Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Lordie
#458
2005. október 01. 21:43
dirtboy
#457
2005. október 01. 17:48
Azt lehet rajta állítani hogy milyen hangos legyen?
Gatter30
#456
2005. október 01. 14:11
És nem lehetett keményebbre állítani?
Nekem is egy rugós van,de nincs nyitva alapon.
dirtboy
#455
2005. október 01. 13:30
nem tud vki ajánlani nagyon hangos és széphangú lefujot r5 gt turboba?
frodo123
#454
2005. október 01. 13:25
Hi!
Nem tudtok ajánlani valakit aki turbo beépítésével foglalkozik?
köszi
Mauro
#453
2005. október 01. 13:25
Ez mekkora xar ,hogy nem lehet tudni melyiknek milyen hangja van....
Haverom most vett 1et annak kajak xar eggyet sípol azt annyi másik havernak meg ami van az qrva jó!!!
1xübb is lehetne ennek a vásárlása.....
kisSufnis
#452
2005. október 01. 13:19
Hali!!
Nem tudsz még ilyen oldalakat??
Angyal G60
#451
2005. október 01. 13:08
a G töltönek miért nem lehet olyan jo hangaj mint a Turbonak??
Petro
#450
2005. október 01. 13:06
A bov volt a gond, mert nem jót kaptam, mivel a punto-ba 2 rugós kell, én meg csak egy 1 rugósat kaptam, ami asszem alapjáraton is elengedi a levegőt és ez a gond!
dirtboy
#449
2005. október 01. 12:17
Mondjuk ha 0.5 re tölt gyárilag akkor milyet kell vennem ? 1 vagy 1.5 barig max ot?
Lordie
#448
2005. október 01. 12:13
Olyan, mint nőt rendelni újságból. Lehet jól néz ki, max. elcseréled.

Ajánlás, külső, esetleg hallgasd meg őket itt vagy itt egy másik bov portál.

Egyébként vásárlásnál max. nyomásra figyelj, nehogy alacsony legyen és eresszen ill. van olyan turbós gép, ami nem szereti, ha bedúsul a keveréked tőle (váltásnál).
Gatter30
#447
2005. október 01. 11:26
Nem hinném,hogy szar a BOV.
Más turbos puntóba simán működik,annyi mellékhatása szokott lenni,hogy váltáskor lángol,vagy durrog.
Ez is csak azért van,mert a már lemért levegő mennyiséget a Bov lefújja,így az nem jut be a motorba,csak a hozzá tartozó benya.Ettől a váltás idejére túldúsul,de nem hiszem,hogy ez olyan nagy gond.
dirtboy
#446
2005. október 01. 11:22
És akkor ki hogy vett?
Elmész és meg lehet hallgatni? vagy csak ugy találomra?
Katona.1
#445
2005. október 01. 11:17
dirtboy
#444
2005. október 01. 10:40
Hali,
SZeretnék BOV-ot venni, de nemtom igazán mi alapján kell ezt venni.? gondolom turbonyomás. Viszont az érdekelne hogy annyi féle "lefújást" halottam már, ez hogy van minden BOV-nak más hangja van?
Petro
#443
2005. szeptember 25. 14:19
Üdv! Asszem megint elkerültük egymást!
Szabbase
#441
2005. szeptember 25. 11:43
Ezt jó tudni... én is épp vásárolni szeretnék egy ilyen kis okosságot...
Petro
#440
2005. szeptember 25. 11:38
Ja és nem szünt meg a probléma a kikötéssel, csak azt hittem! Szóval a probléma csak a csere után jelentkezett, tehát ő a ludas!
Petro
#439
2005. szeptember 25. 11:37
Nem, ha hagyom üresen visszaesni a fordulatot. De már sztem rájöttem, hogy a hatalmas mesterek rossz szelepet adtak nekem! Nekem légtömegmérős autóba való kell, ez meg sztem nem az!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5858 találat 293 oldalon