényelmesen jobb teljesítményt ad mint az injector, ráadásul sokkal kevesebb szenvedéssel jár, kevesebb pénzből. Jahh, és nem kötelező rögtön kettőt alkalmazni, egy is elég korrektül muzsikál. A fogyasztás az más kérdés
kvazR
#40
2004. augusztus 13. 11:49
sportengely -t szeretnék is és már szemezgetek vele, olvasom a másik topicot is...dupla karbiról nincs sok tapasztalatom ezért érdekelne az injectorosítás...duplakarbi vs. K-jetronic. Lenne egy jó K-ugyanis eladó egy haveromtól...1.8 8v-s ről.
kvazR
#39
2004. augusztus 13. 11:47
ebből a sportkipuf rendszer megvan
steet
#38
2004. augusztus 13. 11:43
Amit nekem a srác mondott, és engem lenyomott (enyém:200Le, 280 Nm)

azon chip, nagyobb porlasztó csúcsok, meg mév egy két bizbasz volt megcsinálva. Saját bevallása szerint 2-3 százezer a befektetett összeg. az autó 160 Le, és kb.: 400 Nm

a 200 Le-höz valóban nagyobb összegek kellenek ez igaz, hogy pontosan mennyi azt ne firtassuk, mert nem tudom...

Ha a gyorsulási versenyt nézzük akkor te a kis M3 (2990 ccm) turbós motorral két kategóriával leszel feljebb de lehet hogy hárommal (épített autó) mint az olajkályha, tehát értelmetlen az összehasonlítás.
Hogy egy jó turbós M3-ast meg mennyibe kerül megcsinálni talán Domi tudná nekünk pontosan megmondani, de hogy nem 1 millió az biztos, igaz nem is 200 Le.....
Bishop
#37
2004. augusztus 13. 11:39
De miért nem vállalod ba a sporttengelyt a karbicserét és a kipuffrendszert?
ez kb 150 - 200 -ból kijön és máris lesz 80LE!!! (ha nem több)
A 16V az szép és jó, de van hátránya is...
Használd ki az autód adta lehetőségeket.
Vegyél egy duplatorkú karbit (kb 30-40 használtan + 5 ropi a felújító kit)
kipuffredszer az 30 leömlő nélkül.
tengely 35,az AC 20 ropi....
Kérdezd Proconsult, én őt tudom példának felhozni...
kvazR
#36
2004. augusztus 13. 11:29
utánajártam 1-2 dolognak.: nem teljesen ide vág de mégis...
Fő szempont mivel relative kispénzű ember vagyok és a végcél nem 200Le, max 75-80.

Mivel kis autóm messze áll a gti-től ez főleg futóműben,kuplungban,váltóban és motorban áll. na meg fék.
tehát ki kéne cserélni a komplett futóművet gti-re tárcsafékestűl mindenestül. Ha veszek egy roggyant gti-t az min.200E. és jóformán amit ennyiért adnak abból nem sok mindent használhatok fel, mindent fel kell újítani.
láttam pár ilyet hááát...
motorcsere. golfba egy elektromos ac 45000ft, és majdnem mindegyik öreg vasba szar. olajszivárgásoról meg... általában teljesen ki kell pucolni őket...
felújítani.
Bontó teljesen kizárva, szinte semmit nem lehet kapni.
váltó megint sok...Egyszóval venni kéne egy nagyonjó állapotú komplett GTI-t. Azt viszont nem vennék még 600000sem, pikk-pakk kinyiffanna, nem tudni az előéletét stb. és már kicsit öregek.( a legfiatalabb is 15éves) most 20-30Le(8v) miatt nem szeretnék keresgéni, eladni, átiratni stb. nem sokat nyernék így sem. 16v 140Le-s gép esetén még durvább a motorgenerál, és szinte mindegyik minimum 200000km-et ment, istentudja hogyan.ha bedöglik valami akkor sokáig állni is fog a fent emlitettek miatt, tehát fázos nekem ilyet csinálni.
VASILIJ
#35
2004. augusztus 13. 11:26
Az a viszonylag egyszerű dolog, 1 misi.
Azért ez elgondolkodtató...
Aztán jön a dizeles duma: a fogyasztás.
Én durván 5kilóból építem a kis M3 turbót, és ha a fenmaradó 5 kilót benzire költöm, akkor is elhasználom egy darabig.
És talán fog úgy menni, mint egy jó dízel.
steet
#34
2004. augusztus 13. 11:12
Senki, mért eddig ki vett?

Gyorsulási versenyekre jár egy szürke I.es golf, annak az oldalára volt kifüggesztve a tecnikai adatok, és a teljesítménymérésről az eredmény.
A menetteljesítmény elég meggyőző.

Amivel nem dicsekedni akarok, az, hogy a mulkorában megrendezett gyorsulási versenyen egy 1.9-TDI Skoda Oktávia kombi nyomott le, na nem sokkal (200 m-es 1,0 m-el) a sráccal elég hosszasan beszélgettem hogy mi van a gépben, nem csak chip volt, de nem sokkal több.....
ChPh
#33
2004. augusztus 13. 11:09
Én vennék, ha lenne rá zsém...

sóhaj...
ChPh
#32
2004. augusztus 13. 11:07
Aha és a futómű is bírja?
Bishop
#31
2004. augusztus 13. 11:05
Na ezt már hiszem ha látom...
Kicsit sok nem? ezekután ki vesz VTI-t?
steet
#30
2004. augusztus 13. 11:03
Az 1.9 TDI motorokból ki lehet hozni viszonylag egyszerű módszerrel 200 Le, és 500 Nm -t., ezt egy II-es golfda helyezve egy III-sa VR6-os golfot szó szerint átugorja!!
Bishop
#29
2004. augusztus 13. 10:08
Nekem is kicsit gyanús volt de mondták, hogy a tdi-ket úgy csinálják, hogy van bennük még erő amit nem hegyeznek ki a hosszantartó és gazdaságos használat miatt... Nem mindenki verseny miatt vesz tdi-t!
ChPh
#28
2004. augusztus 13. 09:56
Akkor is Hm...
De ez egyéni vélemény
Bishop
#27
2004. augusztus 13. 09:51
KvazR!

Nos itt konkrétan le van írva mit kell tenned! Már csak lovetta kell....
Bishop
#26
2004. augusztus 13. 09:50
A TDI-t könnyű túletetni! Van rá lehetőség, ami a chipben fogantatik....
Kis chiptunying ---> sok nafta ----> sok paci!
ChPh
#25
2004. augusztus 13. 09:25
TDI? Ami csak csiptől jobbat húz, mint egy VR6-os???
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 264 találat 14 oldalon