Cikk: A kipufogótuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A kipufogótuning

Tuning rovatunk új írással bővölt: mai cikkünkben a kipufogórendszer tuningjának alapjait és fontosságát taglaljuk. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
bibby
#79
2004. április 29. 09:19
Én a Magnumnál csináltattam a kocsira a teljes sport-rendszert. A hangja sem volt gyenge (dobhártyaszaggató versenyautó feeling), de a teljesítmény is iszonyatos lett (2.0-s Mitsubishi Lancer 2 kocsihossz hátránnyal végzett 1/8 mérföldön). De a fejemet hosszú távon majd szétttépte a hang. Szóval visszavittem és két nap alatt a fiúk kicserélték a hátsó dobot. Most a kocsinak diszkréten morgó hangja van és a teljesítmény - igaz észrevehetően - de alig csökkent. Hát valamit, valamiért...
Suncee
#78
2004. április 29. 03:23
Ja és lehet éppen hanggal csináltatni? Ezt úgy értem, hogy ne üvöltsön, mert már a tököm tele van a mostanitól. 4 éve hallgatom és most telt be a pohár. Szóval valami szolid kellene alacsony áron. Ez jó
Suncee
#77
2004. április 29. 03:19
Mennyiért csináltatod és milyen véggel?
Suncee
#76
2004. április 29. 00:26
És mi a helyzet egy hátsó dobbal?
Suncee
#75
2004. április 29. 00:23
4000-6000-ig húz?
Ezt nem adod be...
Akkor már csak nyig szegény...
gyugyu
#74
2004. április 28. 22:32
Hi mindenkinek !

Nekem 2 hete van fent a hátsó sport dob. Elégedett vagyok vele, kellemes morgó hagja lett a verdának és egy kicsit kevesebbet is kajál.
A nyomaték az kicsit gyengébb lett, viszont fordulaton (4000-6000) jól húz.. (fabia 1.2 12V)
Suncee
#73
2004. április 28. 20:22
Hali Bishop.
Nekem injektoros a verdám. Ha kibaszom belőle a katalizátort akkor ki fogja nekem beállitani és hogyan, hogy jobb legyen minden. ill., hogy egyáltalán jó legyen?
HPS
#72
2004. április 28. 19:40
Valakinek van Ladán Remus dob? Azt akarok venni 08as Ladára, csak félek, hogy vissza fog hörögni, vagy esetleg vmi tanács amivel ki lehet ezt küszöbölni?
faro
#71
2004. április 22. 15:29
hi all!
én még az omegámat okosítottam anno.
elösször sportdobot rakattam rá..késöbb kikapattam a katalizátort(a várt különbséget nem éreztem)...aztán jött a 60as rencer és csak egy hátsódob(ami azé nem volt kóser,mert egy kicsit kevesebbnek éreztem a nymatékom,de a hangja brutális volt)...kocc után meg belekerült még egy középdob és úgy volt a tutti.mindenkinek ezt javasolom(60as rencer-kdob,shdob).
én ezt janóéknál csináltattam,mert nekem beválltak és több éve hozzájuk viszem a kocsikat.jó gyerekek és vészesetben is segítenek!
üdv all!
zolika lxi
#70
2004. április 22. 15:21
Szerintem inkább Proax-et vegyél.
jordan6
#69
2004. április 22. 11:30
milyen tapasztalatok vannak komplett magnum rendszerekkel? szeretnék egyet, vagy inkább, ne? elsősorban a teljesítménynövekedés motivál. nem értek hozzá, de ez gondolom már ki is derült...
Bishop
#68
2004. április 22. 10:21
Hali!
Javasolt a típusdob.
Mivel nekem ez majd 40 ropiba fog kerülni én olcsósági szempontok alapján okosítottam a hátsó dobot és röptettem a katalizátort.
Ennek és a gyújtás igenhangyányi méretű állításának köszönhetően, kegyetlenül reagál a verda a gázra. Ahogy érinted a pedált rögtön pörög a moci, nem vár egy kicsit, meg ilyenek, mint fater mareáján...
Ha leszállsz a gázról akkor meg zuhan a fordulat. A nyomatékvesztés érezhető az alacsonyabb tartományban, de menet közben nagyobb fordulaton jobb a hatás és nem mellékesen a hang is!
A hátsó dobot csak egy véggel és a gyári csőnyílás szélesítésével oldottam meg. Átmenetileg....
kvazR
#67
2004. április 22. 08:45
na hát ezért csináltatok a saját autómra tervezett kipuffogó dobot. ami nem ilyen univerzális 1000-1500ccm3 -ig meg társai.
ja és nem is kerül rögtön 40ezerbe mégis 3 év gari van rá.
S_Bernie
#66
2004. április 22. 08:29
Előnyök: kicsivel talán nagyobb teljesítmény a gyorsabb öblítés miatt, nagyobb hang, hátrányok: nagyobb hang (:-) valamivel kisebb nyomaték alacsony fordulaton. Ha nincs középdobod a kipufogógáz nagyobb sebességgel áramlik a végdob felé, így a "huzat" kiszívja az éppen nyitott hengerből a maradék kipufogógázt, ami ront egy picit a motor hatásfokán, viszont nagy fordulaton elősegíti, hogy a nafta minél előbb a szabadba távozzon és ne okozzon nagy ellennyomást. Szakik szerint igazi fojtást a hátsó dob jelent, a középdob csak 5-10%-ban felelős, úgyhogy a hangot leszámítva sztem sokat nem nyersz vele.
Suncee
#65
2004. április 22. 04:17
Segitsetek, mert hülye vagyok...
Mi értelme van annak ha kidobom a középső dobot és csak egy sima cső lesz a helyén?
Mik az előnyök és mik a hátrányok?
Aki tudja segitsen.
Köszönöm.
monsters
#64
2004. április 15. 13:52
én annyit vettem észre hogy alacsony fordulaton kicsivel nyomatékszegényebb lett a kocsim, így még jobban kell neki hogy egy bizonyos fordulat alá ne essen. Én egyébként a hangja miatt tettem rá.
Talán minimális javulás van a szabályozás környékén..... talán.
CRXDOHC
#63
2004. április 15. 13:26
Nem azt mondom, hogy hanyatt kell esni, de aki ismeri, hogy mit tud az autója, az észre fogja venni!
CRXDOHC
#62
2004. április 15. 13:23
Amikor a CRX-emre felkerült a Sebring dob, én észrevettem, hogy rugalmasabban reagál a hirtelen gázra!
Nekem az a véleményem, hogy megéri az árát a sportdob!
VASILIJ
#61
2004. április 15. 13:14
"Persze vak tyúk is talál szemet"
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 6886 találat 345 oldalon