Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Rolee23
#50927
2015. július 24. 06:03
Megoldódott, mégis csak a relé volt a szar, mikor próbáltam nem volt rányomva rendesen a csati a pumpára.
Köszi mindenkinek a segítséget.
CsipetVR6
#50926
2015. július 23. 19:19
Kár... Az uccso tippem, ha van gyári immod akkor abban is tönkremehet a vezérlő, az is a pumpátol veszi el a 12v-ot. Sok szerencsét.
Rolee23
#50925
2015. július 23. 17:15
Köszi a tippet. Megnéztem a 109-es relét is, nincs baja. 167-esből vettem újat, így sem lett jó. Marad a kábelköteg kibontása, aztán végig nézzük van-e sérülés, szakadás.
CsipetVR6
#50924
2015. július 22. 22:11
Halihó!!
Ez a hiba nálam is felerült már egyszer... sok szívás után a 109es relé cseréje oldotta meg a dolgot... és utána volt áram a pumpánál
Nor.VR6
#50923
2015. július 17. 17:43
Nor.VR6
#50922
2015. július 17. 17:40
Rolee23
#50921
2015. július 17. 07:11
Cseréltem AC-t, az volt az első. De semmi változás. Aztán néztük meg, hogy van-e áram. Hát nincs. Biztosíték és relé rendben van. Holnap jön autóvillamossági szerelő és megnézi, kíváncsi vagyok mire jut vele.
hobizoli
#50920
2015. július 17. 00:00
a nyomast nem az AC allitja elo, hanem a szabalyzo a benzinhid vegen
primer
#50919
2015. július 16. 23:10
Működött csak nem volt meg a megfelelő nyomás
primer
#50918
2015. július 16. 23:07
Elvileg megvan a régi nekem, ha ki akarod próbálni hogy az a szar e. Ha irsz délig holnap elviszem és vámoson odaadom.
Nor.VR6
#50917
2015. július 16. 21:51
Hali.nekem még a Gti-vel volt ugyan ez a gondom!!! Ac-t kellett cserélnem mert az halt meg!!mi is méregettünk mindent aztán csak az volt a szar
Rolee23
#50916
2015. július 16. 09:21
A 167-es van csak, az viszont jó, a biztosíték is rendben. Mégsem kap áramot az AC. A kábel sérülésen, szakadáson kívül mit lehet még megnézni? Mert ezt viszont valószerűtlennek tartom.
Rolee23
#50915
2015. július 16. 08:10
Köszi! A 167-et mondta más is, de itt meg írnak még kettőt.
Rolee23
#50913
2015. július 15. 20:18
Az AC pumpa reléje melyik, hányas számú?
morge
#50912
2015. június 29. 22:47
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban, hol lehet beszerezni VR6-ba torsen, vagy lamellás sperrt? S.O.S lenne. Köszi előre is.
Rolee23
#50911
2015. június 19. 21:56
Igen, ezt írtam lentebb. Nálam ez vásárlásnál nem lenne kizáró ok. Műszakilag legyen rendben az autó, főleg hogy egy VR-ről van szó. Sokkal nehezebb normális, hozzá értő szerelőt találni, mint fényezőt.
edgein
#50910
2015. június 19. 14:23
mondjuk én sem bírtam már. gyári fény volt, sok apró hiába, egy két kókány javítás, meg a típushibák. úgyhogy gyönyörűen ki lett lakatolva, és telibe fújva. ha már nem is gyári a fénye, de patika legalább. mondjuk a pirosat biztos nem cserélném le, az egyik gyengém, de ízlések és pofonok
lenko
#50909
2015. június 19. 12:48
Ha egy auto ilyen keveset futott, és garázsban állt azaz az Uv és télen a só nem ette meg, gyakorlatilag hibátlannak kéne lenni a fényének, polír nélkül is, egyáltalán nem lenne indokolt az újrafényezés. Ennél a ventonál állítólag azért lett, mert jobban tetszett a tulajnak...
*remus*
#50908
2015. június 19. 12:43
De ideális esetben Nálad legyen fényezve az a biztos
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 50987 találat 2550 oldalon