Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az a gond, hogy esze is kevés, mert aki ennyire analfabéta a hátsókerékhez az minek kapcsolja ki a menetstabalizálót/kipörgésgátlót.

és nem csak az utasok... a többi vezető élete sem utolsó szempont... és nagyon nagy %-ban mindig a vétlen hal bele a balesetbe... menjen egy fának, ha annyira hülye, de másokat ne vigyen magával...
ezért nem értem, anno volt hír, hogy öngyilkos lett, ezért hajtott szembe a forgalommal... köszi... miért kell, hogy elvigyen magával?!

ezért nem értem, anno volt hír, hogy öngyilkos lett, ezért hajtott szembe a forgalommal... köszi... miért kell, hogy elvigyen magával?!

szinte 0 ellenkormányzás,
tipikus, van pénz, de tudásra már nem futotta ...

Ezt hogy hozta össze?

Mindenkinek szíve joga úgy kinyírni, lenyomorítani magát, ahogy akarja, a gond ott kezdődik, hogy ha autót vezetsz, akkor nem csak a saját életedért vagy felelős, hanem te felelsz az utasaid életéért is... Erről haajlamosak az emberek megfeledkezni...
"Információink szerint az egyik sérült egy egy éves gyermek." Na ez aztán tényleg mindennek az alja



Elfelejtik, hogy az enyhe tél ellenére.. tél van..
az a szerencse, hogy enm gázkonvektor volt ott. mert akkor bumm

tuti nem 30 cal ment a kanyarba a sofőr.. fizikát akarta becsapni....
Valamit nagyon benézett a sofőr.
BMW VS házfal

én is hónapokig csak úgy vezethettem hogy fater és vagy család ott ült a kocsiba, aztán is max csak a helyi kisboltig mehettem egyedül..
A kommentekben undorító vélemény ide vagy oda, HA meg is kapja egy gyerek (mert 17 évesen még az, hiába lázad) a jogsit, mert tényleg jól jöhet bizonyos helyzetekben, nem lenne szabad szülői felügyelet nélkül vezetni hagyni. A volánra kitennék egy 20-as matricát, hogy 20 éves korig csak szülői felügyelettel! (A 6-12-18 stb karikák után szabadon..). Szomorú eset, párnak még biztos történnie kell hogy elgondolkodjanak a "törvényhozók".
Friss jogsival, rutin nélkül, jeges úton... A roncsot nézve biztos nem 30-al ment...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Szerencsétlennek nem volt túl sok esélye.