Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
na látjátok, ezért járok 1,5 tonnás autóval

papíron jobb ám csak ez is...
Félreértések elkerülése végett, lentebb a régi Swiiftről alkottam véleményt (melyet 2003-ig gyártottak) és nem az újabb, buborék fajtáról...
sőt újabban már tanévkezdésre is adnak köcslönt



nem véletlen, hogy az egy főre jutó laposnagyképernyős tv országa is vagyunk (cetelem, providet és társaik támogatásával)

meg az import autókon szoktam jókat nevetni, valamiért nem rakja össze az egyszerű ember hogy egy 2x 3x nagyobb országból érkező ugyanolyan idős autóba elvétve lesz olyan ami kevesebbett futott mint az itthoni, mégis elhiszi hogy abban csak 120-150e km-van míg az itthoniban 180-200+
a magyar az a nem létező álmot akarja megvenni, mindíg is ilyen volt, és lesz, 0 realitás érzettel és logikával.
de ha meg kiszálsz és letömöd a torkán a csokiját keresztbe akkor te vagy az agresszív állat aki nem való az utakra
Hát igen, vette is boldog, boldogtalan... Az emberek félnek használtat venni, pedig csak jól körül kell nézni. (na persze mondom ezt én aki jól belepuncsolt a tutiba...)
Leginkább az játszott közre, hogy "új autóm lehet, amiben még senki nem ült", meg "0km-es, nem is kell több"... Ma sem veszik meg a 160ezer km-es autókat, mert az már sok... Megveszik a 130ezreset, de nem tűnik fel, hogy a kocsi 15 éves, nem baj, a kilométer a lényeg... Magyar ember kolimétert vesz...


Leginkább az játszott közre, hogy "új autóm lehet, amiben még senki nem ült", meg "0km-es, nem is kell több"... Ma sem veszik meg a 160ezer km-es autókat, mert az már sok... Megveszik a 130ezreset, de nem tűnik fel, hogy a kocsi 15 éves, nem baj, a kilométer a lényeg... Magyar ember kolimétert vesz...


ismerős...
és sokszor észre sem veszi...

volt egy nő, leszorított, rajtam múlt, hogy ne menjünk össze. mellé érek később, üvöltök neki hogy te gyökér, majdnem összetörtél. látom zabálja a csokit, erre odaszól. de nem történt semmi. kérsz egy kis csokit?


mondtam neki, hogy zabálás helyett az utat figyelje...

De biztonságosabb mint egy suzuki...
és ezt a gyár is elismerte, úgyhogy erre szerintem felesleges több szót áldozni
és ezt a gyár is elismerte, úgyhogy erre szerintem felesleges több szót áldozni

Hányszor kerültem már el kritikus helyzetet azzal, hogy én odafigyeltem, mert a másik balf*sz volt... Megszámolni nem tudom.

Láttam én már karón varjút!
Láttam én is több balesetet. És láttam már szétvágni tizenéves nagyautót is, aminek a küszöbéből folyt ki a rozsda, 5 forintnyi biztonság nem volt benne. A tetőoszlop elvágása után úgy rogyott össze, hogy az eleje és a hátulja lefelé, a közepe felfelé szakadt össze.
15-20-25 éves autóknál már nem éri meg karambolozni. Egyik sem biztonságos.

Láttam én is több balesetet. És láttam már szétvágni tizenéves nagyautót is, aminek a küszöbéből folyt ki a rozsda, 5 forintnyi biztonság nem volt benne. A tetőoszlop elvágása után úgy rogyott össze, hogy az eleje és a hátulja lefelé, a közepe felfelé szakadt össze.
15-20-25 éves autóknál már nem éri meg karambolozni. Egyik sem biztonságos.
Nyilván nem fogok néhány százezerért atombiztos guruló bunkert kapni, csak azt hajtogatom már itt 1 órája, hogy ugyanazért a pénzért, amiért megveszel egy régi Swiftet, vehetsz erősebb autót is... Nem véd atomtámadás ellen, de erősebb! Nagyobb eséllyel szállsz ki egy kissé masszívabb autóból, amiben több az anyag, mint a Swiftből, amiről köztudott (mert mindenki tudja az égvilágon, max nem ismeri be), hogy papírvékony lemezből van...
Nem egy embertől hallottam már, hogy 140-nél pályán "lobog" a motortető... Egy Golfnál vagy Corsánál nincs ilyen! Hiába kicsi, de ha 2mm-rel vastagabb a lemez, az már többet ér.
Ha a családom túlélési esélye* a Swiftben 20%, a másikban 25%, nekem az az 5% is nagyon sokat számít... (*ugyanazt az ütközést figyelembe véve.)
Nem egy embertől hallottam már, hogy 140-nél pályán "lobog" a motortető... Egy Golfnál vagy Corsánál nincs ilyen! Hiába kicsi, de ha 2mm-rel vastagabb a lemez, az már többet ér.
Ha a családom túlélési esélye* a Swiftben 20%, a másikban 25%, nekem az az 5% is nagyon sokat számít... (*ugyanazt az ütközést figyelembe véve.)
de pont ez az a folyamat ami oda vezet hogy funkcionális analfabéta lesz mindenki mert, mindent megoldanak helyetted a kütyük. Lehet hogy pár ember áldozatul esne ha visszatérnénk a kb 30éves biztonsági szinthez, de akinek nem szívta még el a maradék eszét a valóvilág meg egyéb ilyen szemét, az lehet kicsit észheztérne, hogy ha hülye van akkor megdöglesz, aki meg nem azért meg nem kár...


most már mindenki úgy közlekedik, mintha csak ő lenne az utakon...
nekem anyum már többször mondta, hogy miért figyelek ennyire másokra, én is persze már sokszor átesek a ló túloldalára, de volt már hogy belementem egy süllyedésbe azért, hogy elengedjek valakit...
amúgy sokszor arra is kellene figyelni mindenkinek, hogy a közlekedők (némelyike) kerülgeti a lyukakat...

Azért szívesebben ülök olyan autóban, amelyiknek az ajtaját egy kisgyerek nem tudja behorpasztani...


a régi stiftet mint lentebb irták, 0huffal ki lehetett tolni a szalonból 0km-el... miért vett volna bárki is egy "leharcolt" használtat?
meg nem mindig a vétkes megy suzukival...
a linkelt balesetnek nem tudom a részleteket, de nincs kizárva, hogy szegény szuzis család nyugisan autókázott haza, mikor a másik autó beléjük csattant...
meg nem mindig a vétkes megy suzukival...
a linkelt balesetnek nem tudom a részleteket, de nincs kizárva, hogy szegény szuzis család nyugisan autókázott haza, mikor a másik autó beléjük csattant...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!