Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Lordie
#438
2005. szeptember 25. 06:38
Váltásnál (tehát mikor nyit a BOV) történik mindez? BOV a legtömegmérő és pillangószelep között van?
Petro
#437
2005. szeptember 23. 21:26
Üdv!
Lenne egy problémám! Van egy Punto Gt-m és most kapott tőlem egy forge bov-ot! A gyári szelep visszaengedi a meleg levegőt a légtömegmérő után ezért váltottam egy nyitott szelepre. Nos a probléma ott kezdődik, hogy egy nagyobb gázadás után a motor leáll, mert nincs alapjárat! De most kikötöttem az alapjárati motort és a probléma megszűnt! Mi lehet vajon a szerkezettel?
deezee
#436
2005. szeptember 22. 14:19
Sziasztok!
Vmi elérhető áron keresek lefújószelepet!
Tudtok vmi tippet itt az országon belül aki foglalkozik ezzel? Benzines 1.4es motorhoz kellene! (R5 Gtturbohoz)
Köszi
willy206
#435
2005. szeptember 21. 16:09
oké, most már ezt is tudom! szépen lassan kikupálódom!
Dr.Tápfesz
#434
2005. szeptember 21. 16:07
wili sajnos nem :) azért kell a lefuvó szelep hogy a turbó lapátjai ne álljanak meg , így hamarabb tud tölteni menet közbe.
willy206
#433
2005. szeptember 21. 16:07
vhogy éreztem, h nagyon nagy faszságot kérdeztem! de legalább megpróbáltam!
Fikasz
#432
2005. szeptember 21. 16:02
A szelep a turbónyomást engedi el amikor felengeded a gázpedált!!Nah most ha nincs nyomásod akkor mit engedjen el??az üzemanyagot ?? vagy a kereket engedje le??sztem nem lehetséges!!
willy206
#431
2005. szeptember 21. 15:59
lenne egy naív, hülye kérdésem: turbó nélkül is be lehet építtetni lefújószelepet? csak mer nagyon bejön ahogy hapcizik a váltásnál!
Bishop
#428
2005. szeptember 20. 15:12
Az is igaz! Az egészséges fojtást a turbó lapátjainak forgatása okozza.. aztán ha azok elindulnak....
Bishop
#427
2005. szeptember 20. 15:11
Az egy parasztvakító hülyeség amit a sok pénzes idióta megvesz és "érzi" hogy jobban megy az autója... Aki utánanézett kicsit is ennek az egésznek vagy nem aludt fizika órán akkor az tudja hogy a gáz áramlási sebessége függ a cső keresztmetszetétől, és ha túl nagy akkor lassan halad és az okoz fojtást a motornak, (mert nem tud távozni a gáz kellő időben és a szelepek nyitását nem erre méretezték) a túl kis cső is fojt, mert, bár gyorsan halad benne a gáz, nem tud olyan mértékben kiáramlani és nagy lesz az un. "backpressure" ami nem teszi lehetővé a henger egészséges öblítését..

Szóval a gázgyorsító dob mitsem ér, ha ugyanakora csö veszi körül, elöl, hátul....
streetvand
#426
2005. szeptember 20. 15:09
2.8VR6
#424
2005. szeptember 20. 14:51
A kipufogógázt inkább egy feltöltő lapátjainak forgatására kell felhasználni, mert az legalább ér valamit !!
Kerberos
#423
2005. szeptember 20. 14:50
de rá még egy ilyen gyorsitó.. mármint egy 60as rendszerre
streetvand
#422
2005. szeptember 20. 14:48
az üres cső sem gyorsít kevesebbet...
Kerberos
#421
2005. szeptember 20. 14:45
Azthiszem a kipufogógáznak a távozását gyprsítja fel, és ezáltal jobb lesz az egész.. mint egy nagyon jó kipufogó rendsz
streetvand
#420
2005. szeptember 20. 14:39
de jó pénzt lehet kérni érte...
2.8VR6
#419
2005. szeptember 20. 14:29
Az a "semminek a rokona" !!felejtős...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5858 találat 293 oldalon