Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
tonyiwwrc
#5497
2011. július 05. 21:04
annyit tudok hozzátenni hogy én így is úgyis kipróbáltam anno....és gyenge rugóval nagy volt a hang de szarabbul reagált a gázra,feszes rugónál meg fordítva......ott csak 0-7-től szólt nagyot viszont váltáskor(főleg ha tiportam)nem dobta el annyira magát és gyorsabban épült a nyomás..
mreni
#5496
2011. július 05. 21:04
csak biztos Barátok közt-öt néznek a szakértők
mreni
#5495
2011. július 05. 21:03
köszi azért,én is ebben reménykedem
tonyiwwrc
#5494
2011. július 05. 21:02
aha...

Hát figy,sztem nem lehet gond ha elengeded a levegőt csak ha hajlamos lefulladni úgy a kocsi akkor kicsit feszesebbre kell állítani.....így csak nagyobb nyomáson lesz hang viszont gyorsabban zárni fog...így talán nem fog bekavarni,de azért várd meg egy hozzáértő véleményét is
mreni
#5493
2011. július 05. 20:57
gyári Fosch,csak szétszakadt eléggé vissza van vezetve
tonyiwwrc
#5492
2011. július 05. 20:56
amúgy most milyen lefújód van?Vagy most vissza van vezetve a levegő a turbó elé?
tonyiwwrc
#5490
2011. július 05. 20:52
az kell....Megasquirt MAP szenzorral azt csááUnoba nekem is az volt....jó az
mreni
#5489
2011. július 05. 20:51
csak az a baj,hogy megveszem és kiderül hogy vissza kell vezetni,akkor ezt adjam el és vegyek egy másikat... a macera miatt nem akarom,hátha tudja valaki
Vagy íratok hozzá egy komolyabb progit,kibasszuk a légtömegmérőt azt annyi
tonyiwwrc
#5488
2011. július 05. 20:43
amúgy ezt a légtömegmérős dolgot autója válogatja...Seat-ok ugye nem szeretik,asszem egyféle lefújóval tudnak működni gyári konfiggal,de pl haver Opeljébe betettük egy HKS-t otthon és semmi baja sincs vele
tonyiwwrc
#5487
2011. július 05. 20:41
Nekem kétféle BOV-om volt anno a kocsiba és mindkettőt úgy lőttem be hogy éppen zárva maradt alapjáraton.....nem igazán volt jó ha nyitva maradt
viszont így már kis nyomásnál is jó hangja volt,és a legkisebb nyomáskülönbségre is reagált....gyorsan
mreni
#5486
2011. július 05. 20:39
ez a baj,hogy kinéztem a greddy type rs lefújót de ugye az a szabadba prüszköl
GeccoSX
#5485
2011. július 05. 20:24
Azok amiknél vissza van vezetve nem mindig szokták szeretni mert ugye a benyát megkapják ahhoz a levegőhöz amit te elengedsz így kicsit bedúsul durrog lángol Én úgy tudom a gyári lefújók szoktak nyitva maradni alapjáraton. Nekem eddig volt 3 fajta egyik sem maradt nyitva...
mreni
#5484
2011. július 05. 20:00
Légtömegmérős autóknál,ahol gyárilag a bov által elengedett levegő vissza van vezetve a turbó elé,ott nem zavarodik össze a komp ha a fölös levegőt a szabadba engedem
Milyen tipusú lefújók vannak zárva alapjáraton?? Ahogy nézem a vidiket van amelyik nyitva marad. Vagy annyit lehet állítani a rugó feszítésén?

Hirtelen ennyi kérdésem lenne
mreni
#5483
2011. június 26. 18:40
Milyen átmérőjű lefújót ajánlotok,most a Tial utánzatot nézegetem,az 50es,bár szerintem az nekem nagy lesz
elbowS6
#5482
2011. június 26. 18:25
gondolom SSQV. akkor az nem eredeti HKS lehet ha nem mukodik rendesen. regen rossz ha kornyezeti homerseklettol fugg, hogy lefuj-e...
Sancho
#5481
2011. június 26. 18:20
Sziasztok!Nekem van egy HKS lefújóm és olyan problémája van hogy:elég sokat kell vele autózni hogy lefujjon,szóval üzemmeleg a kocsi és nem mindig fúj le.De ha már gyszer lefújt utána már jóHa meleg van kinnt akkor is hamarabb jó lesz!Ötlet?Amugy 1.8 T!
mreni
#5480
2011. június 26. 18:10
Nekem is olyan,ha nem vezetem vissza a levegőt fulladozik,majd le is áll az autó...
1corsa1
#5479
2011. június 26. 18:04
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Összesen 5858 találat 293 oldalon