Tuning lámpa és a párásodás
aktuális téma

Nem találtam ilyen témát ezért bátorkodtam létrehozni. Astra f-hez vetem SONAR tipusú kristlylámpát de bepárásodik és fogalmazó szerint ez elég gyakori tehát hiába cseréli le valszeg az is olyan lesz.Kérdés van e megoldás arra h ezt megakadályozzam.Ha tudsz ilyet légyszi oszd meg velem a tudásod.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hja értem
Azt elvben nem tiltja a törvény. Bár lehet jobban utánanézve meglepődnénk.

Rendőre válogatja, szabálytalan átalakításért lehet de KPM-re is invitál mindjárt. Persze lehet hogy akkorra visszarakod a gyárit és utána megint a másikat de így közlekedni nem túl nyugis dolog. 

Mármint az angel eyet csinálom házilag, nem a műbizonylatot
, azért nem lesz róla papír. bocs, ha félreérthető volt




a rendszámot már csak nem veszi le miatta 

akkor sztem semmi jóra 





Sziasztok! Most fogok rakni ledes Angel Eye-t az E36-ba, mire kell számítani a rendőröknél? Műbizonylat felejtős, magamnak csinálom 

Sziasztok! Most fogok rakni ledes Angel Eye-t az E36-ba, mire kell számítani a rendőröknél? Műbizonylat felejtős, magamnak csinálom 

Utólagos lámpánál szerintem konkrét megoldás nincs. Esetleg megnézed a gyári lámpát annál milyen a szellőzési megoldás és esetleg átalakítod a meglévőt olyanná. 



Sziasztok! Most fogok rakni ledes Angel Eye-t az E36-ba, mire kell számítani a rendőröknél? Műbizonylat felejtős, magamnak csinálom 

Értem. De mi a megoldás? 




Nekem is angel eyes-om van és a bal oldali elkezdett párásodni. A jobb oldalinak semmi baja. Akkor mi a jó megoldás most végül is ennek a megakadályozására? 

Így nézet ki szétszedve. Nagyjából ilyesmire lehet számítani az út pora miatt. A tükrös részt csak finoman szabad pucolni nagyon gyengéd mozdulattal és nem szöszölő törlővel. Bármilyen ablaktisztító jó a célra de egy kevésbé látható részen ajánlatos előpucolást csinálni a várható végeredmény miatt.
Van másik képem is amin jobban látszik a különbség
Nekem apró porszemek voltak a tükör alsó részén de vékony porréteg volt az egész tükrös részen is.

Igazából erre szerintem nincs konkrét szakember. Én magamnak csináltam hőlégfúvóval. Műanyag lámpáknál többnyire a sütős verziót mondják, én inkább hőlégre teszem voksom. Egyrészt nem talán nem melegszik túl a borítás másrészt mivel csak helyileg melegítesz nem hibásodik megy olyan dolog aminek árt a meleg. Persze idő kell hozzá és kézügyesség de meglesz az eredménye. 

hát lehet szakemberre kellene ezt bíznom.. mivel én nem értek a lótenyésztéshez ezért nem is szeretnék nekiállni mókolni az autómat... de szomorú hogy ilyen párás.. valóban nekem belülről már szinte algás.. csak még nem mertem én hozzá fogni kitisztítani. De lehet most kénytelen leszek normálisan megcsináltatni!

Nagyon szívesen. A túl sok lukat azért sem ajánlom mert bár kiürítenéd a vizet belőle de máskor azon át még több nedvesség jutna be a levegőből. Jól át kell nézni a szellőző járatokat akár lábpumpa tömlő segítségével is érzésre ellenőrizni a tényleges légáramlást. Nekem is van hogy párásodik az első lámpa vagy a drl kicsit de némi közlekedést követően szépen kiviszi a szellőzés. Persze esetedben a 6-7cm magas víz nem kicsit zavaró, nemcsak maga a folyadék miatt de ha ki is szárad utána koszos lesz a tükrös rész ami miatt gyengébb lesz a lámpád szórt fénye, de akár karcolódhat is a bevonat. Pár kép az enyémről pucolás előtt-után. A koszréteg részlegesen a bura belső részén volt amit csak szétszedéssel lehetett kitakarítani.
húúúú nagyon köszönöm a szakszerű választ!!!
A túl sok lyuk ahhoz kellene hogy a 6-8 cm magasan benne álló víz kifolyását elősegítsem, így talán elkerülhető az izzók heti vagy kéthetenkénti cseréje...most kiráztam belőle a vizet de párásodik.. és mivel megy az autó a AMTS kiállításra gondoltam nem égetem ott szegényt ill magamat egy párás gyári lámpával, ezért érdeklődtem a kiszárítás iránt. Gyanítom hogy a tömítésem ami a búra ill az abba belehelyezendő "betét" (amin ugye az izzók is vannak) közötti vékony "szigetelésem" ment tönkre...

A túl sok lyuk ahhoz kellene hogy a 6-8 cm magasan benne álló víz kifolyását elősegítsem, így talán elkerülhető az izzók heti vagy kéthetenkénti cseréje...most kiráztam belőle a vizet de párásodik.. és mivel megy az autó a AMTS kiállításra gondoltam nem égetem ott szegényt ill magamat egy párás gyári lámpával, ezért érdeklődtem a kiszárítás iránt. Gyanítom hogy a tömítésem ami a búra ill az abba belehelyezendő "betét" (amin ugye az izzók is vannak) közötti vékony "szigetelésem" ment tönkre...


A lámpa párásodás vagy a légnedvesség túl nagymértékű lecsapódása a külső-belső hőmérséklet különbség miatt is elképzelhető, de inkább az miatt mert nem jó a ventilációs szellőzése a lámpának és ezért nem tud cserélődni a levegő benne, "beragad" a nedves levegő ami bizonyos hőmérsékleten kicsapódik a burára. Ellenőrizd le a gyári szellőzési járatokat nincs benne bármennyire is kis mértékű tömődés. Ha nincs esetleg hajszárítóval fúvatva talán kiszárad. A túl sok szellőzési luk sem jó talán mivel elveszti a ventilációját.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!