Balesetek, DURVA !!!!!!

Témakör: Real life
aktuális téma
Balesetek, DURVA !!!!!!
Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.


Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!


videó

Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel

videó
videó
videó


http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html


-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan

ne basztasd a telefonod

A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.

"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."

langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
Casper85
#47293
2014. június 05. 23:11
dur defektek a legrosszabbak, velem is volt már ilyen elöttem de sofőr vissza tudta fogni, bal első kerék elszállt autopályán mégsem kacsázott
Casper85
#47292
2014. június 05. 23:09
Vectra555
#47290
2014. június 05. 22:37
Havernak le volt véve a tiltás a Magnumról, 160-at simán ment pótkocsival.
YELLOW
#47289
2014. június 05. 22:34
g mk3
#47288
2014. június 05. 22:29
Mostanában pörgött ez a videó.
Vectra555
#47287
2014. június 05. 22:24
A Mercedesé sem rossz... Egyébként kötelezővé tenném (a sávtartóval együtt), rengeteg baleset megelőzhető lenne, vagy nem volna olyan súlyos kimenetelű.
Piet_
#47286
2014. június 05. 22:20
főleg az új volvo vészféke nagyon penge!
Vectra555
#47285
2014. június 05. 21:37
hatul elöbb ebred a fek

Persze, mert, ha elöl kezdene fékezni, akkor kanyarban el is tolná a traktort.

De azért az is elég durva, hogy egy nyerges féktávolsága annyi mint egy egyterűé....
Piet_
#47284
2014. június 05. 19:58
Stefanvon
#47283
2014. június 05. 18:25
Eleg kifinomult rendszer vezerli.
Altalaban 0,2Bar az elöfutasa egy szerelvenynel.
Ez azt jelenti, hogy amikor elkezdi nyomni a feket akkor a felpot ennyivel több fekeröt kap, (hatul elöbb ebred a fek) ezzel ugymond stabilizalja a szerelvenyt, majd, amennyiben jol emlekszem 3 Bar körül "utolerik" egymast a vontato es a felpot feknyomasa.
Amugy a legtöbb 2005 utan gyartott felpot nem szimplan ABS-es, hanem menetstabilizalo rendszerrel is rendelkezik. Altalanosan a WABCO D illetve most mar inkabb a WABCO T-EBS rendszereket szerelik.
Vectra555
#47282
2014. június 05. 16:15
Hegyről lefelé elég könnyen "elfogyhat" a fék, ez köztudott, de az általában vezetési hiba, nem műszaki. Mondjuk annyira hiba, hogy ez sokszor előfordul rutinos sofőrökkel is.
inahooo
#47281
2014. június 05. 15:42
Bár okoskodni nemszeretnék.....nemértek ehhez!
inahooo
#47280
2014. június 05. 15:31
van olyan....kérdezz öreg kamionos arcokat...
nekem egy nagyon jó vén cimbim mesélte hogy neki Olaszországban fosta el magát a fék, pont mikor leért a hegyről...mák...
Vectra555
#47279
2014. június 05. 15:28
Gondolom ott is 2 körön megy a rendszer, szerintem ez alap.
Piet_
#47278
2014. június 05. 15:27
amennyiben légfékes, már amennyire tudom a pótosok azok (lehet tévedek) akkor lehetséges
Vectra555
#47277
2014. június 05. 14:58
Piet_
#47275
2014. június 05. 08:53
én csak megjegyeztem hogy szemre gyorsabban megy mint a másik, az okait nem firtattam
inahooo
#47274
2014. június 04. 18:24
lehet elfosta magát a fék....
információ nélkül miért ítélkeztek?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
Összesen 49113 találat 2456 oldalon