Cikk: Supersprint tapasztalat - Golf IV

Témakör: Tuning
aktuális téma
Supersprint tapasztalat - Golf IV

Partnerünk, a világhírű Supersprint márka hazai képviseleteként ismert SPS Tuning, az elkövetkező hetekben a felhasználók szemszögéből mutatja be rendszereit számotokra. A cikksorozat első része egy Golf IV tulajdonos tapasztalatait ismerhetjük meg. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
vegastar
#46
2006. november 01. 15:27
Ne is !!

Az biztos,hogy egetrengető különbség nincs attól,ha az ember chippeltet.
Viszont az 1,6 -16V-nél ,a teljes programot átírják , olyan mint amikor a N2S U2-nél beállítod a nitrót ,hogy erő vagy gyorsaság legyen...

2, a fogyasztás : ez itt igen érdekes dolog..... ,mivel a pillanatnyi fogyasztás mérő ,néha igen cifra értékeket ír ki.

Természetesen, a rátankolt mértéknél sokkal több is kijöhet ezzel számólva.
Azt már nem is írom,hogy nitróval dúsítva a rendszert 40 liternél is többet bemutat egy-egy rendes induláskór !!! Ami pedig az 1,6-s leértékelését illet, :
Ha az ember fia használtan veszi meg a vasat akkor nem olyan vészes már a különbség , viszont az új áraknál igen-igen sok +3 milla , és ezt nem mindenki tudja bevállalni.
THX
Rodolpho
#45
2006. november 01. 14:42
Emberek!!

Én nem akarok senkinek a pártjára állni, de egy VW-t nem hasonlítsatok egy VTi Hnodához. A németek motorja agyon van fojtva, tele van mindenféle kímélő b@szással, míg a hondák teljesen ki vannak hegyezve és egy olyan mociból már lényegesen nehezebb többletteljesítményt kicsikarni mint egy gyári állapotú német kütyüből.
mormee
#44
2006. november 01. 13:15
Köszi a tippet, majd meglátom még, hogy beruházok-e egyre.
mormee
#43
2006. november 01. 13:08
AVE most asszem nyaral(őszöl) és még nem rakta fel az adatokat. Amúgy a keréken leadott teljesítmény ha jól emlékszem 107 lóerő. Az S2000-rel való összehasonlításból kihagytad azt, hogy a Hondán csak kipuff van, az enyémen meg direktszűrő és chip is. Elhiszem, h a tiéd kevesebbet eszik, de jelenleg nem vagyok azon a szinten sem tudásban, sem anyagilag, hogy merjem próbálgatni az egyéni motorbeállítgatást, mint Te. Szerintem zárjuk is le a vitát.
Lordie
#41
2006. november 01. 12:19
Persze, érthető. Hiszen az enyém is 1.6os 2x akkor injektorokkal és teljesítménnyel (ami valós, mért). Logikus, hogy a tied többet fogyaszt.

Szívóként a VTimmel 200körül tartósan 10-10.5l-t evett. És nem nehezebb a te autód az biztos.

Egyébként nem feltétlen kell dúsítani magas fordulaton, sőt... sok autó jelentős többlet injektornyitvatartási idővel üzemel tiltás körüli fordulatszám tartományban, motor megóvása miatt. a rendelt chipek szoktak ilyenek lenni. azt hiszik a "tunerek", nagy előgyújtás, sok benya és megy az autó.

Vagy lehet én vagyok a hülye, hogy WBO2-re, EGT-re, realtime vezérlésre, loggolásra ruháztam be és szenvedek vele heteket, hogy egyre tökéletesítsem a beállításolat. pedig csak egy MTuning chip kellett volna 5perc alatt, amit a nem írható, módosítható gyári OBD2b-mbe is installál.

Ja... s2000... nálad 30% 105->130, s2000 4.1%... csak azt ne mondd azért, mert olyan folytott gyárilag a motorod.
Mások akkor teljesítményt, mint Te komoly hengerfej tuninggal vagy feltöltéssel érnek el.

Faterod Saabja nemtom mekkora motorral szerelt, de nem azért eszik kevesebbet, mert erősebb, nagyobb lökettérfogatú és nehezebb (ez eleve ellentmondás remélem belátod), hanem mert gyárilag jól lett beállítva az AFR és gyújtás hozzá.

Mindegy én sem győzködök tovább. ha neked tetszik és szerinted megérte, legyen úgy. csak reális mérésre ne vidd el.
egyébként AVE mérései között nem találtam a Tied. Melyik az?
Edemson
#40
2006. november 01. 12:04
xenonitt mindent megtudsz róla
Edemson
#39
2006. november 01. 11:46
Edemson
#38
2006. november 01. 11:43
nekem is 4-ben van az egyik a ventilátor mellett van felfogatva(oda fért el) a masik az aksi mellett ja és a szinek 4300K=jégfehér
6000K=kékes xenon
10000K=full kék
És még annyit mondtak minnél nagyobb a Kelvin szám annál kissebbet világít pl állítólag a 10000K-es fasza kék csak annyit világít mint egy Halogén izzó ennél meg pont nem ez a lényeg hanem a fasza erős nagy fény
Edemson
#37
2006. november 01. 11:38
Nagyon állat mindenkinek neked is ajánlom én 49000pénzért vettem 4300K ez világít a legnagyobbat ilyet raknak pl audi vw.Attol ne félj hogy kivülre kerűl teljesen víz álló nekem is 2 év garim van rá még az izzóra is
mormee
#36
2006. november 01. 11:31
Olvass lejjebb, sajna csak utána volt:(
Lenne amúgy egy kérdésem is: utólagos xenont érdemes berakni a kocsiba? Ha igen, hol és melyiket érdemes megvenni? Ui van egy kis félsz bennem, mert a lámpatesten belül már nem férne el a xenon trafója, max kívülre lehetne tenni, az meg para, h utána beázik vagy valami. Ha valaki meg tudja oldani a beszerelést úgy, h a trafó is a lámpában legyen, az lécci írjon! THX
Unichip
#35
2006. november 01. 11:23
Hol mérték a teljesítményt?
Volt előtte és utána mérés?
mormee
#34
2006. november 01. 11:21
Srácok, feladom a győzködést. Higgyen mindenki azt, amit akar, mindenki mondja meg a tutit. Mellesleg gab, ha megnézed pl quad kocsiját, azon +10 pacit hozott a rendszer, ami pedig nagy szó egy S2000-nél...így szvsz hihető, hogy egy egyhatoson is hoz 10 pacit.
gab81
#32
2006. november 01. 11:14
egy komplet rendszer akármilyen márkás kipufogó, leömlőtől a végig, max. ad 5le-t, a chip legyen 5le, ahoz, hogy 135le-d legyen kell már vezérműtengelyt cserélned minimum, plussz egy-két dolgót is
ChPh
#31
2006. november 01. 11:12
na de annyival hogy csipsz, +kipuff +305ot elérni? Ugyanmár, akkor viszem a skodrimat oda és máris nem 64, hanem 90 pacis lesz, áh...

jóvan, hitetlen vagyok, szorri...
mormee
#30
2006. november 01. 11:03
Lehet, hogy hihetetlen, de a gyári 1.6-os sehol nincs a közelében, nemrég amúgy AVE is mérte a gyorsulását, akkor már kopottak voltak a gumik, szarul volt beállítva a futómű - egszóval alig volt tapadás - és úgy ment 9.9-et százra(a gyári adat: 10.8)
mormee
#29
2006. november 01. 10:58
Gondolom te is tudod, hogy egy kocsinak minél nagyobb a teljesítménye, annál kevesebb munkát kell végeznie adott sebesség tartására. Mivel az enyém csak 1.6-os, és tiltás felé megy 200-210 körül, érthető, hogy 18-at eszik. Apám Saab Aero-ja sem eszik sokat 200 körül, de az 250 paci, annyinak pedig meg se kottyan az a sebesség. Így remélem érthető a dolog.
Lordie
#28
2006. november 01. 04:42
MTuning? Jaj ne
20liter? Nem csodálom. Nekem turbósan 200paci felett sem evett versenykörülményekben 15l-nél többet.
Jobb esetben annyiban kimerül náluk a tuning, hogy fordszámemelés, sok előgyújtás, sok benya. Kétlem, hogy szélessávú lambdával órákig állították volna az AFRt. Mert én is beszéltem velük pár éve és "szakértelmük" már telefonon keresztül is meggyőzőtt :) de ha megnézitek homepageükön is MINDEN autó teljesítménye, ami adott alap teljesítmény kategóriába esik uannyival növekszik
Lehet ATCtől tanultak
ChPh
#27
2006. október 31. 23:29
véletlenül sem fikázás,pláne, hogy nekem még ennyi sincs, de hihetetlenül hangzik, nagyon :)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 106 találat 6 oldalon