Cikk: A rugókról általában

Témakör: Tuning
aktuális téma
A rugókról általában

A tuning lehetőségek egyik legáltalánosabb fajtája a gyári rugók cseréje. A rugók elsősorban az autó terhelhetőségében játszanak nagy szerepet, viszont ami számunkra a legfontosabb, a megfelelő úttartásért, stabilitásért és a komfortos utazásért is felelősek. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21
fairflex
#63
2004. augusztus 27. 13:47
Az én gondom az hogyha beülnek hátra is akkor a kocsi segge nagyon megül. Elöl viszont lejjebb engedném szivem szerint. Tehát azt szeretném ha a hátulja keményebb lenne(ha 2 ember beül akkor is), az eleje pedig egy kicsit lejjebb ereszkedne. Segítene rajtam egy sportrugó szett? Ha igen melyik fajtát, márkát ajánlanátok?
vgergo
#62
2004. június 23. 10:46
Hi !

Lenne pár kérdésem- ha valaki esetleg olvassa ezt a forumot-.
Engem ezek a progresszív rugók, meg a 2lépcsős rugók érdekelnének. Esetleg valaknek van valamelyikkel tapasztalata ?
Mennyire kényelmesek és mennyire sportosak ?
Mitsubishi Galant ( 2003 as ) hoz mely gyártól készítenek ilyen rugókat ?
Kösz !
Szabyka
#61
2004. május 11. 23:40
Az Enzo ültető rugók jók ?
JiM
#60
2004. május 11. 23:13
Melyik a 60 és melyik a 35?
Klevi75
#59
2004. május 11. 20:27
kérdezd Adamo-t, neki ilyen van
J
#58
2004. május 11. 19:51
Sziasztok ismeri vki a Vogtland ültetőrugókat?
Golfba akarok venni Eibachot és ezt ajánlották 60e vs 35e Ft Eibachról sok jót hallottam közte h megmarad a komfort mivel 1/3 úton puhán jár.
Ha valakinek van Vogtland rugója és írna róla megköszönném.
kvazR
#57
2004. április 03. 20:21
igen szettben adják ennyiért vagy ettől felfelé...
kvazR
#56
2004. április 03. 20:19
van, kovácsoltatni kell, simán 1, 1.5 mm vastagabb átmérőjű rugók,de hosszuk nem változik vagyis gyári méret marad de !!sokkal!! keményebb lesz. pl: golf 2 gyárihoz képest 1mm vastagabbat tettem bele és a külső sárvédőperem nem ér bele fekvőrendőrőn keresztül 300kilóval a hátuljában, mígy a gyári már 2 kis emberrel is kb 1cm darált a gumi oldalfalából.(Vörös, Kárászy stb ilyennel is foglalkoznak.) a lengéscsillapítok megmaradtak gyári keménységűek.
Zen
#55
2004. április 03. 16:39
Csao!
Ulteto rugok milyen arban vannak?olyan 30-tol kezdodnek igaz?Az 4 db akkor?
Szal akkor nem csak egy kerek 30 ezer ft....?:))
Remelem ugy van!
S mennyire lehet ultetni max?ba..de hule vook!na csao
ZEMA
#54
2004. március 30. 15:21
sajna az Eibach bol alapból ültett a Pro Kitt nevű szett 30-40 mm-t...olyan ebböl a tipusbol nincs ami gyári magasságon marad.... azt tudom tanácsolni hogy Konikat a gyári magasságra vissza teszed és a rugokkal ültetsz...bár tudom hogy télen nem tudsz vele emelni( csak hátul, mivel ott 3 bemarás van)...de mivel ugyis kiveszed a gátlot az állitáshoz..ugy max visszadobod a gyári rugot...vagy még egy megoldás ha veszel egy amcsi állithato rugo szettet, ami nem egy nagy összeg 30.000.- Ft...és összehozod az Eibach rugokkal, de ebben az esetben a rugo tányérok alakjára kell figyelni hogy ugyanolyan leygena rugo végzödése mint a tányérjai.
n-d
#53
2004. március 27. 15:44
Nekem is lenne egy kérdésem, ami végül is megegyezik az elöttem lévőével.
Nekem egy 96-os 6.gen rövid Civic 1.6 vti-m van. Koni lengéscsillapítókat vettem, amivel 3cm-et leültettem a kocsit (állítható keménységű). Most gyári rugókkal van, de szeretnék progressívet, olyat aminek a magassága megegyezik a gyáriéval. Eibach érdekelne, van rá megoldás (nem akarok többet ültetni, és télen meg vissza kell rakni a kocsit 3cm-re magasabbra, mert hónap kicsit gázos a környéken)
hunlimo1
#52
2004. március 27. 13:06
Olyan rugóról nem tudtok ami nem ültető hanem akkora mint a gyári de keményebb?
zsolty
#51
2004. március 23. 22:57
na ennek örülök, mert igy elég szar gyorsan kanyarodni, úgy érzem mindha fel akarna burulni
tiB
#50
2004. március 23. 21:16
Stabilabb lesz, nemigazán fog dülöngélni a kanyarokban
zsolty
#49
2004. március 23. 20:49
Lenne egy kérdésem: ha veszek a kocsimba 40mm-es ültető rugókat akkor keményebb is lesz valamennyivel az autó vagy ugyanúgy bedől majd a kanyarban??? lengéscsillapítót nem akarok cserélni.
tiB
#48
2004. március 23. 20:34
Minek akarod ültetni? Ez egy szuper autó lehet, csak hajtsad és kész!
Taylor
#47
2004. március 23. 20:01
Lenne itt egy kérdésem!!! A cégek kiakadtak ezen a kérdésen! Nekem van egy peugeot 405 MI-16 4x4-es verdám! Van egy jó dolog benne!!! Far emelő hiraulika ami compuer vezérelt és gyári!!!! (terheléstől függően változtatja a far magasságát az autóm) Na kérdés pedig az: Lehet e egyáltalán ültetni??? (habár a Pesti utakra nem is olyan lényeges)
Sréc
#46
2004. március 23. 10:34
tiB
#45
2004. március 23. 09:54
mármint nem lesz túltöltve...
tiB
#44
2004. március 23. 09:53
A harminchetes hozzászólást ajánlom elolvasásra
A fordulatszám visszaesésekor a rohadtul pörgő turbó csinálmég egy kis plusz nyomást, amit ez a szelep el tud távolítani a rendszerből így a turbó nem kap sokkot és a rendszer lesz túltöltve.
Tehát a válasz: jól látod.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 403 találat 21 oldalon