Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
streetvand
#398
2005. szeptember 20. 13:52
lehet venni tdihez is bovot....
jocipapa
#397
2005. szeptember 20. 13:47
nem tudom átalakitani a rendszert mert részecskeszürős, és a kat. előtt, és után is szonda van! viszont 55mm a gyári rendszer!
2.8VR6
#396
2005. szeptember 20. 13:45
Neked egyszerű a recept, mivel egy jó nagy változó geometriás turbod van !! A turbotól végig egy teljesen üres, nyitott 60-as rendszer, és már tyuffog is, sőt, ha nyomod a gázt, és megjön a korom, akkor még morog is szépen !!
jocipapa
#395
2005. szeptember 20. 13:43
segitsetek nekem!
mit kell tennem ahoz hogy szép fujó hangja legyen a PDTDi-nek váltásnál, és gázelvételnél!
2.8VR6
#394
2005. szeptember 20. 13:41
Húúúú.........még papírod is van róla

streetvand
#393
2005. szeptember 20. 13:39
autógépész mérnök végzettséggel???
2.8VR6
#392
2005. szeptember 20. 13:36
Látom, már nagyon kiképezted magad...
streetvand
#391
2005. szeptember 20. 13:32
vagy mi

tegnap nem kellett vinnem neked cuccot...
2.8VR6
#390
2005. szeptember 20. 13:31
streetvand
#389
2005. szeptember 20. 13:27
ez így naggggyon tökéletes leírás....
bár én még a kompresszorlapátok lefékeződésének hiánya miatti, újabb gázadáskori gyorsabb reagálást is ideírnám...
szszoke
#388
2005. szeptember 20. 13:16
Üdv.

Tudomásom szerint a lefujó szelep célja, hogy csökkentse a pillangószelep bezárásakor fellépő hirtelen tulnyomást... ilyenkor ugyebár a turbó saját maga ellen dolgozna, mert a nyomás nem tudna hova elmenni igy a kompresszorlapátokat plussz ellenerő terhelné, hatásfokvesztés lépne fel... ennek segítségével megőrizhető, az alkatrészek (turbó, gumicsövek, IC) állapota, továbbá menetközbeni tulajdonságokat nem rontjuk... Boccs ha hülyeséget irtam, de az én autómban észrevehető rugalmasságban is, Le-ben meg nyomatékban nem biztos
streetvand
#387
2005. szeptember 20. 13:00
mit mondjak rá??nem vagyok dízel-guru...
mrob
#386
2005. szeptember 20. 12:58
Kerberos
#385
2005. szeptember 20. 12:56
Na mi van meghal a topic?, Vagy erre nem tud ki mit mondani? Döglök az unalomtól!
Kerberos
#384
2005. szeptember 20. 12:45
csak azért kérdeztem mert én tuti odavinném hozzájuk a kicsi kocsit ha motorcserét akarok..
Kis kettes golfiba szerelnek 1.9 Pd Tdi motort 180 lóval és bődületes nyomatékkal.. intercooler, big turbó, chip.. csak drága. aztmondták 7kiló körül van. Ebben benne van a lepapirozás (euro 2es autód lesz) állitólag csak ez 250. benne van a teljes átépités, csinál neked intercoolert és kapsz nagyturbót.. meg egy 0kilóméteres motort! Komoly. csak az a baj hogy ennyi pézért már szép tdi 3as golfot veszel. (mármint az autód plusz a csere.. kb 1,4milcsi
Bubu18
#383
2005. szeptember 20. 12:45
Kicsit én is drágállom!!
streetvand
#382
2005. szeptember 20. 12:36
szerintem viszonylag eléggé gépészmérnöki vagyok...
Kerberos
#381
2005. szeptember 20. 12:36
Zellei éket ismeri valaki??
rocky1
#380
2005. szeptember 20. 12:36
70/540-1688 Rákosi Balázs
Kerberos
#379
2005. szeptember 20. 12:35
na.. akkor csak jó valamire! Király
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5858 találat 293 oldalon