Mit mennyiért Merre ? MMM
aktuális téma

Sokan kérdezik és nem tudják hol kapják meg a kinézett cuccost és főleg azt nem mennyiért, úgy gondoltam mindenki dobáljon be tuningcuccokat ebbe a topicba és egy comment tartalmazza Cucc neve, ára, leírása, beszerezhetősége az ár ha lehet legyen forintban vagy Euróban.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Akkor azt ki, annak a helyére az újat és kész. Volt neten egy oldal, ahol a legismertebb BOV hangjait lehetett meghallgatni, de nem emlékszem az oldal címére.
jól hangzik, úgyis készülök hozzád is 

Ha nem haragszotok, hogy belekotyogok én tudok állítható lefujó szelepet, és oda lehet állítani ahova kívánjátok, mármint a nyomást ahol elengedi a levegőt.
Ja és ami fontos, ez itthoni dolog rallyba és rally-crossba a mezőny 90%-a ezt használja.Gyorsan beszerezhető!
Ja és ami fontos, ez itthoni dolog rallyba és rally-crossba a mezőny 90%-a ezt használja.Gyorsan beszerezhető!
tüsszögés van, csak nagyon halk, (gondolom mivel a gyárban nem a hang volt az első szempont) engem pusztán ezért érdekel a dolog (lehet kövezni) mert nagyon tetszene ha nagyokat hapcizna. Aztán lehet párezer km után megbánnám...
Gyári BOV? Van képed róla? A tüsszögés gyakorlatilag a levegő kiáramlása az éterbe... szerintem... Vagy vissza lett vezetve a szűrőhöz?
neem a fix 0.7 padlógáznál pedig max 1. bar. Majdan szeretném kb 1.1-ig kicsit emelni, és változtatni, mert most padlógáznál is 1 bar után szépen visszaengedi .7-re
a cső nem gond, mert már megcsináltattam polírozott acélból a kipufosommal :))) Csak még nincs bennt, de akkor majd megejtem együtt a kettőt... Ha nekem van benne gyárilag blow-off szelep akkor mi van? Csak nem tüsszög és attól a hangtól megőrülök :)
Vegyetek sima 1G DSM BOV-t, 1bárig nem ereszt (sőt van "crushed" nyomott is, ami még jobb). Kb. 40-70USD ebayen vagy dsmtraderen, postaköltség kb. 15-20USD. Utána kipuffostól vesztek 30cm kipuffcsövet a gumicső méretével (láttam a Roverben gumicső megy a pillangóig) azonos vastagságban, ráhegesztetitek a BOV-t és voila...
A BOV mindenképp magasabb nyomást viseljen el, mint amin valaha is húzni fogod. Akkor nem kell cserélni.
A BOV mindenképp magasabb nyomást viseljen el, mint amin valaha is húzni fogod. Akkor nem kell cserélni.
Én úgytudom, hogy ez az atmoszférikus nyomáson felül mért érték, tehát 14,7 Psi esetén pontosan 1 bar.
Hellosztok!
Szerintetek mennyiért lehetne szerezni egy komplett Mondeo motort váltóval?
Ha tudnátok ebben segíteni akkor azt megkösznném!
Szerintetek mennyiért lehetne szerezni egy komplett Mondeo motort váltóval?
Ha tudnátok ebben segíteni akkor azt megkösznném!
Lordie-t bocsiiiiii





oksa, nézegess és tájékoztass, lektornak pedig felkérjük Lodrie-t :) Nekem max 1.0-ig mehet fel a nyomásom, de ha kicsit többet bírna az nem gond, ki tudja mit hoz még a jövő :)))
Tényleg (abszolút hülye lévén...) a max értéknek kell korrelálnia az én max nyomásommal, vagy csak elég annyi, hogy nagyobb legyen a lefújószelep értéke mint a motoromé?
Tényleg (abszolút hülye lévén...) a max értéknek kell korrelálnia az én max nyomásommal, vagy csak elég annyi, hogy nagyobb legyen a lefújószelep értéke mint a motoromé?
Jaja! én is 40E körül láttam és az se volt vmi nagy durranás ennyiért, ha gondolod és találok olyan eladót aki 2t együtt olcsóbban is odaadna, na meg a postaköltség is feleződne ( meg a fene egye meg a kockázat is
)
Szóval én benne lennék a dologban
Próbálok hollandoknál meg svédeknél is körbenézni, talál onnan kedvezőbb a szállítási költség is, de akárhogy nézem, a jenkiknél a legolcsóbb

Szóval én benne lennék a dologban

Próbálok hollandoknál meg svédeknél is körbenézni, talál onnan kedvezőbb a szállítási költség is, de akárhogy nézem, a jenkiknél a legolcsóbb

Beszerelést szerintem bármelyik karosszériás vagy kipuffos is meg tudja csinálni. Lyukat csinál a pillangószelep előtt vhol és ráhegeszti a csőre (gondolom nem gumicsöveid vannak, ha igen akkor egy vele egyező átmérőjű pár centi kipuffcsővel helyettesíti a gumit és arra) vagy csinál neki szép adaptert sok sok pénzért. Aztán keresel egy vákuumforrást, T csati bele és elvezeted a BOV-be. Szerintem még hegesztéssel sincs tröbb, mint 1 óra a beszerelés, mondjuk nem láttam még Roveres motorteret
. Tényleg, oldaladra nem teszel fel egyet? 


Ez egy sima kartelgázszűrő hővédő pajzzsal (nálunk olyan 3e FT + pajzs is olyan 3e FT).
Hogy miért rakta rá a srác a BOV végére nem tudom, talán félt, hogy visszafelé megy a dolog és itt levegőt fog szívni a rendszer?!

Szerintem felesleges, de hengerfejre rápakolhatod.
Hogy miért rakta rá a srác a BOV végére nem tudom, talán félt, hogy visszafelé megy a dolog és itt levegőt fog szívni a rendszer?!



mondjuk ez 100 dolcsi... + postaköltség, de ha kettőt vennénk még így is éppenhogycsak kicsúsznánk a 20-asból, ami elég jó, figyelembe véve, hogy itthon egy ilyen ketyere pont a duplája kb.
hát ez nagyon meredek azzal a saját kis filterrel :)))
Nord nem veszünk mind a ketten, és akkor felezhetjük a postaköltséget....
Kapcsolódó kérdés, beszereli ezt valaki nekem? ez amolyan egy az egyben csere játék, vagy itt is állitgatni kell utána minden xart?
Nord nem veszünk mind a ketten, és akkor felezhetjük a postaköltséget....
Kapcsolódó kérdés, beszereli ezt valaki nekem? ez amolyan egy az egyben csere játék, vagy itt is állitgatni kell utána minden xart?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!