Cikk: A rugókról általában
aktuális téma

A tuning lehetőségek egyik legáltalánosabb fajtája a gyári rugók cseréje. A rugók elsősorban az autó terhelhetőségében játszanak nagy szerepet, viszont ami számunkra a legfontosabb, a megfelelő úttartásért, stabilitásért és a komfortos utazásért is felelősek. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az én gondom az hogyha beülnek hátra is akkor a kocsi segge nagyon megül. Elöl viszont lejjebb engedném szivem szerint. Tehát azt szeretném ha a hátulja keményebb lenne(ha 2 ember beül akkor is), az eleje pedig egy kicsit lejjebb ereszkedne. Segítene rajtam egy sportrugó szett? Ha igen melyik fajtát, márkát ajánlanátok?
Hi !
Lenne pár kérdésem- ha valaki esetleg olvassa ezt a forumot-.
Engem ezek a progresszív rugók, meg a 2lépcsős rugók érdekelnének. Esetleg valaknek van valamelyikkel tapasztalata ?
Mennyire kényelmesek és mennyire sportosak ?
Mitsubishi Galant ( 2003 as ) hoz mely gyártól készítenek ilyen rugókat ?
Kösz !
Lenne pár kérdésem- ha valaki esetleg olvassa ezt a forumot-.
Engem ezek a progresszív rugók, meg a 2lépcsős rugók érdekelnének. Esetleg valaknek van valamelyikkel tapasztalata ?
Mennyire kényelmesek és mennyire sportosak ?
Mitsubishi Galant ( 2003 as ) hoz mely gyártól készítenek ilyen rugókat ?
Kösz !
Melyik a 60 és melyik a 35?
kérdezd Adamo-t, neki ilyen van 

Sziasztok ismeri vki a Vogtland ültetőrugókat?
Golfba akarok venni Eibachot és ezt ajánlották 60e vs 35e Ft Eibachról sok jót hallottam közte h megmarad a komfort mivel 1/3 úton puhán jár.
Ha valakinek van Vogtland rugója és írna róla megköszönném.
Golfba akarok venni Eibachot és ezt ajánlották 60e vs 35e Ft Eibachról sok jót hallottam közte h megmarad a komfort mivel 1/3 úton puhán jár.
Ha valakinek van Vogtland rugója és írna róla megköszönném.
igen szettben adják ennyiért vagy ettől felfelé...
van, kovácsoltatni kell, simán 1, 1.5 mm vastagabb átmérőjű rugók,de hosszuk nem változik vagyis gyári méret marad de !!sokkal!! keményebb lesz. pl: golf 2 gyárihoz képest 1mm vastagabbat tettem bele és a külső sárvédőperem nem ér bele fekvőrendőrőn keresztül 300kilóval a hátuljában, mígy a gyári már 2 kis emberrel is kb 1cm darált a gumi oldalfalából.(Vörös, Kárászy stb ilyennel is foglalkoznak.) a lengéscsillapítok megmaradtak gyári keménységűek.
Csao!
Ulteto rugok milyen arban vannak?olyan 30-tol kezdodnek igaz?Az 4 db akkor?
Szal akkor nem csak egy kerek 30 ezer ft....?:))
Remelem ugy van!
S mennyire lehet ultetni max?ba..de hule vook!na csao
Ulteto rugok milyen arban vannak?olyan 30-tol kezdodnek igaz?Az 4 db akkor?
Szal akkor nem csak egy kerek 30 ezer ft....?:))
Remelem ugy van!
S mennyire lehet ultetni max?ba..de hule vook!na csao
sajna az Eibach bol alapból ültett a Pro Kitt nevű szett 30-40 mm-t...olyan ebböl a tipusbol nincs ami gyári magasságon marad.... azt tudom tanácsolni hogy Konikat a gyári magasságra vissza teszed és a rugokkal ültetsz...bár tudom hogy télen nem tudsz vele emelni( csak hátul, mivel ott 3 bemarás van)...de mivel ugyis kiveszed a gátlot az állitáshoz..ugy max visszadobod a gyári rugot...vagy még egy megoldás ha veszel egy amcsi állithato rugo szettet, ami nem egy nagy összeg 30.000.- Ft...és összehozod az Eibach rugokkal, de ebben az esetben a rugo tányérok alakjára kell figyelni hogy ugyanolyan leygena rugo végzödése mint a tányérjai.
Nekem is lenne egy kérdésem, ami végül is megegyezik az elöttem lévőével.
Nekem egy 96-os 6.gen rövid Civic 1.6 vti-m van. Koni lengéscsillapítókat vettem, amivel 3cm-et leültettem a kocsit (állítható keménységű). Most gyári rugókkal van, de szeretnék progressívet, olyat aminek a magassága megegyezik a gyáriéval. Eibach érdekelne, van rá megoldás (nem akarok többet ültetni, és télen meg vissza kell rakni a kocsit 3cm-re magasabbra, mert hónap kicsit gázos a környéken)
Nekem egy 96-os 6.gen rövid Civic 1.6 vti-m van. Koni lengéscsillapítókat vettem, amivel 3cm-et leültettem a kocsit (állítható keménységű). Most gyári rugókkal van, de szeretnék progressívet, olyat aminek a magassága megegyezik a gyáriéval. Eibach érdekelne, van rá megoldás (nem akarok többet ültetni, és télen meg vissza kell rakni a kocsit 3cm-re magasabbra, mert hónap kicsit gázos a környéken)
Olyan rugóról nem tudtok ami nem ültető hanem akkora mint a gyári de keményebb?
na ennek örülök, mert igy elég szar gyorsan kanyarodni, úgy érzem mindha fel akarna burulni

Stabilabb lesz, nemigazán fog dülöngélni a kanyarokban

Lenne egy kérdésem: ha veszek a kocsimba 40mm-es ültető rugókat akkor keményebb is lesz valamennyivel az autó vagy ugyanúgy bedől majd a kanyarban??? lengéscsillapítót nem akarok cserélni.
Minek akarod ültetni? Ez egy szuper autó lehet, csak hajtsad és kész!





Lenne itt egy kérdésem!!! A cégek kiakadtak ezen a kérdésen! Nekem van egy peugeot 405 MI-16 4x4-es verdám! Van egy jó dolog benne!!! Far emelő hiraulika ami compuer vezérelt és gyári!!!! (terheléstől függően változtatja a far magasságát az autóm) Na kérdés pedig az: Lehet e egyáltalán ültetni??? (habár a Pesti utakra nem is olyan lényeges)







köszi,tudtam én! 

mármint nem lesz túltöltve...
A harminchetes hozzászólást ajánlom elolvasásra
A fordulatszám visszaesésekor a rohadtul pörgő turbó csinálmég egy kis plusz nyomást, amit ez a szelep el tud távolítani a rendszerből így a turbó nem kap sokkot és a rendszer lesz túltöltve.
Tehát a válasz: jól látod.

A fordulatszám visszaesésekor a rohadtul pörgő turbó csinálmég egy kis plusz nyomást, amit ez a szelep el tud távolítani a rendszerből így a turbó nem kap sokkot és a rendszer lesz túltöltve.

Tehát a válasz: jól látod.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!