1.9 TDI (90LE) tuning
aktuális téma

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Szerintem egy GT1749VA nagyon is jó lehet utcára 160lóig. Egy könnyű autóban meg főleg ütős. Nekem az 1300kg-os autómban is nagyon jól muzsikált. 

Volt 2 mfa s autóm és nem valós.
Most mehanikusan 5 és 10 között mozog
Most mehanikusan 5 és 10 között mozog

Masterdriv
#1368
2011. augusztus 26. 20:57
Lejtőn lefele miért lenne az? :D Órákat bele.. kipuffgázhőmérőt kell bele...és ott látod mikor mennyi gázt adsz.. tempomatnál tök érdekes ezt figyelni.. lejtőn felflé ad gázt...de csak épppenhogy..de ezzel a nyomás is nő stb... érdkees dolgok ezek!
De a legjobb becsippan a szegénységjelződ... tankolsz 10 lityót... majd mikor újra csippan felírod mennyi km ert mentél... és visszaszámolod!
De a legjobb becsippan a szegénységjelződ... tankolsz 10 lityót... majd mikor újra csippan felírod mennyi km ert mentél... és visszaszámolod!
Természetesen létezik olcsóbb megoldás csak azok általában szart sem érnek.
Persze néha sikerül másnak is de ebben nem lehet mindig bízni.
Persze néha sikerül másnak is de ebben nem lehet mindig bízni.

Masterdriv
#1366
2011. augusztus 26. 20:53
Mi a faszom az az FMA???
Fedélzeti comp akar lenni? Annak sose higyj... tankolj bele 10 litert...mennyit mész el vele... aztán számold vissza... pont... ennyi... az a legpontosabb...
Nekem vezérműtengely is más... és nekem sokkal többet ír... 8 litereket... valójában vegyesben 5.9 és 7.3 közt van!
Fedélzeti comp akar lenni? Annak sose higyj... tankolj bele 10 litert...mennyit mész el vele... aztán számold vissza... pont... ennyi... az a legpontosabb...
Nekem vezérműtengely is más... és nekem sokkal többet ír... 8 litereket... valójában vegyesben 5.9 és 7.3 közt van!
most olyan 4,8-6,2 ig irkál mindent.... nem tudom hogy reális-e... a p-boxnál 150es tempónál is 4,5öt írt... azt tuti hülyeség
Akkor lépésekben haladj.
502 t tudok 5db ot használtan ház nélkül 20 000ért pl.
Utána normális turbó keresés.
lehetőleg nem geós.
Utána egy mahanikus adagoló és kész.
Én az 1,3t passattal el se hinnéd miket megeszek az úton

502 t tudok 5db ot használtan ház nélkül 20 000ért pl.
Utána normális turbó keresés.
lehetőleg nem geós.
Utána egy mahanikus adagoló és kész.
Én az 1,3t passattal el se hinnéd miket megeszek az úton

Nem lehet megbízni benne de viszonyítási alapnak jó.

jaja!!! Arra gondoltam...
nem akarok én semmiböl se nagyobbat :) sőtt nekem igy is elég lenne... most csak chippelve van a kicsike és nekem igy is tökéletes... csak szurja a szemem a sok ratyi lurkó aki apu B6-jával hadonászik nomeg a full extrával :D kipuff van 60-es nyitott, fék is van még rajta xd hátul is tárcsás... és tudom mi az az örület... régen ladáztam :D és igencsak fájt a pénztárcámnak :D és legfőképp magamnak akarom csinálni... mert ugye ugy tanul az ember ha retkes lesz a keze...
Az mfa val kimutatott fogyasztás?

Nem valós 100 ra



Nem valós 100 ra

Egy kollár chip mennyire zavarhatja meg az mfa-t??? Kíváncsi lennék hogy a fogyasztás amit ír az valós lehet-e...
Én megpróbáltam most egy arany középutat találni a hétköznapi használat és a csapatás között.
Úgy válogattam a motyókat a motorhoz futóműhöz hogy 150 200 között meglegyen és tartós legyen.
Ez egy kicsit túlteljesült de már azon gondolkodom hogy van mindenből 2ik lépcső.




Úgy válogattam a motyókat a motorhoz futóműhöz hogy 150 200 között meglegyen és tartós legyen.
Ez egy kicsit túlteljesült de már azon gondolkodom hogy van mindenből 2ik lépcső.




nem kopna az Ibiszka csak Te mindig racsingólsz 100 alatt Te is szédülsz 







Masterdriv
#1356
2011. augusztus 26. 20:22
Kész pont... itt a kör be is zárul... aztán nagyobb csiga nagyobb csúcs, törik a váltó.. de ha másik váltó már sperr is.. aztán 8 ezres olyajcsere periódus mint nálam, aztán a fék kevés.. és íg ya végtlenségig... aztán már annak s örükl az ember, ha nem megy tönkre semmi főrész, hanem csak a megszokott dolgok fogynak el fele olyan hamar.. :D .D :D mint pl fékek, gumik, szilentek, félteneglyek.... hogy másokat ne is említsek! :D
De ha elkezded soha nem lesz vége.
Beteggé teszi az embert.
Nagyobb mindig van mindenből.

Beteggé teszi az embert.
Nagyobb mindig van mindenből.

gt17et felejtsd el.
Elavult és nem tartós
Szami rak össze mehanikus adagolót 11es elemest 70 ért ha odaadod a te gyári adagolód.
7000ft a kuplungra a kevlár.
80 -120 egy jól összerakott turbó
502es csöcs meg 30-40berakással együtt.
+ a munkadíjak + kipufogó futómű fék stb stb.
500 ból kijön
Elavult és nem tartós

Szami rak össze mehanikus adagolót 11es elemest 70 ért ha odaadod a te gyári adagolód.
7000ft a kuplungra a kevlár.
80 -120 egy jól összerakott turbó
502es csöcs meg 30-40berakással együtt.
+ a munkadíjak + kipufogó futómű fék stb stb.
500 ból kijön

és ha csak elemet veszek? majd elviszem 1 adagolóshoz?
Ha nem is Krézy-t veszel mindenképp olyat vegyél ami autóba van és kipróbálható.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!