Cikk: A futómű tuningja

Témakör: Tuning
aktuális téma
A futómű tuningja

Tuning rovatunk soron következő cikkében a futómű tuning főbb lépéseit vettük sorra.Bővebben/

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
pomicsabi
#2831
2011. március 22. 15:00
nekem full le van tekerve, sőt még 1-2 menet maradt, mert a stab rúdtól nem lehet lejjebb tekerni elöl így is beleér a műanyagba, de az majd kikopik
Tz666
#2830
2011. március 22. 14:58
Tz666
#2829
2011. március 22. 14:57
elöl én bent hagytam a segédrúgót és még így is 4 cm tudnék lefele tekerni de a féltengelyek má így is majdnem függőlegesen állnak
Red 82
#2828
2011. március 22. 14:52
lehet nálam is az lesz a végső megoldás
pomicsabi
#2827
2011. március 22. 14:50
mi is alapból anélkül tettük be Elől meg segédrugó nélkül akarták a többiek, csak hát kartervédő nélkül elég tökös lett volna meg hát első ültetett kocsim, még szokni kell
Tz666
#2826
2011. március 22. 14:48
az volt amit elsőre kihajítottam
*remus*
#2825
2011. március 22. 14:32
Az a jó, hogy ennél a Polonál a TA

Vorderachse 15 - 70mm

Hinterachse 20 - 70mm ültet

És volt olyan akinél le se volt csavarva teljesen és mégis sikerült vele neki 110mm-t ültetnie

Feri
#2823
2011. március 22. 14:11
Red 82
#2822
2011. március 22. 14:09
Üdv

Nekem jelenleg JOM van beszerelve mert a mostani körülmények miatt nem akartam olyan nagy összegeket kiadni érte mivel van bőven amire lehet költeni persze idővel biztosan kicserélem valami Bilstein vagy KW esetleg H&R-e viszont ehhez a jelenlegihez nagyon jól hozzájutottam és amennyibe nekem van annyit megért bőven ha csak 1 évet bír akkor is bár annál szerintem többet elmegy + még mindíg jobb mint a full gyári alap...
elöl -60-at lehet állítani de már alapból -30-al rövidebb mint a gyári, hátúl csak -20 az állítási lehetőség ami lehet hogy kevés lesz mivel nagyon peres a gumám de majd meglátjuk hogy mit mutat amikor megkapja a súlyt rendesen ha magas akkor max. hátra visszanyomom a sima -30-as H&R-eket bár szerintem ha lerakom koppra hátúl akkor elvileg ezekkel a JOM-okkal is jónak kell hogy legyen de majd kiderűl.
Barnaby88
#2820
2011. március 22. 13:52
nem rossz a TA, meg a többi olcsó futómű, de nem is túl jók. Korábban V-maxxom volt (kb egy szint a TA-val), de azért a mostani KW Variante 3-mam kicsit más szint. Kevésbé ráz, mégis jobban tart kanyarban, sokkal jobb minőségű anyagokból készült stb.
Ha szűk a keret érhető, hogy az olcsóbbat veszi valaki, de ha belefér egy márkásabb darab, szerintem nem érdemes ezen spórolni, én ezt sajnos a saját káromon tapasztaltam meg.
pomicsabi
#2819
2011. március 22. 13:42
hátul már így is az állítócsavar sincs bent
pomicsabi
#2818
2011. március 22. 13:41
jah szal ott nem - hanem + kell legyen majd szólok nekik írják át mondjuk a TA-nak a 120mm-es ültetése se 12cm hanem jó az 10nek, hátul meg 7
Tz666
#2816
2011. március 22. 13:39
30+65 gondolom így jön ki a 95 mm
pomicsabi
#2815
2011. március 22. 13:38
akkor minek írják oda h ennyit ültet?
Tz666
#2814
2011. március 22. 13:36
na ja , de hát ezt má akko tudtuk miko megvettük
Tz666
#2813
2011. március 22. 13:35
nekem elöl 12 cm hátul meg több mint 9cm
pomicsabi
#2812
2011. március 22. 13:30
most nézem a weitec csak 30-65mm-t ültet elöl hátul meg 20-50mm... Lehet azért nem ráz annyira. Nekem elöl tökig letekerve ül kb 9 centit, hátul 7et
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Összesen 3591 találat 180 oldalon