Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése



nem tudom hogy hány balesetnek kell még történnie, hogy valamit kezdjenek ezzel...

Ausztriában is, lóf.szt nem látni tőle, ha mögötte mész. Bár még mindig jobb, ha mögötte óvatoskodnak, mintha egy szembejövő telibe trafálja.

nálunk meg reflektor fénnyel van rá világítva az eke,csak elején fura volt távolrol miért világít szembe a lámpa közelről már látszott a 6 os eke...
Ismerős srác elé egy kivilágítatlan potkocsival fordult ki egy traktor éjjel, kabrió lett az audiból, srác is csúnyán sérült, de felépült!
a baj, az, hogy nincs kivilágítva az eke, este.
Én előzésbe kezdtem így egyszer, és a mákom az volt, hogy nagyon ráérősen váltottam sávot, mert a szemből jövő traktorosnak volt egy kivilágítatlan hosszú ekéje, ami ráadásul a felező vonal felé olt fordítva.
Centikre mentem el így is az ekétől.
Én előzésbe kezdtem így egyszer, és a mákom az volt, hogy nagyon ráérősen váltottam sávot, mert a szemből jövő traktorosnak volt egy kivilágítatlan hosszú ekéje, ami ráadásul a felező vonal felé olt fordítva.
Centikre mentem el így is az ekétől.
kíváncsi lennék, hogy hogy történhetett, mert ahogy írta előttem Borisz is... ő sem látta anno pl hogy ennyire kilóg a traktor ekéje, boronája...
Majdnem hasonlóba volt részem 2 éve 3 elem cserével megúsztam.


Olaszországban ilyennel még közlekednek.


Általában egyforma autók szoktak frontálisan ütközni.
Nem a por ég bele, hanem ráolvad az üvegszilánk.
ezen az utolso kepen a piros auto utasa kiszall, hatrasetal es elegedetten nyugtazza hogy a kocsi ep maradt



Narancssárga autó: 50mérfölddel ütközött egy másik 50mérfölddel közlekedő ugyanolyan autóval.
Citromsárga autó: 100mérfölddel ütközött egy betonfalnak.
De nem baj, ő szakértő, a fizika meg bekaphatja.
Citromsárga autó: 100mérfölddel ütközött egy betonfalnak.
De nem baj, ő szakértő, a fizika meg bekaphatja.


pl, hogy a fal nem deformalodik, a kaszni meg igen
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
ha a kamionokat tudják baszogatni mindenért akkor a parasztokat is...