Cikk: A kipufogótuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A kipufogótuning

Tuning rovatunk új írással bővölt: mai cikkünkben a kipufogórendszer tuningjának alapjait és fontosságát taglaljuk. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kvazR
#180
2004. július 30. 22:08
ja és nekem is van egy kipufom nagyovál véggel max 10E de inkább 8ért odaadom
kvazR
#179
2004. július 30. 22:07
2es hangú az enyém néz az oldalam van róla kép. két olyan véggel mint a tiéd (2*100)...most bepakolom alá az 50es vagy 60as csövet, kitolom a középdobot (gyári) és berakok egy gázgyorsítót. nameg emelek egy kicsit az alapjáraton is...
BlackTiger
#178
2004. július 30. 21:52
Na fasza!

Bár vetted volna a 3as hangot! Nekem olyan van kerek véggel(a legnagyobb méretben)+kivették a középdobot és most baszottul jó a hangja! Olyan mintha valamui böszme motor lenne benne!


u.i.: HA VALAKINEK KELLENE VAN EGY UNIVERZÁLIS DOBOM 90-es DTM VÉGGEL 15ért eladóóóó!


üdv.
BlackTigerTuning
kvazR
#177
2004. július 30. 21:47
bazzzén meg azon igyekszem hogy minnél mélyebb erősebb hangja legyen de úgy néz ki rendszer nélkül nem fog sikerülni. pedig már magnum 2es hangra is rászántam magam de még az se lett okés. 3ast kellett volna venni, de arról meg mindenki lebeszélt mert túl hangos meg zavaró....persze...csak épp nekem nem lesz hangos bassza meg...
Petros
#176
2004. július 30. 21:40
Nemreg vettem a kocsit, hatul Phoenix feliratu (nem lattam meg) sportdob + kromozott dupla kipuffveg. Jol nez ki, de szvsz hangos. Nagy poen, hogy beindulnak a riasztok, meg ha visszhangzik az alagut vtec folott, de hosszu tavon azert mar zavaro, hogy nem tudsz beszelgetni, csak kiabalni a kocsiban. Eppen ezert engem olyan megoldas erdekelne, hogy dobjon teljesitmenyt (akar leomlotol csere), viszont lehetoleg ne legyen hangja. Semmi. Utalom, hogy masfel honap alatt 8 igazoltatasom volt.
Mondjuk ebbol csak egyszer piszkaltak a folia miatt, de a kipuffhoz egy szavuk sem volt.
Azota este lehuzom az ablakokat mielott rendorauto melle allok lampanal.
BlackTiger
#175
2004. július 30. 17:56
Csáo!

Nekem most egy MAGNUM dob van fennt és ami érdekes, hogy teljesen szabad áramlású! Nincs benne semmi térítő lemez, amitől mély hangja lenne! Kivetettem a középdobot és olyan piszkosúl jó hangja van, hogy csuda! Pedig csak 1.3 as mocim van! Azt mondták nekem a Kipufogó Klinikások, hogy ezt még azzal lehet durvítani, hogy ha a csöveket kicserélik a vas alatt 50es méretűre!

Szerintetek megcsináljam? Valóban erősíti a nagyobb csövezés a hangot?!

üdv.
BlackTigerTuning
Bishop
#174
2004. július 30. 16:59
Én most tanulmányozom ezt a témát de már egy pár okosságra rájöttem.
Nekem az a gondom, hogy nem tetszik a brutálmély dongó hang. (most olyasmit sikerült a gyári dobomból csinálni de tetszi már, unom)
Olyan hango szeretnék mint a Ziegen típusdob a civicemre!
Mivel ezt 40 ropiért oda is adják gondoltam építtetek egyed, de a saját terveim alapján! (egyet már csináltam, de az nem fojtott annyit mint kellett volna, viszont utazásnál nem volt zavaró)

Most ott tartok, hogy a perforált cső, mennyire tekeredjen, illetve szűküljön.
(kb.: 50esről 45-40-ig) Ez fontos a gázgyorsításnál és némiképpen fojtásra is szüksége van kicsi motoromnak..
Hangszigetelőnek a közetgyapot kiváló (ők is azt használják) 1000 fokig hőálló...

Egyszerű dobot építeni én csak heggeeszteni nem tudok (mert nincs mivel)
Szar, hogy 5-10 ropiból tuti saválló dobot lehet összeheftelni... Nem beszélve a középdob végdobbá való átalakításáról!
Opel kadett GSI.n próbáltuk ezt és tökéletes dobot sikerült előállítani rá. (Polyák mester és haverja team)
Én csak láttam, hallottam, kipróbáltam, és atomdúrva volt! 3.000Ft volt az egész...
Szóval egyszerűbb venni a dongó dobokat, de én akkor sem!!!
VWfreak
#173
2004. július 30. 16:48
Csáo! Azt szeretném kérdezni, hogy dízelre érdemes-e nagyobb átmérőjű rendszert tenni csak egy hátsó sport dobbal? A hangja gondolom mindenképp nagy lesz, de a teljesítmény nem nő ...
Koczeka
#172
2004. július 30. 14:09
50-es átmenő dobbal, ami VTEC fölött ölég jól szól simán átment a műszakin!
aztec GSI
#171
2004. július 30. 13:08
Kipuffklinikán brutussal dolgoznak én csak jót tudok róla mondani. Az előző autómra full renccert csináltak és naon jó lett... És nem is volt drága viszonylag. Ha ők nem akkor ott vannak még Janóék szvsz korrektül és árban dolgoznak.
pcorp
#170
2004. július 30. 12:57
Hát alapban talán a dobméret ill. a motor méret.
Az én kipuffomnak végében egy fojtószelep, amivel lehet állítani a hangját.
prosi
#169
2004. július 30. 12:45
prosi
#168
2004. július 30. 12:44
Szerintem a ccm sokat számít, nekem a 200es Volvon csak egy hátsó dob van de olyan mély a hangszine, hogy egy közepes indulásnál beindul töle egy-két riaszto. (ma eddig 2nél tartok...)
kvazR
#167
2004. július 30. 12:38
A kipufogók hangjáról kérdeznék. Mi a jóisten befolyásolja a hangot? mitől lesz mély, magas, öblös gagyi stb. Erős hangos mély hangot csak rendszerrel lehet elérni? Mennyit számít hogy mekkora ccmes autón van egy dob?
Tlee
#166
2004. július 03. 14:02
Proexék leoltottak..
azt mondja a faszi h 45+é ad egy dobot, és ha nem jó a sima egycsöves vég,ami a Cupásokon van,akkor 9-20ezerig vannak végek..OK.
-Kicsit drága, de éri-e??

A Kipufogó Klinikán a típusdob lehet h jobb lenne..
-Hesitation-
Segítsetek dönteni!!
Bishop
#165
2004. július 03. 11:36
aero
#164
2004. július 03. 01:03
bishop jót derültem a profi tuningon.
és főleg a virsli gumi.
amúgy kérdezném itt mennyivel növeli egy teljes szettcsere a teljesítményt? més mennyibe kerül?
Bishop
#163
2004. június 28. 12:14
Figyu már! A rendő az nem szakértőőő!!!!
Hivatalosan sem!
Ő maximum elküld a Közlek.Felügyelethez hogy vizsgálják meg a gépedet!
Na akkó van szopás, mert azok egy köcsög banda! Múlt héten beszéltem egyik pesti ilyen köcsöggel és még abba is belekötött amit kérdeztem.... Nagyon rühellem az ilyen pirmitív embereket...
Nekem a motorkód miatt vitáznak... Én mondtam hogy ez tipuson belüli, de a paraszt jött mindenféle olyan dologgal hogy hangosabb lesz meg ilyenek....
Mi lesz hangosabb ha csak a motort cserélem ki? (ráadásul gyári honda motor, gyári kipuffal) Kérdem én!

De a rendőr az nem szakértő ez a lényeg!
Bishop
#162
2004. június 28. 12:08
Akkó téged átbasztak....
a8
#161
2004. június 28. 10:29
Èn eddig hmhm pontosan 6 automra csináltattam kipufot, volt hogy csak hátsó dobot, meg volt hogy az elejétöl de a leömlök minden esetben gyáriak maradtak...

egy biztos: messze a legnagyobb változást a CRX-emen vettem észre, sokkal jobban vette a lapot, bár tény hogy alapon kicsit butább lett:
hazafelé a Szakitól aki csinálta Kecskeméten a lámpánál lefullasztottam elinduláskor az autot ami akkor már egy éve megvolt és addig nem emlékeztem hasonló esetre, nem vagyok egy Schumacher de elindulni el tudtam azért mindig...... ,
na a lényeg hogy a szaki aki csinálta azt mondta, hogy ö ugy vette észre, hogy Hondákon dobott a legtöbbet a sportpuff....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 6886 találat 345 oldalon