EREDETISÉGVIZSGÁLAT

Témakör: Real life
aktuális téma
EREDETISÉGVIZSGÁLAT

A jelenleg érvényben lévő hatósági díjak, illetékek

Személygépkocsi Eredeiségvizsgálat hatósági díjai:

1400 cm3-ig 17.000 Ft
1401 cm3-től 2000 cm3-ig 18.500 Ft
2001 cm3-től 20.000 Ft
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Feryke
#104
2009. január 14. 22:11
lehet, lényeg hogy megcsinálta, bár szenvedett egy kicsit mert a toronymerevitöm mögött van a plakett, azt nem igazán sikerült lefotozni, meg a tetőre rámért, mondom fólia sztem azt nem szereti a rétegvastagság mérő
eredet
#103
2009. január 14. 22:09
Akkor volt nekik előre befizetve mert addig nem ad kérelmet a rendszer amig a scannelt csekket meg nem kapják.ű
Tehát a vizsgálat előtt.
golf2sound
#102
2009. január 14. 22:09
kedves "eredet" tudnál segiteni a leirt kérdésben ???
eredet
#101
2009. január 14. 22:07
Nem!
Az eredetiségvizsgálónak kell elsőként megállapítania a tényt, ezt a határozatra jegyzi a rendszer, kikéred a határozatot az okmányirodából az igazolással amir a vizsgálótól kaptál és el méssz a felügyeletre motorszám szemlére.
Ott megállapítják a motorkódját a masinának és már csak a forgalmidban fogy szerepelni a motorkód.
golf2sound
#99
2009. január 14. 22:06
helo!
1.3 as benzines 2 es golfom van maximum mekkora motort tehetek bele hogy papiroztatható maradjon ?mert kezd fáradni az 1.3 as motor.
Feryke
#98
2009. január 14. 22:05
nekem nem kellett befizetnem mert már nem jutottam volna visza, ezért nekik fizettem és irtake gy határozatot hogy majd ők fizetik be
morgabe1
#96
2009. január 14. 22:04
Pl 1,2-es renaultba tettek 1,4-est,ami ugye kivülröl egyezik.
Motorszám táblás,és leesett.
Az a jobb,ha van motorszám és róla számla tölem,vagy az a jobb ha nincs motorszám? Ha már kérdéseket teszünk fel, legyenek egyenesek...
Woles
#95
2009. január 14. 22:04
A vizsgálat célja a jármű eredetinek/gyárinak megfelelő állapotának felülvizsgálata és igazolása. Mivel minden jármű alvázszáma meghatározott ezért ez minden esetben egyértelműen dokumentált kivitelt jelent. Azaz adott a jármű színe, motorja, szélvédői, és egyéb elemei. Ahhoz, hogy ezt ellenőrízhessük a járművön több helyen, több fajta technikai azonosítót helyeztek el, aminek megléte és hibátlan állapota igazolja a jármű eredeti állapotát. Különböző komolyabb javítások és cserék során ez az állapot megváltozik, amely a jármű bizonytalan származására utalhat. Esetenként az eltérés függvényében tudatos manipulálására enged következtetni. Ez esetben a vizsgáló állomásnak jelentési kötelezettsége van a hatóság felé.
csonti_vw
#94
2009. január 14. 22:04
Mondjuk természetes elhasználódás, új motorkódot kap, vagy mi lesz?
rambustibi
#93
2009. január 14. 22:03
eredet
#92
2009. január 14. 22:03
Dolgozó függő!
De inkább Posta függő.
Ugyanis a vizsgálatot Postán kell befizetni egy erre alkalmas csekken amit a vizsgálótól kapsz a vizsgálat előtt.
KA_MIKAZE
#91
2009. január 14. 22:03
az állam szedi le a polgárt nem mi!
gazsi850
#90
2009. január 14. 22:02
Az én autómban például a hengerfejben van a motorszám.
eredet
#89
2009. január 14. 22:02
Attól függ miért nincs?
Vétlen beavatkozás?
Szándékos beavatkozás?
Természetes elhasználódás?
Stb....
*remus*
#88
2009. január 14. 22:01
Még az érdekelne, hogyha mobil eredetvizsgáztatásról van szó akkor őket hívhatom vasárnap is vagy ez cégfüggő, hogy mikor dolgoznak?
rambustibi
#87
2009. január 14. 22:01
ne is mond! 20 rudolf volt
tudják, hogyan kell leszedni a polgárt
eredet
#86
2009. január 14. 21:59
Lehetséges.
Van olyan típusú motor hogy a motorszám hozzáférhetősége miatt a hengerfejen ismétlik meg a számsort.
Feryke
#85
2009. január 14. 21:59
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Összesen 724 találat 37 oldalon