AIRRIDE futómű
aktuális téma

AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Szia Dveed!
Köszi a választ!
A rendszer 4 körös, tehát minden rugót külön lehet állítani. Így is indokolt a 8 szelep?
A xenon magasság szenzorát nem ismerem sajnos, ki tudod fejteni a működési elvét?
A timer ha jól értem adott ideig eresztené illetve emelné. Jó az ötlet, csak félek nem tudnám pontosan állítani, mindig változik egy picit a nyomás ha 0-ról töltöm (akkor tölt a kompresszor is, esetleg az kavarhat be?)
Kaptam közben egy ilyen rajzot, vezérelt visszacsapós megoldásról
Köszi a választ!
A rendszer 4 körös, tehát minden rugót külön lehet állítani. Így is indokolt a 8 szelep?
A xenon magasság szenzorát nem ismerem sajnos, ki tudod fejteni a működési elvét?
A timer ha jól értem adott ideig eresztené illetve emelné. Jó az ötlet, csak félek nem tudnám pontosan állítani, mindig változik egy picit a nyomás ha 0-ról töltöm (akkor tölt a kompresszor is, esetleg az kavarhat be?)
Kaptam közben egy ilyen rajzot, vezérelt visszacsapós megoldásról
Tengelyenkenti rendszernel ne egy hanem 8 visszacsapoban gondolkodj. Ugy van ertelme. Automatizalni xenon magassag szenzorral v accu air rendszer. De ha csak megallasnal le akarod indulasnal meg fel a legegyszerubb egy timer relay..
Igen ő minden autó tipusba tud, csinált már egy pár autóba....
Köszi, a gugli a legjobb barátod, járj utána, több is van de konkrét oldalt nem írok számomra nem túl hasznos. Ezért van a fórum
Utánaolvastam, ezért is kérdeztem célirányosan, mivel a kérdésemre nem adott választ a legjobb barátom sem, hogy miképpen alkalmazhatnám a visszacsapó szelepet közvetlenül a rugónál? Az alapok nem számolnak be vezérelhető visszacsapó szelepről már ha létezik ilyen
Vagy tegyek minden rugóhoz fojtó szelepet annak megakadályozására, hogy a túlméretezett csövekbe visszaáramoljon minden rugózásnál a levegő?
Festo: Az utóbbi pár évben sokat romlott a minősége és ezt nem hasraütésre mondom. Ott tartok hogy az egyéni tapasztalatnak jobban hiszek.
Igen, ismerek én is pár oldalt, azokról vadásztam össze a cuccokat, azonban kíváncsi vagyok hátha elkerülte egy jó kis site a figyelmem..
Automatizálás: nem azért kérdeztem mert valójában nem akarom
Van pár elképzelésem, de jobban szeretnék tapasztalt kollégákra hallgatni, vagy olyanra aki már csinált ilyet. Meglévő rendszer hozzáépítése a jelenlegihez (pl régi subaru rendszere), vagy házilag történő elkészítése mechanikai, mágneses, optikai, ultrahangos stb magasságméréssel, programozással?

Utánaolvastam, ezért is kérdeztem célirányosan, mivel a kérdésemre nem adott választ a legjobb barátom sem, hogy miképpen alkalmazhatnám a visszacsapó szelepet közvetlenül a rugónál? Az alapok nem számolnak be vezérelhető visszacsapó szelepről már ha létezik ilyen

Festo: Az utóbbi pár évben sokat romlott a minősége és ezt nem hasraütésre mondom. Ott tartok hogy az egyéni tapasztalatnak jobban hiszek.
Igen, ismerek én is pár oldalt, azokról vadásztam össze a cuccokat, azonban kíváncsi vagyok hátha elkerülte egy jó kis site a figyelmem..
Automatizálás: nem azért kérdeztem mert valójában nem akarom

Käfer
#51646
2014. július 16. 10:18
góógle íz jór beszt frend
egyszerűbb ha utánaolvasol (google-ba pötyögd be, hogy "pneumatika alapfogalmak"
. vagy FESTO-nak van alap pneumatika és hidraulika tanfolyama, ha kicsit komolyabban érdekel a dolog.
alkatrészeket beszerezni pneumatika boltban lehet. Szintén google mert több is van...
automatizálni egyenlőre ne akard...

egyszerűbb ha utánaolvasol (google-ba pötyögd be, hogy "pneumatika alapfogalmak"

alkatrészeket beszerezni pneumatika boltban lehet. Szintén google mert több is van...
automatizálni egyenlőre ne akard...
Sziasztok!
Kezdő vagyok a témában, ezért ha volna olyan bátor vállalkozó aki segítene megválaszolni pár kérdésem azt nagyon megköszönném
Itt van pl a visszacsapó szelep.
Nem egészen tiszta a működése pl, mert ha nem vezérelhető akkor csak 1 irányba engedi a levegőt, így a légzsák elé közvetlenül nem tehetem. Viszont ha mondjuk a tartály és a szelepek közé teszem annak nem sok értelmét látom és a zsákokból vissza tud rugózni a levegő a csövekbe.
Illetve mi is az a biztonsági szelep?
Hol lehet tömlőket (a zsákokat/rugókat vagy nem tudom mi a pontos nevük) beszerezni?
Miképpen lehetne egy rendszert automatizálni? Pl előre megadott értékekre egy gombnyomással beállítani a magasságot akár menet közben is? Vagy beindításnál automatikusan az utolsó megadott értékre állítaná be magát ha esetleg eresztett volna?
Előre is köszönet
Kezdő vagyok a témában, ezért ha volna olyan bátor vállalkozó aki segítene megválaszolni pár kérdésem azt nagyon megköszönném

Itt van pl a visszacsapó szelep.
Nem egészen tiszta a működése pl, mert ha nem vezérelhető akkor csak 1 irányba engedi a levegőt, így a légzsák elé közvetlenül nem tehetem. Viszont ha mondjuk a tartály és a szelepek közé teszem annak nem sok értelmét látom és a zsákokból vissza tud rugózni a levegő a csövekbe.
Illetve mi is az a biztonsági szelep?
Hol lehet tömlőket (a zsákokat/rugókat vagy nem tudom mi a pontos nevük) beszerezni?
Miképpen lehetne egy rendszert automatizálni? Pl előre megadott értékekre egy gombnyomással beállítani a magasságot akár menet közben is? Vagy beindításnál automatikusan az utolsó megadott értékre állítaná be magát ha esetleg eresztett volna?
Előre is köszönet

Gumipogácsát honnan és milyen áron lehet szerezni? 2hurkás, 3hurkás?
Ki volt a "Mester"?

Sziasztok,
Ez a bizonyos Fakukac minden fajta autó alá tud Air-ride rendszert kialakitani?
Milyen árban dolgozik nagyjából?
Ez a bizonyos Fakukac minden fajta autó alá tud Air-ride rendszert kialakitani?
Milyen árban dolgozik nagyjából?
sziasztok! tudja-e valaki, hogy Mo.-n kinek van gyakorlata vw Bogár air ride építésben?!


Gumiápolóval fújd be , a gyártóval meg egyeztess csereidőpontot

ez kérlek használt légzsákból készítette.
én úgy gondolom hogy el van öregedve a gumma...
Sziasztok! 1 hónap és nagyjából 1000 km használat után ez mennyire normális állapot?! Sajnos én nem vagyok otthon a rendszer építésben, ezért másra bíztam, 1 hónapja sem lett kész, de egyre inkább kételyeim vannak....


Hát ha méregetik mérőszalaggal az autókat a gewinde miatt akkor kepzelheted...szerintem ha nincs engedélyed rá agyonlőnek.
semennyire! tipusvizsgáztatni kell! amúgy nem foglalkoznak vele! de itt is van megoldás rá! olyanhoz vidd akit ismersz és ő áttolja
persze kell egy kis kola érte de minden évbe ezt eljátszani? olcsóbb a typisch schein!hosszútávon...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Tudtok esetleg ajánlani valakit Pesten vagy közelében aki jártas (vagy már épített) air ride rendszerekben és esetleg tudna segíteni is? Meglévő rendszerről volna szükségem egy véleményre, ha szükséges egy átnézésre.