AIRRIDE futómű
aktuális téma

AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
előre kell még egy 3d toronycsapágy, mert a gyárival nem ül össze eleget. már úton van

Hogy haladsz a projekttel?

szállítás ingyenes, rácsúsztam én is. amerikán belül. amúgy 420 dollár
aztán szépen le lett vámolva, fizettem rá 110ezer forint áfát és hagyjuk. amugy normálisak.

közben néztem youtube-on is kis vidiket róla, látom be lehet állítani pre-set eket itt is, elég szimpi
és ha jól néztem most ingyenes a kiszállítása bagriders-ről
egyébként mik a tapasztalataid arról az oldalról?(láttam,hogy te is onnan rendeltél)


olyan mint az E-leveler, csak itt nyomás alapján figyeli a magasságot

Ha jól láttam a képeken ,te autopilot v2-t vettél. Ez is hasonló lenne mondjuk egy e-levelhez, vagy egy kicsit butább verzió?
5-600 karcsú egy accuair/airlift/bagyard rendszerhez. én csak a managementet vettem a kellékeivel. légrugó és konzol itthon készül. de verem már a 700ezret jóval, és még nincs az autó alatt

Az igaz ha sérül akkor nagy a baj....de a gégecső nem jutott eszembe hirtelen
Köszöntem

Köszöntem

Utastéren kívül, azaz alvázon? Hát,.. nem tartom szerencsésnek, még ha rézcsöves sem. Olyan mint a repülő hidraulika vezetéke, ha az elszáll akkor nagy a gubanc.
Én még utastéren belül is lépésálló gégecsőbe húztam a csöveket: mechanikai sérülés ellen, hő, olaj stb ellen. De tervezem, hogy majd ha jól fog menni akkor a műanyag csöveket lecserélem rézre, ahol nagyon muszáj ott meg fonott fém csőbe.
Én még utastéren belül is lépésálló gégecsőbe húztam a csöveket: mechanikai sérülés ellen, hő, olaj stb ellen. De tervezem, hogy majd ha jól fog menni akkor a műanyag csöveket lecserélem rézre, ahol nagyon muszáj ott meg fonott fém csőbe.
Mennyire célszerű ha az utastéren kivül vannak elvezetve a levegő csövek?
Műanyag cső sérülékeny fém cső meg kicsit macerásabb...vélemény tapasztalat?
Műanyag cső sérülékeny fém cső meg kicsit macerásabb...vélemény tapasztalat?




A "gyári" rendszer sose fog a porba ülni mert tartaniuk kell magukat előírásokhoz meg az autó paramétereihez - nyilván nem úgy készítik hogy te majd otthon kivágod ami útban van a féltengelynek vagy a stabilizátornak XD. Azon kívül nem mindegy milyen átmérőjű szélességű kerékhez akarod párosítani

Köszi
akkor a gátló kérdés egyenlőre talány
Kora tavasszal szeretném már a porba látni a vasat.Szerencsére bőven akad olvasnivaló itt a fórumon hogy mit hogyan merre



Kora tavasszal szeretném már a porba látni a vasat.Szerencsére bőven akad olvasnivaló itt a fórumon hogy mit hogyan merre

Hát ez jó kérdés, erre a gátló keményítés szükségességére én is kíváncsi lennék. Az enyém alatt sima lengéscsillapítók vannak és nem hullámzik. A szilentek viszont kemények, de ez csak azt eredményezi, hogy olyan gokartosan érzem az utat

Ja az úgy nehéz lenne igen
Így a törvények sem feltétlenül azonosak az itteniekkel, kint nem tudom mi az elfogadott.
Viszont ha külföldön vagy, érdemes szétnézned, hogy ott milyen hasonló lehetőségek vannak. Egész biztosan vannak fórumok, ahol szintén foglalkoznak ilyesmivel, meg kell nézni, hátha akad ott hozzád közel is.
Meghibásodás.. hát ez olyasmi, amivel engem is riogattak, hogy majd minden utazásnál ott lebeg majd felettem Demoklesz kardja.. Nos, eddig csak a saját butaságomból botlottam bele meghibásodásba. Nekem az a tapasztalatom, hogy egy jól összerakott és karbantartott rendszer olyan, mint a kocsi bármelyik másik része. Rendeltetés szerű használat mellett kicsi a valószínűsége és az eresztés is minimális. Én ott tartok, hogy már 1 hétig áll rendületlen szivárgás nélkül és ezután is csak minimális, most van folyamatban hogy ez az idő 1 hónap legyen
Vmennyit mindig fog engedni, de nem mindegy hogy 1 nap alatt látszik meg vagy tényleg hetek múlva. (Olyanról is hallottam hogy fél évig tartotta de szkeptikus vagyok.)
Azért ami biztonsági óvintézkedést meg lehet tenni azt igyekszem meg is tenni (ha leesik 0-ra a nyomás akkor még pont elforog a kerék, van idő megállni.)
Egy szivárgás ellenőrző spray is jóbarát tud lenni és sok szívástól megkímél
Mindezek mellett nekem nagyon bejött. Még bőven van mit csiszolnom rajta, de kellemes vezetni
[ link: www.youtube.com ]

Viszont ha külföldön vagy, érdemes szétnézned, hogy ott milyen hasonló lehetőségek vannak. Egész biztosan vannak fórumok, ahol szintén foglalkoznak ilyesmivel, meg kell nézni, hátha akad ott hozzád közel is.
Meghibásodás.. hát ez olyasmi, amivel engem is riogattak, hogy majd minden utazásnál ott lebeg majd felettem Demoklesz kardja.. Nos, eddig csak a saját butaságomból botlottam bele meghibásodásba. Nekem az a tapasztalatom, hogy egy jól összerakott és karbantartott rendszer olyan, mint a kocsi bármelyik másik része. Rendeltetés szerű használat mellett kicsi a valószínűsége és az eresztés is minimális. Én ott tartok, hogy már 1 hétig áll rendületlen szivárgás nélkül és ezután is csak minimális, most van folyamatban hogy ez az idő 1 hónap legyen

Azért ami biztonsági óvintézkedést meg lehet tenni azt igyekszem meg is tenni (ha leesik 0-ra a nyomás akkor még pont elforog a kerék, van idő megállni.)
Egy szivárgás ellenőrző spray is jóbarát tud lenni és sok szívástól megkímél

Mindezek mellett nekem nagyon bejött. Még bőven van mit csiszolnom rajta, de kellemes vezetni

Ahogy olvasgattam itt láttam is,hogy páran építettek már több rendszert és vállalnak beszerelést, nyilván csak olyan embert kérnék meg erre aki jártas benne
Szívesen megnézném a rendszered, a probléma annyi,hogy cirka 1300km-re lakom tőled
Talán majd mikor legközelebb otthon leszek
. Ezért is lenne fontos,hogy megbízható legyen a rendszer mert viszonylag keveset tartózkodom otthon(így nem tudok túl sűrűn a profikhoz fordulni) és az autó napi használatban van, talán érdemes is lenne vennem pár tartalék darabot azokból az alkatrészekből amikkel általában gond szokott lenni(már ha van ilyen)
Apropó meghibásodás, gyakori ? vagy ez is inkább attól függ,hogy hogyan illetve milyen alapanyagból van összerakva?
Bocsi a sok bosszantó kérdésért de komolyan érdekel a téma és már alig várom,hogy az én autóm alatt is ilyen legyen!




Bocsi a sok bosszantó kérdésért de komolyan érdekel a téma és már alig várom,hogy az én autóm alatt is ilyen legyen!


Nyugi, elsőre ugyanezt reagáltam
Bonyolultnak tűnik, de nem vészes. Én úgy tanultam meg, hogy amikor csináltuk, vagy alkatrészt kellett kicserélni, átépíteni, újratömíteni, akkor mindig volt segítségem és ott lábatlankodtam, figyeltem, vagy amit tudtam segítettem. Így utólag visszatekintve nem nagy ördöngősség, oda kell figyelni, a hibázás vagy kapkodás lehet fizikailag fájdalmas is és kerülhet sokba is
Én elkövettem mindkét esetet, jópár dolgot csinálnék másképp
Szakinál mindenképp olyanra essen a választás aki már rakott össze ilyet, itt a fórumon is egészen biztosan segítenek. Ha Pesthez közel laksz szívesen megmutatom az én rendszerem hogy is néz ki. Igaz nekem 4 körös van, de ad egy rálátást.



Szakinál mindenképp olyanra essen a választás aki már rakott össze ilyet, itt a fórumon is egészen biztosan segítenek. Ha Pesthez közel laksz szívesen megmutatom az én rendszerem hogy is néz ki. Igaz nekem 4 körös van, de ad egy rálátást.
Phu, köszi a széleskörű magyarázatot, most még elég zavaros az egész dolog, és megvalósíthatatlannak tűnik számomra ,de csak idő kérdése és biztosan tisztább lesz a kép ,hogy miként is áll össze a dolog.
Viszont az már biztos,hogy szükségem lesz egy szakira


Ha kifejezetten adott típusba rendeled a kész futóművet, az úgy szerintem nagyon drága. Nem egyszerűbb, viszont olcsóbb, ha vagy a meglévő gólyalábat alakíttatod át (mostaniról rugótányér lefarag, alu pogácsa ráheggeszt), vagy ha komolyabbat szeretnél akkor venni egy állítható magasságú futóművet alá és arra rászerelni a pogácsákat amik a rugón vannak. Ez a finomhangoláshoz jó valamint be tudod állítani, hogy teljesen leengedett állapotban ráüljön a kerékre, vagy még pont felette legyen. Elég macerás, idő és pénzigényes mindkét megoldás, de ez ezzel jár.
Munka így is úgyis van vele, üléseket kiszedni, kárpitot kiszedni, rosszabb esetben műszerfal is le, becsövezni, ha kell kasztnit átfúrni,.. Sajnos nincs olyan hogy plug and play.
Az alkatrészenkénti összerakást én azért szoktam előnyben részesíteni, mert 1. tudod mi van benne 2. könnyebb és olcsóbb az alkatrész utánpótlás/beszerzés. Nem feltétlenül olcsóbb, de pótalkatrészt rendelni mondjuk amcsiktól,.. lehet hogy egyszerű azzal nincs tapasztalatom.
pneu-shop.hu oldalon szelepek, csatlakozók, szűrők, olajzók, szabályzók, ezeket megtalálod, nézz szét milyen árak vannak. Ha 2 körösre gondoltál akkor 2 db mágnesszelep elég is lehet. Ami kell, az egy nyomásszabályzó, minimum 1 de inkább 2db szűrő, 2db fojtó szelep (1 az emeléshez az fojtó-visszacsapó egyben és 1 a leengedéshez), visszacsapó szelepek, 3db manometer (1 a tartályhoz, 1 az első körhöz 1 meg a hátsóhoz), nyomásgomba a tartályba, .. én tettem bele olajzót is, randa látvány amikor fújni lehet a rozsdapúdert a szelepekből.. na meg persze 2 elektromos kapcsoló, kompresszor, tartály, csövek, csatlakozók,..
Csatlakozásokat tekintve az 1/4-edes egy kellemes méretnek mondható, sokminden van hozzá és át se kell alakítani más méretre, a 8/6-os cső is elég jól passzol hozzá. Én a csatlakozóknál hollanderesre szavaznék, de elvileg a gyorscsatikkal sincs probléma és gyorsabb szerelni is.
Ha kpm-es állít meg akkor szívás.. rendőr ilyesmit nem nagyon szokott nézni, max ha nagyon feltűnő, de inkább a szokásos, jogsi, forgalmi stb
Munka így is úgyis van vele, üléseket kiszedni, kárpitot kiszedni, rosszabb esetben műszerfal is le, becsövezni, ha kell kasztnit átfúrni,.. Sajnos nincs olyan hogy plug and play.
Az alkatrészenkénti összerakást én azért szoktam előnyben részesíteni, mert 1. tudod mi van benne 2. könnyebb és olcsóbb az alkatrész utánpótlás/beszerzés. Nem feltétlenül olcsóbb, de pótalkatrészt rendelni mondjuk amcsiktól,.. lehet hogy egyszerű azzal nincs tapasztalatom.
pneu-shop.hu oldalon szelepek, csatlakozók, szűrők, olajzók, szabályzók, ezeket megtalálod, nézz szét milyen árak vannak. Ha 2 körösre gondoltál akkor 2 db mágnesszelep elég is lehet. Ami kell, az egy nyomásszabályzó, minimum 1 de inkább 2db szűrő, 2db fojtó szelep (1 az emeléshez az fojtó-visszacsapó egyben és 1 a leengedéshez), visszacsapó szelepek, 3db manometer (1 a tartályhoz, 1 az első körhöz 1 meg a hátsóhoz), nyomásgomba a tartályba, .. én tettem bele olajzót is, randa látvány amikor fújni lehet a rozsdapúdert a szelepekből.. na meg persze 2 elektromos kapcsoló, kompresszor, tartály, csövek, csatlakozók,..
Csatlakozásokat tekintve az 1/4-edes egy kellemes méretnek mondható, sokminden van hozzá és át se kell alakítani más méretre, a 8/6-os cső is elég jól passzol hozzá. Én a csatlakozóknál hollanderesre szavaznék, de elvileg a gyorscsatikkal sincs probléma és gyorsabb szerelni is.
Ha kpm-es állít meg akkor szívás.. rendőr ilyesmit nem nagyon szokott nézni, max ha nagyon feltűnő, de inkább a szokásos, jogsi, forgalmi stb

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!