injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
SK
#224
2009. január 25. 18:43
Ha elötte olvastad volna, akkor az volt a baja, hogy egy csúnya fekete cső megy és Ő inkább polírozott akármit szeretne helyette.
winy
#223
2009. január 25. 18:42
igen az elsődleges cél ha elolvastad volna,a teljesítmény.mivel a csó a motor és a kipuf felet megy el.a másik változatnál meg alig 20centit tenne meg a levegő 1,5méter helyett és nem a meleg cuccok felett.
DavidVWfan
#222
2009. január 25. 18:42
Nem kell levegőmennyiség mérő a karburátorhoz. A pillangószelep nyitása, amit gázpedállal mozgatsz, az dönti el a beszívott levegő mennyiségét, vagyis fojtja a beszívott levegőt. A pillangó szelep állásától függő, a pillangószelep két oldala közötti nyomáskülönbség szívja ki a benzint a karburátor kis tartályából az úszóházból.
A karburátor kábé úgy működik, mint a régi parfümös üveg, vagy a virágpermetező. Ott is van a kis tartály teli folyadékkal. A levegőt te pumpálod kézzel. A mozgatott levegő szívja ki a tartályból a folyadékot, és így keveredve vele alakul ki a folyadék-levegő habos keveréke.
kkrisz75
#221
2009. január 25. 18:41
Nem a csicsamicsa amiről beszél.

Csak amíg egy injektorból kihozol egy közepes teljesítmény növelést, ugyan abból a pézből kabival sokkal többet tudsz elérni.

Azon nincs vita, hogy maxtuningra az injektor tudhat többet, csak 4-5ször annyiba kerül mint a karbis megoldás.

Normál elérhető árakat tekintve a karbi többet nyújt, egy verseny/hobbi autóban. Persze ez a különbség pár év alatt kompenzálódik a foyasztásnövekedéssel, de ezzel igazából senki nem szokott foglalkozni.(bár kellene)
SK
#219
2009. január 25. 18:40
Az a baromság szerintem, hogy neked egy db cső nem tetszik és ezért lecseréled az egész szívósort. Mert ha azért akarnád lecserélni, hogy teljesítményt növeld az ok.
winy
#218
2009. január 25. 18:39
hogy érdemes rákeresni youtube-on a hengerenkénti pillára?
winy
#217
2009. január 25. 18:38
amúgy szerintem mert igényesen van valami megcsinálva az még nem csics micsa.majd ha pinkre festem a gyertya kábeleket szólhatsz.de azért mert valamit fényesre tisztítaak vagy más elvárásokban gondolkozom mint amire a gyár tervezte az sem csicsa.
i400
#216
2009. január 25. 18:37
még egy kadett c motorjáról videó link
winy
#215
2009. január 25. 18:35
de a hengerenkénti pillangóhoz?
i400
#214
2009. január 25. 18:35
winy
#213
2009. január 25. 18:35
igen a blokom az vagy narancssárga lesz vagy baba kék.de most azért mert speciel nem azt kérdezem,hogy kell chipet írni vagy nem pont azokat az elveket valja valaki mint te azért még nem csak ez van ezen az oldalon
DavidVWfan
#212
2009. január 25. 18:34
Levegő mennyiség mérő nem kell a karburátorhoz.
SK
#211
2009. január 25. 18:33
Jah bocs. Mindig elfelejtem, hogy ezen az oldalon csak a csicsamicsa a lényeg mindenkinek. Gondolom a motorban is mindent lefestesz majd, hogy szép legyen.
winy
#209
2009. január 25. 18:33
dobjatok még képeket a hengerenkénti pillangoról.nagyon érdekelne,hogy ehet megoldani ,hogy megmaradjon az injektor.csak nem tudom mi lenne a levegő mennyiség mérővel.egy ilyen átalakításnál hova tüntetik?
kkrisz75
#208
2009. január 25. 18:31
Teljesen egyet értek..... A tuning sosem kifizetődő pénzben. Csak eszmei értéke növekszik.
M_Farkas
#207
2009. január 25. 18:30
winy
#206
2009. január 25. 18:30
winy
#205
2009. január 25. 18:29
miért.mikor egy régi rozsdás hulladékot felújítanak,akr egy ladát és flip-flop fényezést kap szerinted hányan kérdezik ezt meg,hogy megéri-e.a tuning sosem éri meg.azért csináljuk mert szeretjük,mert szeretjük a gépünket és nem mást hanem őt akarjuk csinálni......
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 264 találat 14 oldalon