Cikk: A kipufogótuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A kipufogótuning

Tuning rovatunk új írással bővölt: mai cikkünkben a kipufogórendszer tuningjának alapjait és fontosságát taglaljuk. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
VASILIJ
#60
2004. április 15. 13:12
Én úgy gondolom hogy a forgalomban lévő sportdoboknak a 90%-ban optikai, és akusztikai jelentőségük van.
Már sokszor az akusztikai élmény miatt "jobban" megy a verda.
Kivételt képeznek persze az olyan gyártók akik kifelyezetten tipus specifikus dobokat árulnak.
Mondjatok olyan magyar gyártót, - aki a térfogathoz és a kipufogó szelepátmérőhöz, és a szelepnyitáshoz viszonyítva gázlengést számol, és ehhez tervez rendszert.
Mr.Spock
#59
2004. április 15. 12:51
Az hogy van akinek bejön, van akinek nem, az gondolom azért van mert ezek ált. univerzál dobok, és a mi fasza egy 1,6-os Golfon, az nem biztos hogy jó egy 2.0-es mondjuk japán vasra is....
.....
nekem is épp emiatt fő a fejem, foggalmam sincs mit tegyek fel
ricfiam
#58
2004. április 10. 14:05
Hozzá kell tennem hogy a gyorsulás meg kigyorsítás nem lett egetverően jobb, csak arasznyival, de azt is megérzi az ember és ez jó...
ricfiam
#57
2004. április 10. 13:52
Kb. 1 hete vettem a Magnumtól egy sport hátsó dobot 1. hanggal (nem szeretem a zajongást). Sok véleményt hallottam hogy csak rendszert érdemes, meg hatás nincs csak a hang miatt azt hiszi az ember... Na most én ismerem az autómat, tisztában vagyok a képességeivel. A vélemények után nem vártam sokat a dobtól, gondoltam jobban fog kinézni a kocsi bulája. Tesztelgetés után a köv. tapasztalatok lettek:
-alcsony fordulatról könnyebben kigyorsít
-az én autóm (Escort) 1,6 16v motorja úgy lett megcsinálva hogy viszonylag alacsony fordulaton kiadja a legnagyobb nyomatékot ami azt eredményezi hogy 4800-5000 felett csak bőg de már semmi erő benne, ahogy mondani szokták "igényli a felváltást". Na most 6200-as fordulatig húz az autó! Gyorsul, pedig eddig ilyet nem csinált! Aztán 6500-nál jön a tiltás.

Szóval én nagyon kellemeset csalódtam és maximálisan meg vagyok elégedve az eredménnyel! Fogyasztást még nem tudom de mindegy...
Lehet hogy véletlen, hallottam olyat is hogy némely autónál bejön néhol nem.
Vagy pont ezt a dobot eltalálták?


Bocs ha hosszú voltam, de nekem ez élmény nem is kicsi így leírtam. Tényleg nem a hangja miatt hiszem hogy jobban megy hiszen főleg magas fordulaton szinte nincs is neki (utastérben legalábbis).
S_Bernie
#56
2004. március 22. 16:22
Azért a rendszer átmérőjénél nem árt odafigyelni! Ügye a csőátmérő sugarának négyzetével és pi-vel szorozva nő a cső áteresztőképessége. Ez minél nagyobb, annál lassabban távozik a gáz a csőből, kvázi leromlik az öblítés. Egy gyárilag 36mm-es csőből ha 45-öset csinálunk, azzal majdnem 30%-as növeljük az átmérőt. Namost ha az autón nincs komoly tuning (nitro, turbo, kompresszor, vagy magas benzinnyomás), akkor teljesen felesleges felbővíteni (1-2 mm-t lehet, de azért sokan nem adnának ki annyi pénzt).
bibby
#55
2004. március 19. 13:40
Nem mondod komolyan! Tényleg lendkerekes a verda? Nekem inkább Challenger-nek tûnik. Csak nem robban fel, mint az elődje! De a sárgaság tényleg nem csúnya rajta, a felni is szépen kiemeli!
monsters
#54
2004. március 19. 12:58
ott kell felhúzni...
A nem semmi a sárga fékdob rajta...
bibby
#53
2004. március 19. 12:36
Jesszusom! Ez meg mi a tök? Utánégő? Ez nem is autó, hanem vadászrepülő? Vagy mi a szösz...? (És nem olyan kis pihécske...)
T
#52
2004. március 19. 12:03
Ez nem is kipufogó...ez ojan csatlakozo, mint ami a vonatokon van...-:))
freeman
#50
2004. március 19. 09:28
Dodó145
#49
2004. március 10. 05:50
Nálam elég volt a katalizátor átütése és egy 9000 forintos sportvég felvarrása és a boxer gyönyörüen muzsikál.
Danika77
#48
2004. március 09. 20:03
A rendszerbe egy jol elkészített leömlő dob a legtöbbet.
Az a lényeg,hogy egy megbizhato ember készitse el mert amennyit javit annyit is ronthat ha nem megfelelően készitik el.
Vik001
#47
2004. március 09. 19:38
Cső mindenkinek!!Ajánlok nektek egy oldalt!!Ha még nem láttátok volna!www.magnaflow.comA hangmintákat érdemes letölteni!!
Enrico
#46
2004. március 08. 15:33
Kérdés valamelyik szakinak, teljes rendszer mellé mennyit doba sport leőmlő?
S_Bernie
#45
2004. március 08. 14:12
Az 5%-ból legalább 3% a Honda
S_Bernie
#44
2004. március 08. 14:11
A Swift GTi is 5000 felett kezd éledezni, de azért 3500 után már az autók 95%-t fél utcahosszra lehagyta. Persze jó sofőrrel Önfényezésben (is) király vagyok
Koczeka
#43
2004. március 08. 11:27
ÉN naponta soxor elküldöm a piros tartományba és van hogy csak ritkán megy VTEC (5600) alá a fordulat.
Bírnia kell!
MadskillZ
#42
2004. március 06. 14:53
nálam 5500 felett kezdődik az élet
S_Bernie
#41
2004. március 02. 11:06
Az alap GTi csak 7500-ig forog, Stage 1 chippel kb. 8000-ig. De minek, én 7000 előtt mindíg elváltok, de leggyakrabban 3000 körül Különben mi marad az autóból az utókornak?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 6886 találat 345 oldalon