1.9 TDI (90LE) tuning
aktuális téma

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
bemész az NKH-hoz, kérsz egy átalakítási engedélyt. Ez 12.000 Ft és igen/nem jellegű. Gondolom g3-ba akarsz g4 mocit rakni, ha ilyen létezett g3-ban is, akkor IGEN, egyéb esetben NEM választ fogsz kapni. Ha igen, akkor keresel egy gépészmérnököt, aki megtervezi neked, majd láttamoztatja egy kamarai taggal ez 80-300 eFt/nap (1 nap alatt nem nézik át). Ha ez megvan, akkor márc sak egy márkaszervíz kell, ahol is hivatalosan beszerelik.
Vagy beleszarsz az egészbe, és belerakod. Max ha lebuksz, akkor jön a "szigorított"
Vagy beleszarsz az egészbe, és belerakod. Max ha lebuksz, akkor jön a "szigorított"

Én tenném bele gondolkodás nélkül...

sziasztok.vki tudna abban segiteni nekem h ha motort akaok cserélni az autóban (mert erre nemakarok pénzt költeni) akkor az papír ügyileg hogy megy ha 4es golf tdi-t akarok belerakatni?vagy el lehet-e ezt intézni vhogy okosba?vagy szarja a papírokra ugyse mászik alá senki?
szal ilyen ügyben kérem a segitségeteket.előre is köszi

szal ilyen ügyben kérem a segitségeteket.előre is köszi

Nekem akkor csinálta amikor kevés volt neki az anyag. Tettem be még egy gázolajszűrőt + kicseréltem a kocsi alatt a csöveket... 8->12mm-re. azóta nincs ilyen gondja.
Nézd meg a képeket az oldalamon.
Nézd meg a képeket az oldalamon.
igen, az igényes ember sem eszi meg a saját szarját... Igy a motorom se tegye.. 

Mennyiért lehet most ilyen verdát kapni?
jol bekokszosit midnent a mociba en egy vodor retket kiszedtem lehet az abaja hoyg mar nagyon bekokszosodott





lekell hegeszteni a faszba :) minek egr én kivagtam a picsbe :P
EGR szelep lehet.
Nálam pl 3500nál kapcsolta ki. Ha szétment, és nem kapcsolt ki, akkor magas fordulaton irtózatosan fogta... nem lehetett húzatni. Vágd ki belőle, én is azt csináltam!
Nálam pl 3500nál kapcsolta ki. Ha szétment, és nem kapcsolt ki, akkor magas fordulaton irtózatosan fogta... nem lehetett húzatni. Vágd ki belőle, én is azt csináltam!

Segítsetek!!!!!!!!
1z-s TDi-m van...sztem gyári turbó, 1.5bar a nyomás(előző tulaj csinálta, valószínű chip)
dobok nélküli 52-es kipufogó rendszer...
kb ennyi a "tuning"
Problémám:
az autó 3300-4000-es fordulatnál kinyom egy nagy kormot... elkezd "dadogni", 1-1 henger elmegy.... és kell neki kb 15-20 másodperc utána magához tér....
-Porlasztócsúcsok bevizsgálva, kicserélve nagyobbra
-Adagoló elektromos gyári, de baj nincs vele, fel lett újítva nemrég
-gázolajszűrő nem koszos, nem levegős a rendszer
-turbó jól dolgozik
és az adagolós se találkozott még ilyen problémával....
lehúztuk a légtömegmérőt...ekkor üresbe sikerült kiforgatni úgy h ne menjen el az alapjárat, de természetesen terhelés alatt légtömegmérő nélkül 2000-es fordulat fölé nem megy....!(mindenféle légszűrővel teszteltem már)
A légtömegmérő nem koszos....:S
Én még két dologra tudok gondolni: vagy rossz a légtömegmérőm, bár akkor sztem egyáltalán nem menne....
vagy az EGR szelep nem szólhat közbe???
amúgy nagyon jól megy.......csak ezt senki se tudja h miért csinálja:(((
Szóval szeretnék ötleteket!
Köszönöm
1z-s TDi-m van...sztem gyári turbó, 1.5bar a nyomás(előző tulaj csinálta, valószínű chip)
dobok nélküli 52-es kipufogó rendszer...
kb ennyi a "tuning"
Problémám:
az autó 3300-4000-es fordulatnál kinyom egy nagy kormot... elkezd "dadogni", 1-1 henger elmegy.... és kell neki kb 15-20 másodperc utána magához tér....
-Porlasztócsúcsok bevizsgálva, kicserélve nagyobbra
-Adagoló elektromos gyári, de baj nincs vele, fel lett újítva nemrég
-gázolajszűrő nem koszos, nem levegős a rendszer
-turbó jól dolgozik
és az adagolós se találkozott még ilyen problémával....
lehúztuk a légtömegmérőt...ekkor üresbe sikerült kiforgatni úgy h ne menjen el az alapjárat, de természetesen terhelés alatt légtömegmérő nélkül 2000-es fordulat fölé nem megy....!(mindenféle légszűrővel teszteltem már)
A légtömegmérő nem koszos....:S
Én még két dologra tudok gondolni: vagy rossz a légtömegmérőm, bár akkor sztem egyáltalán nem menne....
vagy az EGR szelep nem szólhat közbe???
amúgy nagyon jól megy.......csak ezt senki se tudja h miért csinálja:(((
Szóval szeretnék ötleteket!
Köszönöm
nekem kb 3 másodperc és már csendben is van a motor...
hát az 5w40 meg lehet híg lesz már... bár ki tudja
én hagyom a 10est
hát az 5w40 meg lehet híg lesz már... bár ki tudja
én hagyom a 10est

Sziasztok!Én is 10w-40 el járok Mobil1,nem eszi és szépen jár vele!

Szia, nekem is csinálta és a kompiban kicseréltük a két flash-t vissza ment rá a gyári progi és megoldotta a problémát.
De ha van ismerős, akkor először nézzétek meg menetközben a motoradatokat. pl:mennyit kér t. nyomásnak és mennyit kap stb., majd ő tudja.
De ha van ismerős, akkor először nézzétek meg menetközben a motoradatokat. pl:mennyit kér t. nyomásnak és mennyit kap stb., majd ő tudja.
bexi1
#1176
2010. szeptember 06. 12:40
TDI-ről volt szó, meg én a 10w40 re gondoltam,az nem fullsyn.

Igen, sajnos. Régebbi motorokon még alu volt. Örökös...
Mérete meg minden stimmel csak pont 30fokkal elforgatták hogy véletlen se lehessen átrakni

Mérete meg minden stimmel csak pont 30fokkal elforgatták hogy véletlen se lehessen átrakni


nem érné meg.. és a tendencia efelé megy.. csináljunk "ujat" ami max 80e km bir ki..
Az van benne most.
De sűrűn kerepel indítás után.
Nem inkább 5w40 kellene neki?
De sűrűn kerepel indítás után.
Nem inkább 5w40 kellene neki?
Ha-ha-ha... a 2.0 PD zabálja

Ne hengerfejezzetek már anyira, TDI ritkán lesz az. A tömités elfossa magát az még nem HF.
JA a vizcsőcsonk elég szar megoldás, nem értem miért nem erősitik meg legalább a cserealkatrészeket.
JA a vizcsőcsonk elég szar megoldás, nem értem miért nem erősitik meg legalább a cserealkatrészeket.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
eddig ez hangzott a legbarátibban