1.9 TDI (90LE) tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI (90LE) tuning

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
éne
#1190
2010. október 01. 18:21
és amit firewall korela írt nekem? : legegyszerűbb módja a motorcserének. kisavazod a számot belőle. Következő műszakira így eltolod. Ott azt mondják, hogy jajj jajj mi lesz így motorkódoztatni kell stbstb ekkor a gyári motorkódot megkapod és egy vizsga igazolást kapsz nem új matricát a rendszámra elmész az okmányirodába majd ott 6000ft ellenében kapsz új forgalmit beírják, hogy motorszám korrozió miatt nem látszik vagy valami hasonló. Majd ha ez megvan felnyalják az új matricát és kész. Ezután azt raksz be szám nélkül amit nem szégyelsz.

eddig ez hangzott a legbarátibban
Colin
#1189
2010. október 01. 15:29
bemész az NKH-hoz, kérsz egy átalakítási engedélyt. Ez 12.000 Ft és igen/nem jellegű. Gondolom g3-ba akarsz g4 mocit rakni, ha ilyen létezett g3-ban is, akkor IGEN, egyéb esetben NEM választ fogsz kapni. Ha igen, akkor keresel egy gépészmérnököt, aki megtervezi neked, majd láttamoztatja egy kamarai taggal ez 80-300 eFt/nap (1 nap alatt nem nézik át). Ha ez megvan, akkor márc sak egy márkaszervíz kell, ahol is hivatalosan beszerelik.

Vagy beleszarsz az egészbe, és belerakod. Max ha lebuksz, akkor jön a "szigorított"
LaciToledo
#1188
2010. október 01. 15:20
Én tenném bele gondolkodás nélkül...
éne
#1187
2010. szeptember 29. 18:33
sziasztok.vki tudna abban segiteni nekem h ha motort akaok cserélni az autóban (mert erre nemakarok pénzt költeni) akkor az papír ügyileg hogy megy ha 4es golf tdi-t akarok belerakatni?vagy el lehet-e ezt intézni vhogy okosba?vagy szarja a papírokra ugyse mászik alá senki?
szal ilyen ügyben kérem a segitségeteket.előre is köszi
LaciToledo
#1186
2010. szeptember 17. 00:04
Nekem akkor csinálta amikor kevés volt neki az anyag. Tettem be még egy gázolajszűrőt + kicseréltem a kocsi alatt a csöveket... 8->12mm-re. azóta nincs ilyen gondja.
Nézd meg a képeket az oldalamon.
recska
#1185
2010. szeptember 16. 23:58
igen, az igényes ember sem eszi meg a saját szarját... Igy a motorom se tegye..
Davko
#1184
2010. szeptember 16. 23:45
Mennyiért lehet most ilyen verdát kapni?
morph
#1183
2010. szeptember 16. 23:44
jol bekokszosit midnent a mociba en egy vodor retket kiszedtem lehet az abaja hoyg mar nagyon bekokszosodott
morph
#1182
2010. szeptember 16. 23:43
lekell hegeszteni a faszba :) minek egr én kivagtam a picsbe :P
recska
#1181
2010. szeptember 16. 23:30
EGR szelep lehet.

Nálam pl 3500nál kapcsolta ki. Ha szétment, és nem kapcsolt ki, akkor magas fordulaton irtózatosan fogta... nem lehetett húzatni. Vágd ki belőle, én is azt csináltam!
The Greek
#1180
2010. szeptember 16. 23:16
Segítsetek!!!!!!!!
1z-s TDi-m van...sztem gyári turbó, 1.5bar a nyomás(előző tulaj csinálta, valószínű chip)
dobok nélküli 52-es kipufogó rendszer...
kb ennyi a "tuning"
Problémám:
az autó 3300-4000-es fordulatnál kinyom egy nagy kormot... elkezd "dadogni", 1-1 henger elmegy.... és kell neki kb 15-20 másodperc utána magához tér....
-Porlasztócsúcsok bevizsgálva, kicserélve nagyobbra
-Adagoló elektromos gyári, de baj nincs vele, fel lett újítva nemrég
-gázolajszűrő nem koszos, nem levegős a rendszer
-turbó jól dolgozik
és az adagolós se találkozott még ilyen problémával....
lehúztuk a légtömegmérőt...ekkor üresbe sikerült kiforgatni úgy h ne menjen el az alapjárat, de természetesen terhelés alatt légtömegmérő nélkül 2000-es fordulat fölé nem megy....!(mindenféle légszűrővel teszteltem már)
A légtömegmérő nem koszos....:S
Én még két dologra tudok gondolni: vagy rossz a légtömegmérőm, bár akkor sztem egyáltalán nem menne....
vagy az EGR szelep nem szólhat közbe???
amúgy nagyon jól megy.......csak ezt senki se tudja h miért csinálja:(((
Szóval szeretnék ötleteket!
Köszönöm
LaciToledo
#1179
2010. szeptember 06. 13:00
nekem kb 3 másodperc és már csendben is van a motor...
hát az 5w40 meg lehet híg lesz már... bár ki tudja
én hagyom a 10est
kobalu
#1178
2010. szeptember 06. 12:48
Sziasztok!Én is 10w-40 el járok Mobil1,nem eszi és szépen jár vele!
vilibora
#1177
2010. szeptember 06. 12:47
Szia, nekem is csinálta és a kompiban kicseréltük a két flash-t vissza ment rá a gyári progi és megoldotta a problémát.
De ha van ismerős, akkor először nézzétek meg menetközben a motoradatokat. pl:mennyit kér t. nyomásnak és mennyit kap stb., majd ő tudja.
bexi1
#1176
2010. szeptember 06. 12:40
TDI-ről volt szó, meg én a 10w40 re gondoltam,az nem fullsyn.
Steil
#1175
2010. szeptember 06. 08:26
Igen, sajnos. Régebbi motorokon még alu volt. Örökös...
Mérete meg minden stimmel csak pont 30fokkal elforgatták hogy véletlen se lehessen átrakni
jenl
#1174
2010. szeptember 05. 23:06
nem érné meg.. és a tendencia efelé megy.. csináljunk "ujat" ami max 80e km bir ki..
Mici
#1173
2010. szeptember 05. 22:53
Az van benne most.
De sűrűn kerepel indítás után.
Nem inkább 5w40 kellene neki?
Mici
#1172
2010. szeptember 05. 22:52
Ha-ha-ha... a 2.0 PD zabálja
Steil
#1171
2010. szeptember 05. 21:59
Ne hengerfejezzetek már anyira, TDI ritkán lesz az. A tömités elfossa magát az még nem HF.
JA a vizcsőcsonk elég szar megoldás, nem értem miért nem erősitik meg legalább a cserealkatrészeket.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 1790 találat 90 oldalon