Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
őőő... lehet hülyeséget írok (majd kijavítanak), az utolsó "jelenetnél" kötelező haladási irány van... ebben az esetben nem szükséges az irányjelző használata...
lehet hogy az üveg visszatükröződése miatt, állandóan látom a műszerfalat az ablakon...
akkor csak velem volt köcsög a yt mert 360-nál nem akarta nagyobba lejátszani, de most nézem itt melóba már jó
én is megindítom előbb, de a vonalon addig nem megyek át, amíg zöldre nem vált. ráadásul mindig hagyok, egy 1,5 méternyi helyet legalább, ha én állo elől akkor is. részben jobban látom a lámpát, és pont a motorosok miatt, hogy beférjen elém.
a többit meg én is leírtam korábban, hogy ezen kár témázni ki milyen, mert retardáltak mindenhol vannak.
a többit meg én is leírtam korábban, hogy ezen kár témázni ki milyen, mert retardáltak mindenhol vannak.
a nappali videódhoz képest ez ezerszer jobb minőség. hogy a pitsába?

HÜM... Erdekes es tanulsagos videok.
Meg kell keresnem a JUHcsövön azokat az oktatovideokat melyeken ugyanazt a szituaciot Autos belsö Kamera illetve a motoroson bukora rögzitett Kamera mutatja.
Verdabol nezve "URISTEN" 10mm-en mulott a baleset. Motorrol nezve volt meg 2m-er.
Ugy velem, hogy kocsiban is jart mar mindenki igy, hogy elözött vagy savot valtott latta, hogy elfer - van hely, a szembejövö megis orba - szajba villogot, satufekezett, lehuzodott, mert azt hitte, hogy nem fog összejönni.
A zöldre valtos lampa:
Legyünk öszintek magunkhoz mindenki ismer olyan jelzölampat amelyiknel megszokasbol, tapasztalatbol elöbb meginditja a jarmüvet, minthogy az valtana, mert napi rutinbol kifolyolag ismeri melyik mikor valt.
Iranyjelzes:
Az iranyjelzö hasznalatanak elmulasztasara annyit tudok mondani, hogy sajnalatos es szomoru vagy raszokik masok es sajat biztonsaga erdekeben vagy majd egyszer jol elkapjak erte.
Autosok / Motorosok:
Mind az autosok mind a motorosok közt van közlekedes kulturaval rendelkezö illetve ennek teljes ellenkezöje is (nagy szamok törvenye).
Kerüljük az altalanositast.
Meg kell keresnem a JUHcsövön azokat az oktatovideokat melyeken ugyanazt a szituaciot Autos belsö Kamera illetve a motoroson bukora rögzitett Kamera mutatja.
Verdabol nezve "URISTEN" 10mm-en mulott a baleset. Motorrol nezve volt meg 2m-er.
Ugy velem, hogy kocsiban is jart mar mindenki igy, hogy elözött vagy savot valtott latta, hogy elfer - van hely, a szembejövö megis orba - szajba villogot, satufekezett, lehuzodott, mert azt hitte, hogy nem fog összejönni.
A zöldre valtos lampa:
Legyünk öszintek magunkhoz mindenki ismer olyan jelzölampat amelyiknel megszokasbol, tapasztalatbol elöbb meginditja a jarmüvet, minthogy az valtana, mert napi rutinbol kifolyolag ismeri melyik mikor valt.
Iranyjelzes:
Az iranyjelzö hasznalatanak elmulasztasara annyit tudok mondani, hogy sajnalatos es szomoru vagy raszokik masok es sajat biztonsaga erdekeben vagy majd egyszer jol elkapjak erte.
Autosok / Motorosok:
Mind az autosok mind a motorosok közt van közlekedes kulturaval rendelkezö illetve ennek teljes ellenkezöje is (nagy szamok törvenye).
Kerüljük az altalanositast.
gecc ez varrás mentén szakadt
Nekem 1080p-t mutat a youtube.

SJ4000 de valamiért nem sikerült 1080p-be feltöltenem most a videót
Lehet hogy kérdeztem már (itt vagy a PH-n) de elfelejtettem, ez milyen típusú kamerával készült?
a második esethez még annyi hozzá tartozik a felvételen nem látszik, ott állt mellettem, majd még a lámpa váltás előtt elindult...kb mikor a gyalogos lámpa zöld lett
és a senki nem használ irányjelzőt teória is borult, mert mind a 3-an használtuk, ellentétben a motorossal

Max figyelem felkeltő matrica lehetett volna


Kezdődik, ez a Pest továbbra is egy szar mind a feluhjítások, mind a közlekedés szempontjából, 1-es villamos 4 ever 2100-re el is készül





hát igen! erről van szó! De ha felkenődött volna a terelőtáblára, mindenki hibás lett volna csak ő nem!
semmi gyűrődő zóna nincs ebbe. Pont most csinálunk egy hasonló, csak az cabrio, az talán még jobban is törhet.
Na itt is van, jól meg is mondtam a felvételen hogy majd feltöltöm ide
Ez a ma esti termés. 0:35mp től, és 2:35 től.


épp most töltöm fel a motoros "témába" a friss ma rögzített 3percet...
de a kukorica elfogyott



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!