injector-karburátor-elektronika
aktuális téma

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Egy 1.3-as injektoros szívó motort chippelni,meg gyakorlatilag értelmetlen!!!
kvazR:
Szerintem teljesen felesleges az 1.3-ea karburátoros autódat injektorosra alakítani, ha mindenképpen ebből a mociból akarsz építeni, akkor azokat kell megcsináltatni amiket lejjebb már leírtak (hengerfej, leömő, kipuff) és rá kell rakni 2 db Weber, vagy Dellorto karbit, egyedi szívócsővel. Azt már tekergetheted
Én a helyedben azt csinálnám, hogy beraknék a gyári motor helyett egy 1.9 TDI motort, és azt chippelném, azzal elvered a GTI-t is, de még a VR6-ost is!!!
Ha megnézed, hogy mennyi pénzből, mennyi teljesítményt kapsz, szerintem így jössz ki a legjobban.
Szerintem teljesen felesleges az 1.3-ea karburátoros autódat injektorosra alakítani, ha mindenképpen ebből a mociból akarsz építeni, akkor azokat kell megcsináltatni amiket lejjebb már leírtak (hengerfej, leömő, kipuff) és rá kell rakni 2 db Weber, vagy Dellorto karbit, egyedi szívócsővel. Azt már tekergetheted

Én a helyedben azt csinálnám, hogy beraknék a gyári motor helyett egy 1.9 TDI motort, és azt chippelném, azzal elvered a GTI-t is, de még a VR6-ost is!!!
Ha megnézed, hogy mennyi pénzből, mennyi teljesítményt kapsz, szerintem így jössz ki a legjobban.
JAJA!
az más helyzet, hogy megéri-e, lesz e érezhető hatása...
De látom te a karbit cserélnéd le...
NE tedd!
Jó az a krabi! Lásd Proconsul esetében.
Szerintem az övé sem a gyári lóerőket hozza ki. És nem szar a nyomaték ami van benne neki! (nekem nincs olyan)
az más helyzet, hogy megéri-e, lesz e érezhető hatása...
De látom te a karbit cserélnéd le...
NE tedd!
Jó az a krabi! Lásd Proconsul esetében.
Szerintem az övé sem a gyári lóerőket hozza ki. És nem szar a nyomaték ami van benne neki! (nekem nincs olyan)

hogy érted" mindent lehet chippelni amin van" úgy gondolod amelyik injectoros azt mindent lehet chippelni?
Van közös, és van hengerenkénti.
A közöst szokják a kommerszeb autókba rakni mert egyszerűbb.
A hengerenkénti (Multi Port Injection) az jobb valamivel hatásosabb, ezt szokják a sportosabb motorokra rakni általában.
Konkrétan nem emlékszem már melyik hogy működik a K-Jetronicra...
A lényege az érzékelők kialakításában meg az injektorok elhelyezésében van..
Mindent lehet csippelni amin van!
De a manapság elterjedteket szokták, MPI meg a közös..
A közöst szokják a kommerszeb autókba rakni mert egyszerűbb.
A hengerenkénti (Multi Port Injection) az jobb valamivel hatásosabb, ezt szokják a sportosabb motorokra rakni általában.
Konkrétan nem emlékszem már melyik hogy működik a K-Jetronicra...
A lényege az érzékelők kialakításában meg az injektorok elhelyezésében van..
Mindent lehet csippelni amin van!
De a manapság elterjedteket szokták, MPI meg a közös..
lenne pár kérdésem..
mi az a k-jetronic, ke-jetronic, milyen rendszer van a suzukiban, opelokban, , hondákban, van-e jelentősége hengerenkénti vagy központi egy adott rendszer, és melyiket szokták chippelni...
röviden

mi az a k-jetronic, ke-jetronic, milyen rendszer van a suzukiban, opelokban, , hondákban, van-e jelentősége hengerenkénti vagy központi egy adott rendszer, és melyiket szokták chippelni...
röviden

nem mondtam hogy a tigrat nem kell tuningolni... 

az enyém 12.27 tököli vwtalin, széles gumival, mint délután kiderült az egyik elsőben 1.4bar volt és az egyik hátsóban 1.7 nyomás, koszos légszűrővel, olajcsere elötti állapotban....

Volt egy ilyen Tigra legutóbb Kalocsán. 11.34-et ment én meg 11.24-et (én igen csak kezdő vagyok ebben). Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Tigra rosszabb autó, sőt!!! Ellenkezőleg, jobb. Csak azt, hogy a hagyományos tuningban is van azért némi perspektíva.
KvazR: Hengerfejre itt Szegeden tudok jó embert, pesten a Gaálél állítólag csinálnak régóta ilyet. Vez.tengelyt, meg kipuf rendszert magadnak kell keresned és választanod és azért tényleg lehet abban vmi, hogy VW-nél ezek már olyan áron lehetnek, hogy esetleg megéri keresni egy jó vételt egy másik mocira. De azért egy kör utánaérdeklődés szerintem megér.
KvazR: Hengerfejre itt Szegeden tudok jó embert, pesten a Gaálél állítólag csinálnak régóta ilyet. Vez.tengelyt, meg kipuf rendszert magadnak kell keresned és választanod és azért tényleg lehet abban vmi, hogy VW-nél ezek már olyan áron lehetnek, hogy esetleg megéri keresni egy jó vételt egy másik mocira. De azért egy kör utánaérdeklődés szerintem megér.
jaja,szerintem is 

a yarisom 1.3 és gyárilag 86 le

Nézd meg enyémet! Az is 75LE pedig 16V és 1.4. Manapság már sokat számít a szoftver (chip tunying) Simán nem ad annyi benyát amennyit kéne, meg a levegőt beszűkítik és kész....
és hogy lehet például hugomnak 1400ccmes 75 lóerős a clioja.(forgalmi szerint) 100ccm nemhinném hogy 25 le-t rárakna. és 8 szelepes ez is...
óóóó természetesen nem az injectortól vártam növekedést, hanem amit késöbb utána lehet készíteni rá...
Motorcsere a legkézenfekvöbb eljárás lenne, már sokat gondoltam rá de elég nehézkes találni, meg kicsit fosok hogy van ilyenkor az átiratás, forgalombahelyezés, engedélyeztetés stb, és ha hivatalossá vált, iszonyat kötelező biztosítás
S135RR: ezzel a legnagyobb gondom az hogy milyen szakemberhez forduljak aki ezt tissztességesen elvégzi. Elöző autom (Lada1200s
) szépen síkoltak a hengerfejből 1mm-t és soha többé nem láttam szárazon a motortömb oldalát(olaj-tömítés) nemtom mi lett vele, aszondják elkurták a síkolást , (nem lett egyenletes a felület ezért mindig szivárog.)
tehát egy jó mester kéne akiben meg lehet bízni...
Motorcsere a legkézenfekvöbb eljárás lenne, már sokat gondoltam rá de elég nehézkes találni, meg kicsit fosok hogy van ilyenkor az átiratás, forgalombahelyezés, engedélyeztetés stb, és ha hivatalossá vált, iszonyat kötelező biztosítás

S135RR: ezzel a legnagyobb gondom az hogy milyen szakemberhez forduljak aki ezt tissztességesen elvégzi. Elöző autom (Lada1200s


Ez természetesen nem neked szólt, te csocsókirály!

Tegyük hozzá, hogy bizonyos határok között nemkapsz egy befecsitöl +20 pacit.
Tehát lehetséges, csak neméri meg, mintmár elöttem elmondák.
100 péz körül, vagy kevesebböl tudsz már vanni gti mocit, vagy 40-ért egy szart ,amit végülis felkell újítani.
Vez.tengely,polír ide,polir oda, ilyen kütyű-olyan kűtyü és már elröppent 200 kiló, és mégcsak egy 1.3-ast tuningolsz.
Igy se lessz kevesebb, de legalább ,az 1.8, meg gti.
Tehát lehetséges, csak neméri meg, mintmár elöttem elmondák.
100 péz körül, vagy kevesebböl tudsz már vanni gti mocit, vagy 40-ért egy szart ,amit végülis felkell újítani.
Vez.tengely,polír ide,polir oda, ilyen kütyű-olyan kűtyü és már elröppent 200 kiló, és mégcsak egy 1.3-ast tuningolsz.
Igy se lessz kevesebb, de legalább ,az 1.8, meg gti.
Olvastad, amit a múltkor neked írtam? Megint csak mondom, hogy nem szentírás, amit állítok, de _szerintem_ egy befecsitől nem kapsz +20 LE-t. Ami 1.3-as mocikat én láttam, hogy utólag elláttak befecsivel azok inkább nyomatékosabbek lettek és egy kicsit erősebbek. Ha nem a turbo, kompresszor, nitro, atommáglya irányba akarsz elmenni, akkor hengerfej bővítés, polír, portolás a szívőcsővel, méretezett 4leömlő és egy értelmes sport vez.tengely. Én ebben hiszek és _ezekhez_ pl. nagyon jól jöhet egy befecsi. Meg aztán még egy csomó további lépés, amit ajánlottak nekem is egy műhelyben, de hát nekem már bűn lenne azt beleölni ebbe a vasba. 



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!