Cikk: A rugókról általában

Témakör: Tuning
aktuális téma
A rugókról általában

A tuning lehetőségek egyik legáltalánosabb fajtája a gyári rugók cseréje. A rugók elsősorban az autó terhelhetőségében játszanak nagy szerepet, viszont ami számunkra a legfontosabb, a megfelelő úttartásért, stabilitásért és a komfortos utazásért is felelősek. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
14 15 16 17 18 19 20 21
S_Bernie
#43
2004. március 23. 08:45
Suncee
#42
2004. március 22. 23:44
A gyári rugók minősége és milyensége a használattól függ és nem attól, hogy mennyi idős az autó. Mert ha teszem fel 2 éves autó de éjjel nappal fullra volt pakolva akkor garantálom, hogy már rég rugócserére szorul. Egyébként a hátsó rugók mindig hamarabb kikészülnek mint az elsők. És olyankor leül az autó és rohadtul csúnyán tud kinézni.
Sréc
#41
2004. március 22. 21:42
da ha nem turbos akkor nem is mehet bele? vagy rosszul látom?
tiB
#40
2004. március 22. 21:37
Ha turbós akkor belerakhatod, nekem nagyon tetszik a hangja. Az más kérdés, hogy hány gyalogos fog elpatkolni szívrohamban egy szűk városi utszán végzett hajtás alkalmával.
Norbert
#39
2004. március 22. 20:58
És az én ALFÁMBA jól álna???
tiB
#38
2004. március 22. 20:52
Mellesleg ez tuning cucc, gyárilag nem szokták beszerelni...
tiB
#37
2004. március 22. 20:39
Íme:
"A bypass (megkerülő, blow-off) szelep, becenevén BOV: Amikor az intenzíven gyorsító turbós autó vezetője hirtelen leugrik a gázpedálról - például mert sebességet vált - a nagynyomású levegőnek hirtelen nincs hova mennie, tehát megáll, és rögvest leállítja a turbót is. Ez egyrészt némi sokk a szerkezetnek, másrészt annak újra fel kell pörögnie. Ezeket védi ki a BOV, ami egyszerűen kiengedi a feles levegőt egy vidám füttyszó kíséretében."

Ez az a hang amikor turbós autónál váltásnál van az az érdekes hang.
Norbert
#36
2004. március 22. 20:15
Bocsi hogy ilyen naív vagyok de a BLOW-OFF valmi mire való????????
freeman
#35
2004. március 22. 20:10
freeman
#34
2004. március 19. 09:18
PelyV(T)i
#33
2004. március 17. 16:01
Ez mind rendben van, de a gép amin cseréltem épphogy betöltötte a 6. életévét, mégis alig ült le. és nem egy agyonhasznált kocsi volt...

Bár eléggé gyanús nekem ez a duma, a 20 éves kocsiknak akkor a földön kellene menniük...
Zsooti
#32
2004. március 17. 09:25
Sziasztok!

velünk is fordult elő haveri körben hogy kevesebbet ült a kocsi mint amit megadtak. felhívtuk a forgalmazót és azt mondtál - teljesen jogosan - hogy zeke a cuccok gyári 0 km-es autóhoz képest van számolva. egy használt kocsnál 5 évente -1 cm-t kell számolni. Ráadásul ha már volt benne rúgó cserélve és nem a gyári van benne, akkor még szarabb a helyzet. Tehát egy 10 éves kocsinál a 4 cm-es szett jó ha hoz 2 cm-et. sajna ennyit engednek össze 10 év alatt a gyári rugók.
JiM
#31
2004. február 26. 19:03
Igen, erre mondtam én is. Meg aztán egy -30mm ültetéshez sem kellene.
steet
#30
2004. február 26. 19:02
Toronymerevítőnek igen is nagyon áldásos hatása van, de CSAK kemény sportfutóműnél, és főleg szettben. (elől-hátul, alul-felül)
Széria futóműnél értelmetlen, mivel a gyári keménységű futóműnél az autó deformációja elhanyagolható.
Saughassy
#29
2004. február 26. 18:56
zik :)
Saughassy
#28
2004. február 26. 18:51
Látjátok nekem nincs ilyen problémám. Torziós rugózás rulz, még toronymerevítőm se lehet, igaz nem is hiányzok
S_Bernie
#27
2004. február 26. 16:16
Nekem elöl és hátul is van toronymerevítő a kocsiban és rossz úton kevésbé nyekereg a kaszni, mint előtte. Mondjuk a Suzuki nem egy túl merev kocsi, de pont az ilyenekben érezhető javulást hoz. A durván ültetett+keményített kocsikba meg egyenesen kötelező, különben elengedhetnek a gyári hegesztések és kiszakad az egézs torony. Ráadásul egy rugó + gátló kombinációnál már nem nagy plusz kiadás betenni legalább előre egy toronymerevítőt is.
JiM
#26
2004. február 26. 10:33
Nekem nem egy karosszériás ügyfelem és haverom mondta, hogy teljesen hülyeség és felesleges egy utcai autóba.
JiM
#25
2004. február 26. 10:23
Ez egy set, rugó+gátlók, úgy 100e.
Sréc
#24
2004. február 25. 21:35
A toronymerevítő már magában is használ,szerintem.A gyorsabb kanyarodáskor fellépő,a kasznira ható csavaró erőket csökkenti és kíméli az egész autót,ha jol tudom...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 403 találat 21 oldalon