Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 évszakos Pirelli:
Csak az egyik sír a másik üveg.
(Nem Nojznak
Mi van, ha 4 évszakos a gumi? Azt már nem állapítod meg szemre és nem is vonható felelősségre érte senki.



(Nem Nojznak

Mi van, ha 4 évszakos a gumi? Azt már nem állapítod meg szemre és nem is vonható felelősségre érte senki.
Egy ütközésnél sok összetevőt vizsgálnak, sok minden befolyásolja a végkimenetelt. Egyik ilyen a karambolozó járművek tömege. Ha egymással szembe megy két hasonló autó függetlenűl a sebességüktől, azok kb. azonosan fognak összetörni. Ha egy kamion és egy személyautó karambolozik, akkor már más a helyzet, mert a kamionnak jóval nagyobb a tömege.
Egy betonfalat végtelen tömegű testnek tekint a szakértő. Azaz két autó ütközését nem lehet egy betonfallal való ütközéshez hasonlítani.
Egy betonfalat végtelen tömegű testnek tekint a szakértő. Azaz két autó ütközését nem lehet egy betonfallal való ütközéshez hasonlítani.
ülj le te is, neked is elégtelen. a forrást nem írta, hogy honnan jött először az infó, melyben említette, hogy téligumi volt az autón. szemem nekem is van.

olvass a képről :
akkor ezt is mondd, mert átolvastam mindet legalább 2x és sehol nem találtam




langlovagok.hu
Sokszor lehet gond a nyomvályús út: tavaly mentem Besztercebánya felé és egy motorost "dobott ki" elém. A kretén persze nem egyszerű sebességgel közlekedett, a keze-lába járt, hogy összeszedje a vasat és ne csapódjon frontálisan belém(én a saját sávomban kb90-nel haladtam) Most hétvégén pár km-re attól a helytől csúnya baleset volt: 2 autó frontálisan egymásba: az egyikből vágni kellett a delikvenst, de sajnos, mikor elmentem mellettük, már a zsákba pakolták ....

na ez az infó honnan jött? O.o
Téli gumival nyáron megcsúszni elég könnyen összejöhet. Akkor ki is a hibás?

egészen egyszerű iskolás példa... számolj vektorokkal... az egyik autó +50km/h a másik -100km/h sebességgel halad, azonos vektor síkon, de mivel az irány ellentétes ezért + és - a két szám. ha őket összeadod kijön 75km/h... miután a két jármű gyűrődőzónája azonosan fog reagálni így kb egyenlő lesz azzal, mintha mindkét autó 75km/h-val betonfalnak rohant volna... saját megjegyzés, hogy mindkettőben súlyosan sérülteket fognak találni a tűzoltók...
szerintem köze van a rossz úthoz...
az ottani viszonyok egyszerűen élhetetlenek... akkora nyomvályú van, hogy gyári autóval is borzasztó ott közlekedni...
nem hiszem el, hogy egyesével a sávokat miért nem lehet lezárni, és megcsinálni...
az ottani viszonyok egyszerűen élhetetlenek... akkora nyomvályú van, hogy gyári autóval is borzasztó ott közlekedni...
nem hiszem el, hogy egyesével a sávokat miért nem lehet lezárni, és megcsinálni...
Mindenbizonnyal

a jobb szélén a piros ignis hogy jött képbe? besorolt?

azért azt vegyük figyelembe hogy a betonfal nem mozdul és nem deformálódik, úgy mint egy szemből érkező autó, és ezúttal ugye elnyelődik valamennyire az ütközés ereje, a betonfalba semmi nem nyelődik el... ez csak egy vélemény

hagylak benneteket gondolkozni

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!