Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
radics1
#5178
2011. január 08. 20:53
200 reális,én ide teszem a csiga végét ezen a motoron.
hobizoli
#5177
2011. január 08. 20:53
Ja, csak ott már kb hiperűr plusz vésztartalék üzemódban megy
radics1
#5176
2011. január 08. 20:52
bármit meghülyíthet,ami légtömegmérős,mivel a már mért levegőt kiengedi a szabadba,de az üzemanyagot azért befecskendezi.
davidsz
#5175
2011. január 08. 20:51
Azért, mert a kissebbik k03 miszlikre hullik, ami ezeken van fent.
Másrészt azért, mert nem látok mást hogy cseréltél voltna valami olyan összetevőt, amivel ez lehetséges.
Bw_s18
#5174
2011. január 08. 20:50
Mielőtt írnátok,akkor még gyári volt,csak a chipp volt írva a 200-hoz.
radics1
#5173
2011. január 08. 20:49
Mert a kompresszortérkép szerint nem képes többre.Csak ezért mondjuk,nem ugatás gyanánt.
hobizoli
#5172
2011. január 08. 20:49
Regebben olvastam itt a CS-n mar, hogy 2001 korul volt vmi modositas a 1.8 20vT elektronikai vezerlesen es az utaniak csak a rendes ketdugattyus lefujoszelepekkel mukodnek jol, ertsd: nem all le gazelvetelkor
Legtomegmerosek szoktak igy beszenvedni, a PGT is ezt csinalja egydugossal, meg prosztobb ketdugosakkal, meg egyes HKS klonnokkal, ha a gyari Bosch ECU van benne, meg a legtomegmero.

Irhato ECU leszarja, mert az nem hasznal legtomegmerot, annak jo akarmelyik, akkor egy lukas csovel is megy, max azt veszed eszre hogy nem akar rendesen betolteni, meg hogy nem_megy az auto rendesen ahogy megszoktad
Bw_s18
#5171
2011. január 08. 20:49
Bw_s18
#5170
2011. január 08. 20:48
K03 van rajta igaz,de vannak rajta alakítások. Egyébként meg EVC-vel brutálisan meg lehet hajtani. Neten foglalkoznak ugye millióan 1.8T csippel. Érdekes,hogy csak ezzel fel lehet lökni 190-200 lóra. Akkor további módosításokkal miért ne lehetne 220-230?
radics1
#5169
2011. január 08. 20:44
Volt ez a 230 mérve? Csak mert egy k03 nem tud ennyit szállítani,attól tartok.
davidsz
#5168
2011. január 08. 20:43
Olvasgattam én, csak a 150-es K03-tól az életbe ne várj 230 lovat.
Bw_s18
#5166
2011. január 08. 20:42
Azért nem csak chip van ott.Lehetne kicsit olvasgatni! Először egy tölcséres lefújó volt rajta,azzal leállt mindig. HKS szekvenciálissal már csak magas fordulaton produkálta. Amikor még lett állítva a chippen,akkor már HKS-sel is leállt mindig. Most van rajta egy visszavezetett forge és azonnal minden ilyesmi problémája megoldódott. Nincs hibakód,egyedül a lefújó miatt csinálta.
hobizoli
#5165
2011. január 08. 20:40


Mindenki konnyiti az autot ti meg pluszsulyt raktok bele a Vilivel...
radics1
#5164
2011. január 08. 20:32
Yah,6000 rpm után dobott egy 20k-t,és nem is tért magához,amíg meg nem lett állítva sajnos.
hobizoli
#5163
2011. január 08. 20:31
radics1
#5162
2011. január 08. 20:30
Gecc,ott ülök a kappában a jobb egyen.
Blindmouse
#5161
2011. január 08. 20:27
Teszi a dolgát így is évek óta... :)
davidsz
#5160
2011. január 08. 20:25
Vagy lehet a kulcsszó a "Chippelés után..."
150LE-ről 230LE-re a kicsi K03-al? Azt hiszem ez lesz a válasz.
TicTac
#5159
2011. január 08. 20:24
Persze hogy szar, azért nem rakja fel.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Összesen 5858 találat 293 oldalon