Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
az a gyanúm hogy a csacsi így is úgy is a szalagkorlátba végezte volna

Legyen Újvidék már, köszi
180 durva, de mi a tökért indult el piroson a másik, nem értem. Tisztán látszik, hogy még nem volt piros az audinak (ha tényleg az volt)

180 durva, de mi a tökért indult el piroson a másik, nem értem. Tisztán látszik, hogy még nem volt piros az audinak (ha tényleg az volt)
Mondjuk attól függ hogy a dugóban állás menet közbennek számít-e, mert hát olyankor már telefonálni is lehet.

Az autós menetközben nem szálhatsz ki a kocsiból és nem nyithatod ki az ajtót
Lehet hogy ebből a hibából már nem fog tanulni

ha az elsőt túl is élte, a másodikat tuti nem

A 49-es főúton egy lengyel rendszámú Opel Astra személyautó áttért a szemközti sávba, és frontálisan ütközött egy Renault autóbusszal. Ezt követően az Opel megpördült és a mögötte haladó, román rendszámú Volkswagen mikrobusznak csapódott. Az autóbusz egy családi ház betontalapzatú kerítését áttörve az elejével a kertben állt meg. A személyautóban ülő öt román állampolgár - köztük egy gyermek - a helyszínen életét vesztette, öt sérültet a mentők kórházba szállítottak.
langlovagok.hu
langlovagok.hu
Sajnos az erkezes iranyabol nincs felvetel, hogy mit jelzett melyik jarmünek melyik lampa.
Azonban ez egy jo pelda arra miert erdemes ovatosan megközeliteni 1 utkeresztezödest meg akkor is ha esetleg nekünk van szabad jelzesünk.
Azonban ez egy jo pelda arra miert erdemes ovatosan megközeliteni 1 utkeresztezödest meg akkor is ha esetleg nekünk van szabad jelzesünk.
es az a lassabb auto a piroson jott be itt...?

Írnak sok verziót az 1 halott 6 sérült, 2 halott 4 sérült. Az biztos, hogy nagyot pukkant....
..eközben tegnap hajnalban történt Szerbiában, Novi Sadon.
Az Audiban (aki nagy sebességgel jött) egy 21 éves vezető aki sérülésekkel túlélte és megközelítőleg 180-al jött, a másik autóban 3man ültek, egyik se élte túl 2 lány és 1 fiú1 20 évesek.....
Az Audiban (aki nagy sebességgel jött) egy 21 éves vezető aki sérülésekkel túlélte és megközelítőleg 180-al jött, a másik autóban 3man ültek, egyik se élte túl 2 lány és 1 fiú1 20 évesek.....
felrobbant a benzinkut... 6 halott..
Szerintem egy busz ütközött valamivel

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!