injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
SK
#204
2009. január 25. 18:29
Hondára Suzuki GSX-R hengerenkénti pillangót szoktak faragni
i400
#203
2009. január 25. 18:29
szerintem ennek is brutál hangja van link
hpoci
#202
2009. január 25. 18:28
szasztok!
látom belemerültetek ebbe a kérdésbe rendesen
gondoltam berakok 1 képet, h mindent meg lehet oldani, csak ügyesnek kell lenni....

1100es kawa gyorsasági karbija 1.3as trabantban
SK
#201
2009. január 25. 18:26
Neked a szépség megér ennyi pénzt meg szenvedést?
kkrisz75
#200
2009. január 25. 18:26
A karbik lényege a fúvókázás, és a ventutik. Ezekkel lehet beálllítai a porlasztás minőségét.

Azok a krómos csövek a Tüték, amik a levegő beáramlását oprimalizálják.

A karbikat motor ürtartalmához, és szívott levegő mennységéhez kell beállítani. Itt nem szabad elfelejtei, hogy milyen vezérmű tengely van bent. Mikor nyit, mikor zár. Az már nagyon sokat számít.
winy
#199
2009. január 25. 18:26
én alakítom bio etanolosra.ott 90%al jobb a káros anyag kibocsájtás.szóval a norma nem érdekel.
SK
#198
2009. január 25. 18:25
M_Farkas
#197
2009. január 25. 18:24
De a régi blokkot használják még ma is pl. a Nivában hengerenkénti befecskendezővel, 1,7 literrel, ami igaz, nem túl erős, de teljesíti az euro4- es előírást.
winy
#196
2009. január 25. 18:24
de a 80as évek elején is.az enyém 83as és kompjuteres vezérlés meg hengerenkénti injektor
DavidVWfan
#194
2009. január 25. 18:22
Akkor még az injektor kezdetleges volt a 70-es években, a sportkocsikban tényleg nem tudták megoldani. De nem is mindig a legjobb, legújabb technikai színvonalat rakják bele a sportkocsikba. De utána teljesen kifejlesztették.
winy
#193
2009. január 25. 18:22
kkrisz75
#192
2009. január 25. 18:21
Az a legkevesebb. Bármilyen motorra lehet karbit tenni. Csak szívócsonot kkel gyártani hozzá.
winy
#191
2009. január 25. 18:21
ilyen.szépen felpolirozva és ennyi.a porsche weber 40-45öt alkalmazott
M_Farkas
#190
2009. január 25. 18:21
Biztos megoldható, hogy befecskendezőnél is kis krómtölcsérek legyenek így:
winy
#189
2009. január 25. 18:20
szívó sor kell rá de illik.mutitom
winy
#188
2009. január 25. 18:19
meg ha bele gondolok hogy az összes komoly sport kocsinál annó karbit alkalmaztak mikor más volt injektor és csak mikor bejött a környezet védelmi norma akkor váltottak
DavidVWfan
#187
2009. január 25. 18:18
És akkor Porschéra való karburátort akarsz rárakni egy Toyota blokkra?
Hogy illeszkedik az rá?
winy
#186
2009. január 25. 18:18
nekem a szívócsővem a motor és a kipuf felet megy el.ezt szeretném megszüntetni,hogy mikor bele nézek a tető alá látok egy szép mocit bal oldalán egy króm leömlővel,jobb oldalán meg fényes szívó soral.ez hengerenkénti karbi lenne(ami egyszerübb megoldás lenne)vagy hengerenkénti pillangó(amiről semmit nem tudok)
kkrisz75
#185
2009. január 25. 18:16
Persze, de az e keverék képzése miatt van.
A rövidnél, a karbian keveredett anyag szinte egyből a motorba jut, a hosszú szívócsonknál, még keveredik kicsit és csak az után jut a motorba.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 264 találat 14 oldalon