Cikk: A kipufogótuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A kipufogótuning

Tuning rovatunk új írással bővölt: mai cikkünkben a kipufogórendszer tuningjának alapjait és fontosságát taglaljuk. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
S_Bernie
#40
2004. március 02. 11:04
3500 fölött (amit az ember városi forgalomban viszonlyag ritkán használ). Amúgy eladnám a 45-ös rendszert (3 ajtós Suzukira való leömlőtől a hátsó dobig egy középdobbal, 2 hetes) vagy 40-es rendszerre cserélném. Etelka esküszik a fojtatlan kipuffrendszerre, nekem jobban bejön, ha alul van nyomaték és felül nincs annyir lóerő.
Koczeka
#39
2004. március 02. 10:01
A nagy fordulatszám az 7-8-9000!
Ha nem vagy Hondás, akkor kalkulálj a max. fordulatszám felső 20-25%-val...
KidRaceR
#38
2004. március 02. 09:54
És Nálad mit jelent a nagy fordulatszám?
4000 fölött?
Vagy mennyitől?
S_Bernie
#37
2004. március 02. 08:45
Általánosságban azt tudom nyilatkozni, hogy a nagyobb átmérőjű rendszer kis fordulaton csökkenti a nyomatékot, nagy fodulaton viszont többlet-lóerőket biztosít.
S_Bernie
#36
2004. március 01. 13:27
Ja, és fogyasztást nem tudok mondani, mert amíg ilyen gány idő van, nem használom a kocsit. Hóba, sóba ott van a kis Daihatsu Cuore 40 lóerővel
A teljesítményt szívesen leméretném, de nem tudom hol lehet. Meg olyan sok zsét nem is ér meg.
S_Bernie
#35
2004. március 01. 13:24
Papírt, garit nem kaptam. 20rongy a szerelés + anyag volt és nem kérdezősködtek sokat. Plusz lóerőkről nem tudok beszámolni. Kicsit könnyebben felpörög a motor, de középső fordulaton mintha nem lenne annyi nyomatékom. Magas fordulaton biztos jobban öblít, de azt nem nagyon használom.
KidRaceR
#34
2004. február 27. 10:44
Papírok? (Műbizonylat, vagy valami....)
Teljesítménynövekedés? (mekkora?)
KidRaceR
#33
2004. február 26. 21:11
Sbernie!
Ez a 45ös rendszer leömlövel mennyivel jobb, mint a gyári?
A katalizátort kiszedik?
És ha dobot nem kérek (az van, és nagyon zsír szerintem), akkor mennyi?
Mondjuk ha még ugyis 19500Ft lenne, még akkor is megérné... Mesélj a cuccról egy kicsit!
Mennyi a szerelési díj?
Gari van?
Papírok?
Fogyasztásnövekedés?
Teljesítménynövekedés? (mekkora?)
Saughassy
#32
2004. február 26. 17:42
A gond csak az, hogy nekem 3500 az utazom :)
S_Bernie
#31
2004. február 26. 16:26
Én a kipufogó klinikára esküszöm. Szép műhely a Fogarasi úton, korrekt árak. Suzukira 45-ös rendszert a leömlőtől a hátsó dobig 19500 ft. Van náluk Brutus dob változóan erős hanggal. Bár hátsó dobban én a Remusra esküszöm. Az összes többi folyamatosan hangosodik, a Remus 3000 fordulat felett kezd elhalkulni és utazósebességnél szinte nem is hallani, így Bp - Stuttrgart távon nem hülyülsz meg a zajtól.
KidRaceR
#30
2004. február 26. 09:57
Nekem is dtm van (kis ovál), de nem olyan "meredek", mint általában... ha jöttök majd hajógyárira, vagy talira, akkor megtekinthető (a képen -a reglapomon- nem igazán látszik.. azért sem, mert telóval lett csinálva az a 2 kép...)
swift1.3
#29
2004. február 26. 06:56
Kösz!
Ezért kéreztem mert nem tudtam!
ave.fw.hu
#28
2004. február 25. 23:46
A kondenzziv semmilyen kipufbol nem folyik ki, ha nincs lyuk a dobon.
DTM vegeknel gyakran van apro lyuk alul, pl. direkt beleontes es eso ki tud csopogni.
KidRaceR
#27
2004. február 25. 20:16
Nekem Magnum dob van fent, és nagyot szól, nagyon meg vagyok vele elégedve!!!
Bishop
#26
2004. február 25. 17:24
Majd elpárolog... Elvégre felmelegszik a cucc nem?
swift1.3
#25
2004. február 24. 16:42
swift1.3
#24
2004. február 24. 16:41
Hali!
Az lenne a kérdésem hogy a dtm-es végeknél nem gáz hogy a kondenz víz nem tud kifolyni?
ricfiam
#23
2004. február 04. 09:22
30000 egy komplett rendszer? Máshol ennyiért hátsó dobot sem adnak. Nem elírtad?
M@teusz
#22
2004. február 04. 08:57
M@teusz
#21
2004. február 04. 08:54
Kíváncsi lennék, hogy a képek között látható Skoda megpöckölését mennyiért vállalta be... Én is megcsináltatnám, de azért, hogy megkérdezzem az árat nem gurulok fel pestre...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 6886 találat 345 oldalon