injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Bishop
#84
2004. augusztus 16. 11:34
Beszéltem okos emberekkel, aztat mondták, hogy a karbis téma az jó lehet de kell egy tesztet csinálni, hogy jelenlegi motorral hogyan menne egy karbival...

Ha jól be van állítva a karbi és jobban megy, és a fogyi is okés, akkor jöhet a tengely! (nos, ekkor lesz nemulass)

de ehez sajna péz kell, ami most nincs sok...
Bishop
#83
2004. augusztus 16. 10:01
Azt már akkor kivettük amikor megvettem a gépet...

(ezek szerint már 90 lovas a gép de 160 a vége???) Tudja be ezt a kerekenek? Mert szerintem 180-at kéne neki mennie...

De más az szívósor és a fojtószelep a 90LE-snél...
ave.fw.hu
#82
2004. augusztus 15. 22:58
steet
#81
2004. augusztus 15. 20:44
Senk nem mondta hogy hülye vagy, fogalmam sincsen miért kell így felszívni magad egy kis beszélgetésen, nekem kb. az az érzésem a válaszodból, mintha leanyáztalak volna.

...szintén lezártam a témát, mert úgy veszem ki a szavaidból hogy had durrogjon a kis hülyegyerek, úgy is én vagyok a szaktekintély a témában. Ami elképzelhető hogy így is van, de a lekezelő stílust már nem tudom kommentálni.....
Lordie
#80
2004. augusztus 14. 22:50
Csak egy szűkítő van a szívósorodban, azt kell kivenni és 75LE-sból 90pacis Civiced lesz. Van is vhol fotó a műveletről, de nem emlékszem az oldalra. Crxfórumon sokan átalkították már.
POS
#79
2004. augusztus 14. 22:23
ave.fw.hu
#78
2004. augusztus 14. 22:15
>ha abban is GURU vagy

Persze, a BMW is a kisujjamban van. 320-nek hazudott 327-328-330-ak, esatobbi. Vagom a temat.

Az arak szempontjabol:
Alapvetoen hulyeseg lenne bontoban szivo motort es kulon G60 cuccokat venni, amikor kapni komplett G60 motor bagoert.

Na mindegy, en vagyok a hulye, itt a carstyling-on barkivel is leallok vitatkozni.

BOCS, felejts el, dizel a kiraly, nomeg a BMW.

:|
steet
#77
2004. augusztus 14. 20:02
Így van.

Amit példaként felhoztam az is épített mechanikus adagolóval rendelkezik, de annyit ír a sajtóanyag, hogy 10-es adagolóelem, és 3,3-as hullámostengely.
= épített adagoló.

Sajnos egyikkel sem vagyok tisztban hogy mi, ezért saccolni sem tudok hogy mennyibe kerül. Van adagolós ismerősöm, úgyhogy a jövőhétre kiderítem hogy ez a projekt mennyibe kerül.
VASILIJ
#76
2004. augusztus 14. 18:50
A komoly dízelek, már itt magyarországon, az épített mehanikus adagolóknál kezdődnek. Nem láttam még olyan "elektromos" dízelt ami csiptuningal,nagyobb turbóval, nagyobb csúcsokkal 10s alá ment volna 1/8-on.
Namármost egy ilyen épített adagoló úgy magába 5 kiló környékén van, már ha eladják.
Ha visszanézünk az időbe, a régi szürke egyes golf,a kispolák - úgye innentől veszik komolyan a dízeleket, - ezek mind épített adagolós autók voltak.

Hidd el szerintem is ugyabból a pénzből könyebb benzinest tuningolni, de nem akarlak meggyőzni, mivel nem is akarsz te dízelt tuningolni.
steet
#75
2004. augusztus 14. 17:57
Ave:

Mivel még sem az egyiket, sem a másikat nem csináltam, és mivel az én autóm 2.5-ös szívó (BMW), ezért tök feleslegesen győzködsz, hogy egy benzines 1.8-as szívó motorból bármilyen eljárással (turbó, kompresszor,stb) összesen 450.000 Ft-ból ki lehet hozni 200 Le-t, és 426 Nm-t, mert ezt egyszerűen nem hiszem el, már csak azért sem mert a G60-as dugattyúk és hajtókarok szerintem nem olyan gyakoriak egy bontóban, újonnan meg megvenni....... hát.

Viszont TDI motort, és bármilyen alkatrészét rengeteget lehet szerezni bagóért, így ezek variálása biztosan egyszerűbb mint szívó motorra turbót építeni úgy, hogy az jól működjön hosszútávon is, és teljesítményben az olajkályháéval megegyezzen.

...mégegyszer hangsúlyozom nem csináltam egyiket sem, ez az én véleményem. Ha BMW-ből kezdjük el ugyanezt abbol sokkal több konkrétumot, és árat tudok neked mondani, ha abban is GURU vagy
steet
#74
2004. augusztus 14. 17:45
Értem.

Akkor nincsen más teendő, mint folytatni amit elkezdtél. Upgrade tovább!!!
ave.fw.hu
#73
2004. augusztus 14. 17:43
>Még mindig nem értjük egymást.

>Egy 1.9 TDI, és egy 1.9-es sima szívó benzinesre költendő összegek egymáshoz viszonyított arányáról beszélek a 200 Le, és a 426 Nm eléréséhez.

Veszek egy 1.8 8v SZIVO motort! SZIVOT!!! teszek bele masik hajtokart es dugattyut, termeszetesen bontottat, bagoert. Ennyit kell csinalni a motorral, a tobbi valtoztatas kell egy szivodizel turbositashoz is.

Mit nem ertesz ezen?

Vagy most te egy 1.9-es mar turbos dizelt (TDI-t) akarsz osszevetni egy 1.8-as benzinessel, ugy, hogy arra nem tehetek turbot?

Ez kit erdekel??? Feltoltos motort feltoltossel kell hasonlitani!

Vagy legyen mindket alap szivo, vagy mindketto turbos.

Szoval?
Bishop
#72
2004. augusztus 14. 16:25
Nem hát! Ez a baj...
Az enyém az igenritka fajta, 73LE gyárilag...
De mivel kicseréltük a blokkot meg hengerfejet (ami 90LE gyárilag) Még mindig nem megy 90-et mert a szívósor, meg ecu, stb a régi..
Az új szívósorhoz nincs fojtószelepem, meg semmi. Viszont van rajta kábelköteg ami nem passzol a jelenlegi ECU-hoz.
Ja mert a mostani motor az egy következő évjárat.. 98-as. Az eredeti meg 96-os.
Most megy úgy mint eredetileg, de nekem kellen a 90 - 100 LE.
Az tutira ott van benne!!!! (csak nem jön elő..)
steet
#71
2004. augusztus 14. 16:19
Én eddig azt hittem hogy az 1.4-es 16V-s honda motor 90 le-s

A tiéd nem?
Bishop
#70
2004. augusztus 14. 16:17
Tényleg nem ez a gondom, hanem hogy 90 LE-nek kéne kijönni belőle nem ~70 nek...
És a vezérlés meg macerás... De lehet meg kell vennem az új motor ECU-ját is...
steet
#69
2004. augusztus 14. 16:14
Viccet félretéve.

Az 1.4-es honda motoron, ami egy eléggé kihegyezett motor, szerintem egy karburátor rontana, nem javítana.
Bishop
#68
2004. augusztus 14. 16:13
Hát most a fogyasztás alapján ki is jönne... De a lóerők elejéről hiányzik egy "1"-es
Bishop
#67
2004. augusztus 14. 16:11
Ez most elgondolkodtat.......
steet
#66
2004. augusztus 14. 16:11
A te mocidat valahogy már 1.8-as nak feltételezzük!
steet
#65
2004. augusztus 14. 16:10
Még mindig nem értjük egymást.

Egy 1.9 TDI, és egy 1.9-es sima szívó benzinesre költendő összegek egymáshoz viszonyított arányáról beszélek a 200 Le, és a 426 Nm eléréséhez.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 264 találat 14 oldalon