AIRRIDE futómű

Témakör: Tuning
aktuális téma
AIRRIDE futómű

AirRide-al kapcsolatos témák.


Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke

"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz

"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
AirWick
#51652
2014. augusztus 07. 07:06
Sziasztok!
Tudtok esetleg ajánlani valakit Pesten vagy közelében aki jártas (vagy már épített) air ride rendszerekben és esetleg tudna segíteni is? Meglévő rendszerről volna szükségem egy véleményre, ha szükséges egy átnézésre.
AirWick
#51651
2014. július 27. 15:12
Szia Dveed!
Köszi a választ!
A rendszer 4 körös, tehát minden rugót külön lehet állítani. Így is indokolt a 8 szelep?

A xenon magasság szenzorát nem ismerem sajnos, ki tudod fejteni a működési elvét?
A timer ha jól értem adott ideig eresztené illetve emelné. Jó az ötlet, csak félek nem tudnám pontosan állítani, mindig változik egy picit a nyomás ha 0-ról töltöm (akkor tölt a kompresszor is, esetleg az kavarhat be?)

Kaptam közben egy ilyen rajzot, vezérelt visszacsapós megoldásról

YoCc#
#51650
2014. július 25. 10:24
Dveed
#51649
2014. július 25. 10:00
Tengelyenkenti rendszernel ne egy hanem 8 visszacsapoban gondolkodj. Ugy van ertelme. Automatizalni xenon magassag szenzorral v accu air rendszer. De ha csak megallasnal le akarod indulasnal meg fel a legegyszerubb egy timer relay..
YoCc#
#51648
2014. július 25. 07:14
Igen ő minden autó tipusba tud, csinált már egy pár autóba....
AirWick
#51647
2014. július 16. 10:49
Köszi, a gugli a legjobb barátod, járj utána, több is van de konkrét oldalt nem írok számomra nem túl hasznos. Ezért van a fórum
Utánaolvastam, ezért is kérdeztem célirányosan, mivel a kérdésemre nem adott választ a legjobb barátom sem, hogy miképpen alkalmazhatnám a visszacsapó szelepet közvetlenül a rugónál? Az alapok nem számolnak be vezérelhető visszacsapó szelepről már ha létezik ilyen Vagy tegyek minden rugóhoz fojtó szelepet annak megakadályozására, hogy a túlméretezett csövekbe visszaáramoljon minden rugózásnál a levegő?
Festo: Az utóbbi pár évben sokat romlott a minősége és ezt nem hasraütésre mondom. Ott tartok hogy az egyéni tapasztalatnak jobban hiszek.

Igen, ismerek én is pár oldalt, azokról vadásztam össze a cuccokat, azonban kíváncsi vagyok hátha elkerülte egy jó kis site a figyelmem..

Automatizálás: nem azért kérdeztem mert valójában nem akarom Van pár elképzelésem, de jobban szeretnék tapasztalt kollégákra hallgatni, vagy olyanra aki már csinált ilyet. Meglévő rendszer hozzáépítése a jelenlegihez (pl régi subaru rendszere), vagy házilag történő elkészítése mechanikai, mágneses, optikai, ultrahangos stb magasságméréssel, programozással?


Käfer
#51646
2014. július 16. 10:18
góógle íz jór beszt frend

egyszerűbb ha utánaolvasol (google-ba pötyögd be, hogy "pneumatika alapfogalmak" . vagy FESTO-nak van alap pneumatika és hidraulika tanfolyama, ha kicsit komolyabban érdekel a dolog.

alkatrészeket beszerezni pneumatika boltban lehet. Szintén google mert több is van...

automatizálni egyenlőre ne akard...
AirWick
#51645
2014. július 16. 10:08
Sziasztok!

Kezdő vagyok a témában, ezért ha volna olyan bátor vállalkozó aki segítene megválaszolni pár kérdésem azt nagyon megköszönném
Itt van pl a visszacsapó szelep.
Nem egészen tiszta a működése pl, mert ha nem vezérelhető akkor csak 1 irányba engedi a levegőt, így a légzsák elé közvetlenül nem tehetem. Viszont ha mondjuk a tartály és a szelepek közé teszem annak nem sok értelmét látom és a zsákokból vissza tud rugózni a levegő a csövekbe.

Illetve mi is az a biztonsági szelep?

Hol lehet tömlőket (a zsákokat/rugókat vagy nem tudom mi a pontos nevük) beszerezni?

Miképpen lehetne egy rendszert automatizálni? Pl előre megadott értékekre egy gombnyomással beállítani a magasságot akár menet közben is? Vagy beindításnál automatikusan az utolsó megadott értékre állítaná be magát ha esetleg eresztett volna?

Előre is köszönet
Rolee23
#51644
2014. július 11. 14:35
Gumipogácsát honnan és milyen áron lehet szerezni? 2hurkás, 3hurkás?
NAGY G
#51643
2014. július 01. 16:57
Roccsa
#51642
2014. július 01. 11:35
Sziasztok,
Ez a bizonyos Fakukac minden fajta autó alá tud Air-ride rendszert kialakitani?
Milyen árban dolgozik nagyjából?
ggg55
#51641
2014. július 01. 11:07
sziasztok! tudja-e valaki, hogy Mo.-n kinek van gyakorlata vw Bogár air ride építésben?!
Rexxal
#51640
2014. június 09. 13:47
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Gsrobi
#51639
2014. június 08. 12:18
nem kell megijedni , amíg nem ereszt
Gumiápolóval fújd be , a gyártóval meg egyeztess csereidőpontot
jettacl
#51638
2014. június 05. 08:15
ez kérlek használt légzsákból készítette.
scott02
#51637
2014. június 05. 02:42
én úgy gondolom hogy el van öregedve a gumma...
Rexxal
#51636
2014. június 04. 17:37
A kép meg persze lemaradt, bocsi...
Rexxal
#51635
2014. június 04. 17:36
Sziasztok! 1 hónap és nagyjából 1000 km használat után ez mennyire normális állapot?! Sajnos én nem vagyok otthon a rendszer építésben, ezért másra bíztam, 1 hónapja sem lett kész, de egyre inkább kételyeim vannak....
Kese83
#51634
2014. május 25. 21:53
Hát ha méregetik mérőszalaggal az autókat a gewinde miatt akkor kepzelheted...szerintem ha nincs engedélyed rá agyonlőnek.
rolessz
#51633
2014. május 25. 21:04
semennyire! tipusvizsgáztatni kell! amúgy nem foglalkoznak vele! de itt is van megoldás rá! olyanhoz vidd akit ismersz és ő áttolja persze kell egy kis kola érte de minden évbe ezt eljátszani? olcsóbb a typisch schein!hosszútávon...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Összesen 52092 találat 2605 oldalon