injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14
steet
#24
2004. augusztus 13. 09:10
Egy 1.3-as injektoros szívó motort chippelni,meg gyakorlatilag értelmetlen!!!
steet
#23
2004. augusztus 13. 09:08
kvazR:

Szerintem teljesen felesleges az 1.3-ea karburátoros autódat injektorosra alakítani, ha mindenképpen ebből a mociból akarsz építeni, akkor azokat kell megcsináltatni amiket lejjebb már leírtak (hengerfej, leömő, kipuff) és rá kell rakni 2 db Weber, vagy Dellorto karbit, egyedi szívócsővel. Azt már tekergetheted

Én a helyedben azt csinálnám, hogy beraknék a gyári motor helyett egy 1.9 TDI motort, és azt chippelném, azzal elvered a GTI-t is, de még a VR6-ost is!!!

Ha megnézed, hogy mennyi pénzből, mennyi teljesítményt kapsz, szerintem így jössz ki a legjobban.
Bishop
#22
2004. augusztus 13. 08:21
JAJA!
az más helyzet, hogy megéri-e, lesz e érezhető hatása...

De látom te a karbit cserélnéd le...
NE tedd!
Jó az a krabi! Lásd Proconsul esetében.
Szerintem az övé sem a gyári lóerőket hozza ki. És nem szar a nyomaték ami van benne neki! (nekem nincs olyan)
kvazR
#21
2004. augusztus 13. 00:48
hogy érted" mindent lehet chippelni amin van" úgy gondolod amelyik injectoros azt mindent lehet chippelni?
Bishop
#20
2004. augusztus 12. 15:58
Van közös, és van hengerenkénti.
A közöst szokják a kommerszeb autókba rakni mert egyszerűbb.
A hengerenkénti (Multi Port Injection) az jobb valamivel hatásosabb, ezt szokják a sportosabb motorokra rakni általában.

Konkrétan nem emlékszem már melyik hogy működik a K-Jetronicra...
A lényege az érzékelők kialakításában meg az injektorok elhelyezésében van..

Mindent lehet csippelni amin van!
De a manapság elterjedteket szokták, MPI meg a közös..
kvazR
#19
2004. augusztus 12. 14:55
lenne pár kérdésem..

mi az a k-jetronic, ke-jetronic, milyen rendszer van a suzukiban, opelokban, , hondákban, van-e jelentősége hengerenkénti vagy központi egy adott rendszer, és melyiket szokták chippelni...
röviden
kacsa
#17
2004. június 04. 22:08
nem mondtam hogy a tigrat nem kell tuningolni...
kvazR
#16
2004. június 04. 20:14
az enyém 12.27 tököli vwtalin, széles gumival, mint délután kiderült az egyik elsőben 1.4bar volt és az egyik hátsóban 1.7 nyomás, koszos légszűrővel, olajcsere elötti állapotban....
S135RR
#15
2004. június 04. 17:31
Volt egy ilyen Tigra legutóbb Kalocsán. 11.34-et ment én meg 11.24-et (én igen csak kezdő vagyok ebben). Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Tigra rosszabb autó, sőt!!! Ellenkezőleg, jobb. Csak azt, hogy a hagyományos tuningban is van azért némi perspektíva.
KvazR: Hengerfejre itt Szegeden tudok jó embert, pesten a Gaálél állítólag csinálnak régóta ilyet. Vez.tengelyt, meg kipuf rendszert magadnak kell keresned és választanod és azért tényleg lehet abban vmi, hogy VW-nél ezek már olyan áron lehetnek, hogy esetleg megéri keresni egy jó vételt egy másik mocira. De azért egy kör utánaérdeklődés szerintem megér.
Sr
#14
2004. június 04. 16:33
Skobi
#13
2004. június 04. 16:31
a yarisom 1.3 és gyárilag 86 le
kacsa
#12
2004. június 04. 16:14
Szerezz normalis motort aztan hajra
kacsa
#11
2004. június 04. 16:13
A tigra 1398 ccm es 90 paci.
Bishop
#10
2004. június 04. 13:55
Nézd meg enyémet! Az is 75LE pedig 16V és 1.4. Manapság már sokat számít a szoftver (chip tunying) Simán nem ad annyi benyát amennyit kéne, meg a levegőt beszűkítik és kész....
kvazR
#9
2004. június 04. 13:21
és hogy lehet például hugomnak 1400ccmes 75 lóerős a clioja.(forgalmi szerint) 100ccm nemhinném hogy 25 le-t rárakna. és 8 szelepes ez is...
kvazR
#8
2004. június 04. 13:18
óóóó természetesen nem az injectortól vártam növekedést, hanem amit késöbb utána lehet készíteni rá...
Motorcsere a legkézenfekvöbb eljárás lenne, már sokat gondoltam rá de elég nehézkes találni, meg kicsit fosok hogy van ilyenkor az átiratás, forgalombahelyezés, engedélyeztetés stb, és ha hivatalossá vált, iszonyat kötelező biztosítás

S135RR: ezzel a legnagyobb gondom az hogy milyen szakemberhez forduljak aki ezt tissztességesen elvégzi. Elöző autom (Lada1200s) szépen síkoltak a hengerfejből 1mm-t és soha többé nem láttam szárazon a motortömb oldalát(olaj-tömítés) nemtom mi lett vele, aszondják elkurták a síkolást , (nem lett egyenletes a felület ezért mindig szivárog.) tehát egy jó mester kéne akiben meg lehet bízni...
VASILIJ
#7
2004. június 04. 13:00
Ez természetesen nem neked szólt, te csocsókirály!
VASILIJ
#6
2004. június 04. 12:59
Tegyük hozzá, hogy bizonyos határok között nemkapsz egy befecsitöl +20 pacit.
Tehát lehetséges, csak neméri meg, mintmár elöttem elmondák.
100 péz körül, vagy kevesebböl tudsz már vanni gti mocit, vagy 40-ért egy szart ,amit végülis felkell újítani.
Vez.tengely,polír ide,polir oda, ilyen kütyű-olyan kűtyü és már elröppent 200 kiló, és mégcsak egy 1.3-ast tuningolsz.
Igy se lessz kevesebb, de legalább ,az 1.8, meg gti.
S135RR
#5
2004. június 04. 12:00
Olvastad, amit a múltkor neked írtam? Megint csak mondom, hogy nem szentírás, amit állítok, de _szerintem_ egy befecsitől nem kapsz +20 LE-t. Ami 1.3-as mocikat én láttam, hogy utólag elláttak befecsivel azok inkább nyomatékosabbek lettek és egy kicsit erősebbek. Ha nem a turbo, kompresszor, nitro, atommáglya irányba akarsz elmenni, akkor hengerfej bővítés, polír, portolás a szívőcsővel, méretezett 4leömlő és egy értelmes sport vez.tengely. Én ebben hiszek és _ezekhez_ pl. nagyon jól jöhet egy befecsi. Meg aztán még egy csomó további lépés, amit ajánlottak nekem is egy műhelyben, de hát nekem már bűn lenne azt beleölni ebbe a vasba.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14
Összesen 264 találat 14 oldalon