Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Sanyika120
#5538
2012. február 22. 18:40
Üdv 1.9 TD ventoba valami léfujó létezik olcsón nem kell csúcs modern csak hogy sziszegjen valami kiprobálni
Dvid-_-b
#5537
2012. február 22. 18:34
Hali! Az enyém is "süvít" de én inkább úgy nevezem h szisszen van rá megoldás hogy "füttyenjen"? Igaz dieselről van szó... de hátha van valakinek tapasztalata! Esetleg cseréljem le a lefújót? Mert az én lefújóm lyuggatott nem ilyen tölcséres!! A "tölcséres" lefújó más hangot ad ki?
Elhalmozlak ám titeket kérdésekkel!
tomika-123
#5536
2012. február 22. 18:22
Hello, most szeretem be egy lefújószelepet a TDI ventomba, elektronikával és minden mütyürrel együtt... kérdésem az lenne, h az elektronikát hogy kell bekötni. 5 kábel jön az elektronikából kék fehér sárga piros fekete. kék+fehér a szolenoidé fekete gondolom test a piros sárga pedig gondolom a gázpedálé, de ezt hova és hogy, milyen színű kábelekhez kössem hozzá őket. :) köszi előre is a válaszokat.
firewall
#5535
2012. január 24. 17:02
Külső wastegate van az autón és nincs visszavezetve a kipufogóba hanem egy lyuggatott csövön vagy hasonlón van kivezetve a külvilágba
Gaben16
#5534
2012. január 22. 19:57
sziasztok!
ez a bubu mitől süvít ennyire? ez valami nyitott lefújó v mi?
Göbök
#5533
2011. december 01. 18:14
ELADÓ HKS SSQV Bov Akciósan 14.000 HUF itt van polcon nálam akit érdekel!!!
Malarkey
#5532
2011. július 13. 10:06
Üdv

Nekem egy Suzuki sx4 1.9 DDis-em van. Abba kell elektronika, vagy elég csak a lefúvó???
Goku 306
#5531
2011. július 07. 07:39
halló!
lehet,hogy tudok eladót. a hangja a "gombától" függ. nem kell emelni semmiféla turbónyomást.nem is érdemes,max 2-3 tizedet
4-et-5öt már tettem diselbe.
gyakorlatilag semmit nem változik az autó,(nem benzin turbó) egy akusztikai élmény
mennyire hallható?! nekem HKS SSQV van most... a csukós busz kugyaf..a amikor légtelenít ehez képest.
már 4 éve tüsszögök de se előnye se hátrány.. annyi,hogy 2 utcával elöbb tudják,hog yjövök.. nem kell zenét kapcsolni.
Jockás2
#5530
2011. július 07. 06:29
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem van egy 307 HDI-m és szeretnék bele lefújószelepet. Szeretném megkérdezni hogy milyet ajánlanátok és mennyivel lenne másabb tőle az autó? Meg kell-e emelni e turbónyomást és ha azt megemeltetem akkor mi mindent javasolt kicserélni? Meg azt is hogy mennyire lesz hallható a lefújószelep hangja?
Válaszokat előre is köszönöm és további szép napot Mindenkinek!
ProTech
#5529
2011. július 07. 06:28
Nekem gyárival is lehet azért hallani nem extrémen persze, de azért oda-oda fülelnek rá néhányan...
GeccoSX
#5528
2011. július 07. 05:28
annak lehet cserélni az elején azt a kék tölcsért nekem is olyan van. Ha vissza kell vezetni akkor lecseréled és lehet rárakni csövet és kész csak akkor hangja nem lesz....
mreni
#5527
2011. július 05. 22:01
más nem okozhat ilyen tünetet ugye?
mreni
#5526
2011. július 05. 22:01
tudom,épp ezért cseréltem jeladót,de nem jó az újjal sem.
Még annyit megnézek,hogy nincs-e szakadás a jeladó és a comp közötti részen,a többit már végigmértem.
hobizoli
#5525
2011. július 05. 21:59
A fotengely jelado indit el mindent. Amig nem forog a motor az ECU szerint is, addig semmi nincs, mert egy szerinte allo motornak minek lenne?
A benzinszivattyu is akkor kap csak kivezerlest, es indul el, ha mar min 2x atfordult a motor es az a jelado mukodik
Bzui-e vagy-e megoldas, mi...?
mreni
#5524
2011. július 05. 21:49
Szerinted mi lehet a gond?

Nem indul az autó,se szikra,se befecsi.
Motronic m 2.7
Immo ki lett ütve a vezérlőből,de 3-al próbáltam már egyikkel sem jó.
Cseréltem holtponti jeladót is de semmi...
hobizoli
#5523
2011. július 05. 21:41
A 2.5 az asszem csak MAP-s, az izi
A 2.8 meg MAF-s meg DIS-s, az mar nem annyira

A 2.7-s a PGT-ben az a úúvazzeg verzio, MAF-MAP-DIS ... minden. mondjuk baj csak MAF reszeben szokott lenni, de abban nagyon.
A C20LET is 2.7-s, de DIS nelkul meg kisebb MAP-l (200kPa, PGT-é: 250kPa)
hobizoli
#5522
2011. július 05. 21:37
a turbo "megfogja" a hangot
ultem myr ojan PGT-ben is, amin meg hatso dob sem volt csak egy cso vegig hatra, oszt csá, meg abban is lehetett a fejegyseget hallgatni erosito nelkul ~1.5x hangeron az enyemhez kepest, mondjuk 4-5k rpm felett mar nem annyira, de akkor ugyis mar suvit a csiga
tonyiwwrc
#5521
2011. július 05. 21:36
jah nem....hála az égnek egy egyszerű vezérlő....ahhoz képestez még a régebbi 2.5-os...mert ez még rotoros gyújtással van szerelve...a DIS-es állítólag gázabb,nem tudom...
mreni
#5520
2011. július 05. 21:34
nekem sincs semmi,a downpipe és a dob is 70es
Majd kiderül,reméljük nem lesz vészes
hobizoli
#5519
2011. július 05. 21:32
de szivo gondolom nem a legtomegmeros plusz(!) mapszenzoros agyfasz verzio
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 5858 találat 293 oldalon