EREDETISÉGVIZSGÁLAT

Témakör: Real life
aktuális téma
EREDETISÉGVIZSGÁLAT

A jelenleg érvényben lévő hatósági díjak, illetékek

Személygépkocsi Eredeiségvizsgálat hatósági díjai:

1400 cm3-ig 17.000 Ft
1401 cm3-től 2000 cm3-ig 18.500 Ft
2001 cm3-től 20.000 Ft
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
eredet
#124
2009. január 14. 22:24
Ráadásul szakműhely nyilatkozat szükséges a beépítésről a műszakihoz...
ventocoupe
#123
2009. január 14. 22:23
eredet
#122
2009. január 14. 22:23
Ez már a "hatóság" feladata hogy elbírálja!
Mi csak az azonosítója eredetét vizsgáljuk.
A külföldi adásvétel a legegyszerübb tudomásom szerint.
csonti_vw
#121
2009. január 14. 22:22
A G60 is vagyon lesz ha hivatalosan akarod beépíteni, asszem regadó különbözetet is kell fizetni, meg hozzá kell igazítani a fékrendszert és a futóművet is
eredet
#120
2009. január 14. 22:21
Az a jobb ha valahogy leesett a tábla....
golf2sound
#119
2009. január 14. 22:21
ok
valami szérián belülit rakok akkor bele...ami 2 es golfé az már hamarabb elképzeéhető hogy engedélyezik nem ?
golf2sound
#118
2009. január 14. 22:20
eredet köszönöm szépen!!!!
akkor megprobálkozok szérián belüli golf2 es motorral 1.8 g60 olyan is van csak az 100.000 ft váltoval az 150 lovas ugytudom....de utánajárok .. mert a kis 1.3 ast nem éri meg felujjitani mindenkinek köszönöm a választ!!!a segitséget!
eredet
#117
2009. január 14. 22:19
Szerintem kár a gőzért...
Hogy egy benfentes kolegám szavaival éljek:
"Mit képzelsz? Magyarországon vagyunk nem az EU-ban!"
golf2sound
#116
2009. január 14. 22:18
MENT A VÁLASZ FASZFEJEM AZ OLDALADRA !
morgabe1
#115
2009. január 14. 22:18
Látom én nem kapok választ....
És mi van az Eu-s motorral,ami kintröl jött? Elég egy számla tölem,vagy kell a kinti papirja is az autonak? Mert abba ugye nincs motorszám...

Félreértés ne essék,nem a feketeoldal okosságokat kérdezem,csak arra vagyok kiváncsi, hogy lehetne lekönnyebben tisztán motort cselélni.
eredet
#114
2009. január 14. 22:16
Ha a "KF" engedélyezi akkor hajrá....
Annak a kocsinak kell a csonkolt forgalmija amiből a motor származik, és a motor száma szerepel benne.
csonti_vw
#113
2009. január 14. 22:16
Szerintem a vr6-ot sose fogják engedélyezni kettes golfba....tedd bele csak úgy, aztán ha szerencséd van sose fogja nézni senki
golf2sound
#112
2009. január 14. 22:16
ajajj akkor erről le is teszem csak oylan jo lett volna :) a motor váltoval 80 e ft.de akkor valami kisebbet rakok bele.
majd utána járok mit engedélyeznek
golf2sound
#111
2009. január 14. 22:15
egyem a szived
micsoda beszéd.. ejnye bejnye kisfiam :D
Woles
#110
2009. január 14. 22:14
LOLNem fog összejönni akármit viszel
golf2sound
#109
2009. január 14. 22:14
mert barátomnak a golfjába van 2.8 as vr6 os motor és kivette és meg tudnám venni tőlle.
ventocoupe
#108
2009. január 14. 22:14
irtam az oldalamra választ meg a tiédre is faszfej
eredet
#107
2009. január 14. 22:13
golf2sound
#106
2009. január 14. 22:13
meg a másik papirnak kell a forgalmija vagy elég a származását igazolnom pl 1 számlával vagy adásvételivel ???
mert 1.3 as van most benne és 2.8 as motort szeretnék bele tenni
eredet
#105
2009. január 14. 22:12
Ebben a procedurában Az NKH-t kell felkeresned mert nem gyártmányon és típuson belüli a motor!
Ők kell ezt engedélyezzék.
Utána kell az eredetvizsga amihez kell a motor adás-vételi szerződése, a csonkolt forgalmi engedélye amibe bele van jegyezve hogy a jármű végleg ki van vonva a forgalomból.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 724 találat 37 oldalon